Best Kept Secret 2025

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
610
631
Ik ga het binnenkort meemaken, maar ik weet niet of GYBE nu echt festivalmateriaal is. Overdag lijkt het me niet echt werken, en 's avonds kan ik me voorstellen dat men in een andere stemming is. En sowieso onhandig met meerdere podia en geluidslekken.
Als eerste band in de TWO op zaterdag of zondag, zoals Amenra en Explosions in the Sky; dat zou prima werken. GYBE is de de band die ik zowat elk jaar als eerste noem als suggestie bij het invullen van de enquête dus ik zou er heel blij van worden.
 

DJ_Tjorre

Campingartiest
2 jun 2023
70
111
Als een geniale cultband als GYBE al niet meer op best kept zou passen, dan kunnen we inderdaad beter Goldband als headliner gaan vragen.
Plus Efrim is ook al op BKS geweest als soloproject (in 2019), met muziek veel minder toegankelijk dan GYBE.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Tinus101

Support act
21 nov 2022
966
1.158
Als een geniale cultband als GYBE al niet meer op best kept zou passen, dan kunnen we inderdaad beter Goldband als headliner gaan vragen.
Plus Efrim is ook al op BKS geweest als soloproject (in 2019), met muziek veel minder toegankelijk dan GYBE.
Denk dat er nog heel veel zit tussen GYBE en Goldband, maar ik snap je punt. Kunnen er gewoon staan, maar niet als headliner.
 

EAZy

Randprogramma
19 feb 2017
112
128
Als een geniale cultband als GYBE al niet meer op best kept zou passen, dan kunnen we inderdaad beter Goldband als headliner gaan vragen.
Plus Efrim is ook al op BKS geweest als soloproject (in 2019), met muziek veel minder toegankelijk dan GYBE.
Alhoewel het publiek toen, in mijn herinnering iig, op 2 handen te tellen was. Was wel fantastisch, dat weet ik dan weer wel zeker.

Maar of GYBE ook zo goed zou worden? Je zou je wel heel goed af moeten kunnen sluiten voor het oorverdovende geroezemoes tijdens de opbouw.
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
138
145
Fontaines komen een afterparty geven bij een feestje dat wordt gehost door DJ St. Paul. Misschien ben ik te optimistisch, maar die lult hen toch wel even richting BKS in dat Skaterscafé?
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.574
2.713
Fontaines komen een afterparty geven bij een feestje dat wordt gehost door DJ St. Paul. Misschien ben ik te optimistisch, maar die lult hen toch wel even richting BKS in dat Skaterscafé?
Ik zag het ook. Dat 'feestje' wordt door Friendly Fire georganiseerd met de vaste knuffel-dj van BKS. Ik vind het steeds lastiger te geloven dat Fontaines aan BKS voorbij gaat.
Tegelijkertijd kan ik me ook niet voorstellen dat de bronnen hier zomaar beweren dat het LL wordt i.p.v. BKS.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken