Best Kept Secret 2025

Tumbleweedovski

Campingartiest
13 aug 2016
65
94
Ash zou ik echt te gek vinden! Ik ken de historie van de band niet echt, maar blijkbaar zijn ze weer bij elkaar en hebben ze een nieuwe plaat uit. Het grunge randje van hun muziek laat ze misschien beter passen op een bos- of pinkpop, maar daarvoor zijn ze wellicht toch weer te alternatief. Ik gun ze wel een mooie spot in de TWO.

Divorce, Bess Atwell en natuurlijk Yard Act zijn ook meer dan welkom. Fat Dog ook, maar die zullen op DTRH staan als een-tweetje met Lowlands.
 
  • Leuk
Waarderingen: DanielNedelko

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.986
4.959
Leftfield is ook iedere keer genieten. In 2015 op DTRH in ieder geval een zeer toffe show. Past perfect in de nacht op BKS.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.286
6.776
Heb echt een hekel aan het woord 'TikTok-hype', wat een neerbuigende manier om over bands werk en populariteit te praten enkel en alleen omdat iemands muziek aanslaat bij mensen die een app gebruiken/consumeren. Jeez. Charli xcx is ook een TikTok-hype, what about it.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
996
689
Ash zou ik echt te gek vinden! Ik ken de historie van de band niet echt, maar blijkbaar zijn ze weer bij elkaar en hebben ze een nieuwe plaat uit. Het grunge randje van hun muziek laat ze misschien beter passen op een bos- of pinkpop, maar daarvoor zijn ze wellicht toch weer te alternatief. Ik gun ze wel een mooie spot in de TWO.
Zijn nooit uit elkaar geweest en staan regelmatig in Nederland, vorig jaar nog in de Helling.
 

breadant

Randprogramma
7 feb 2023
155
218
Heb echt een hekel aan het woord 'TikTok-hype', wat een neerbuigende manier om over bands werk en populariteit te praten enkel en alleen omdat iemands muziek aanslaat bij mensen die een app gebruiken/consumeren. Jeez. Charli xcx is ook een TikTok-hype, what about it.
Volgens mij zegt dat meer over hoe mensen naar TikTok (neer)kijken. :)
 

breadant

Randprogramma
7 feb 2023
155
218
Iemand uit het wereldje hier die iets kan zeggen over wanneer een line-up al lang en breed bekend is en hoeveel er in de komende maanden nog beklonken gaat worden? Met andere woorden: zijn er artiesten waarmee de gesprekken nog moeten beginnen? Of is het nu vooral doorzetten en uitonderhandelen van lopende gesprekken?
 

Tumbleweedovski

Campingartiest
13 aug 2016
65
94
Zijn nooit uit elkaar geweest en staan regelmatig in Nederland, vorig jaar nog in de Helling.
Gelukkig dekte in mijzelf al enigszins in. Het is een naam die ik ineens weer her en der zie opduiken na er jaren niets over gehoord te hebben. Zo nu ook weer vrij hoog op de poster en een vluchtige blik op hun discografie waarin ik van recentelijk enkel remasters en compilaties zag staan, deden mij vermoeden dat ze tijdelijk uit elkaar waren. Maar goed, als de Helling het soort zalen is waarin ze spelen hier in de lage landen kan ik mij voorstellen dat deze band geen prioriteit heeft bij het boeken. Moet ik ze zelf maar eens in een zaaltje gaan opzoeken.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
996
689
Gelukkig dekte in mijzelf al enigszins in. Het is een naam die ik ineens weer her en der zie opduiken na er jaren niets over gehoord te hebben. Zo nu ook weer vrij hoog op de poster en een vluchtige blik op hun discografie waarin ik van recentelijk enkel remasters en compilaties zag staan, deden mij vermoeden dat ze tijdelijk uit elkaar waren. Maar goed, als de Helling het soort zalen is waarin ze spelen hier in de lage landen kan ik mij voorstellen dat deze band geen prioriteit heeft bij het boeken. Moet ik ze zelf maar eens in een zaaltje gaan opzoeken.
Ash is zo'n band waarvan ik elke keer als ze in de agenda's opduiken denk "zal ik ze nu weer eens gaan kijken" en het dan telkens niet doe, dus wat dat betreft mogen ze van mij op een festival komen waar ik ook ben. Maar ze zullen zeker geen prioriteit voor boekers zijn.

Vrij hoog op deze poster zal wel een combinatie zijn van dat dat festival een stuk kleiner is dan BKS én dat Ash in Engeland natuurlijk veel populairder is geweest, met meerdere top 10-hits. Ik ben ze wel blijven volgen en hun albums klinken altijd wel ok, maar memorabele nummers maken ze tegenwoordig niet meer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken