Best Kept Secret 2025

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
611
633
Ik ga het binnenkort meemaken, maar ik weet niet of GYBE nu echt festivalmateriaal is. Overdag lijkt het me niet echt werken, en 's avonds kan ik me voorstellen dat men in een andere stemming is. En sowieso onhandig met meerdere podia en geluidslekken.
Als eerste band in de TWO op zaterdag of zondag, zoals Amenra en Explosions in the Sky; dat zou prima werken. GYBE is de de band die ik zowat elk jaar als eerste noem als suggestie bij het invullen van de enquête dus ik zou er heel blij van worden.
 

DJ_Tjorre

Campingartiest
2 jun 2023
70
112
Als een geniale cultband als GYBE al niet meer op best kept zou passen, dan kunnen we inderdaad beter Goldband als headliner gaan vragen.
Plus Efrim is ook al op BKS geweest als soloproject (in 2019), met muziek veel minder toegankelijk dan GYBE.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tumbleweedovski en noid

Tinus101

Support act
21 nov 2022
981
1.178
Als een geniale cultband als GYBE al niet meer op best kept zou passen, dan kunnen we inderdaad beter Goldband als headliner gaan vragen.
Plus Efrim is ook al op BKS geweest als soloproject (in 2019), met muziek veel minder toegankelijk dan GYBE.
Denk dat er nog heel veel zit tussen GYBE en Goldband, maar ik snap je punt. Kunnen er gewoon staan, maar niet als headliner.
 

EAZy

Randprogramma
19 feb 2017
112
128
Als een geniale cultband als GYBE al niet meer op best kept zou passen, dan kunnen we inderdaad beter Goldband als headliner gaan vragen.
Plus Efrim is ook al op BKS geweest als soloproject (in 2019), met muziek veel minder toegankelijk dan GYBE.
Alhoewel het publiek toen, in mijn herinnering iig, op 2 handen te tellen was. Was wel fantastisch, dat weet ik dan weer wel zeker.

Maar of GYBE ook zo goed zou worden? Je zou je wel heel goed af moeten kunnen sluiten voor het oorverdovende geroezemoes tijdens de opbouw.
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
138
146
Fontaines komen een afterparty geven bij een feestje dat wordt gehost door DJ St. Paul. Misschien ben ik te optimistisch, maar die lult hen toch wel even richting BKS in dat Skaterscafé?
 
  • Leuk
Waarderingen: Synt

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.605
2.751
Fontaines komen een afterparty geven bij een feestje dat wordt gehost door DJ St. Paul. Misschien ben ik te optimistisch, maar die lult hen toch wel even richting BKS in dat Skaterscafé?
Ik zag het ook. Dat 'feestje' wordt door Friendly Fire georganiseerd met de vaste knuffel-dj van BKS. Ik vind het steeds lastiger te geloven dat Fontaines aan BKS voorbij gaat.
Tegelijkertijd kan ik me ook niet voorstellen dat de bronnen hier zomaar beweren dat het LL wordt i.p.v. BKS.
 
  • Leuk
Waarderingen: wessah en Mayday

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
729
458
Tja, je weet niet wat de bronnen zijn. Mensen hier leken aardig overtuigd dus het zal wel niet niks zijn, maar aan de andere kant lullen mensen bij mij op werk ook wel eens iets wat onzin is, dus dat kan binnen de organisatie van BKS of Lowlands ook zo het geval zijn.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.605
2.751
Tja, je weet niet wat de bronnen zijn. Mensen hier leken aardig overtuigd dus het zal wel niet niks zijn, maar aan de andere kant lullen mensen bij mij op werk ook wel eens iets wat onzin is, dus dat kan binnen de organisatie van BKS of Lowlands ook zo het geval zijn.
Ik heb ook de neiging om "onze" bronnen hier te geloven. Maar een FF-feestje met de vaste BKS-dj voor een band die je daarna aan een concurrerend festival laat? Zelfs met het vaste recept van The Floor met een gast-dj? Ik vind het wel heel raar...
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Kunnen ze niet op beide festivals staan? Headliner op BKS en later in de zomer subheadliner Lowlands. Weet dat het ongebruikelijk is maar kan voor de band goed zijn. Ze staan namelijk nog steeds op het roster van Friendly Fire.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.605
2.751
Charli XCX doet volgend jaar festivals. Ze staat in februari op het Laneway Festival in Nieuw-Zeeland en Australië.
Ook Clairo, Beabadoobee, Bicep en Barry can't swim staan daar.
462510766_954958196671275_5314639980679372925_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Chicken en yeaghi

Marin

Dagopener
14 apr 2021
616
477
Als charli xcx deze kant op komt lijkt bks me een van de laatste festivals waar ze zal staan. Dtrh ligt natuurlijk voor de hand omdat ze daar nog een show in te halen heeft maar lowlands past qua grootte nu misschien beter
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.995
6.293
Mocht Bon Iver niet kunnen dan is dit ook wel welkom:




En er zou ruimte moeten zijn voor een act als dit:


Vroeger had de FIVE die vibes van het laatste. Nu zie ik dit helaas niet snel meer gebeuren op BKS.
 
Laatst bewerkt:

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.605
2.751
Mocht Bon Iver niet kunnen dan is dit ook wel welkom:




En er zou ruimte moeten zijn voor een act als dit:


Vroeger had de FIVE die vibes van het laatste. Nu zie ik dit helaas niet snel meer gebeuren op BKS.
Laat dit allebei maar op the Secret komen. Hopelijk heeft Roel van Coppen dit ook op het vizier.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.605
2.751
Mooie lijst geruchten heeft Festileaks op de website geplaatst, al zitten er al wat namen bij die volgens mij al ontkracht zijn (London Grammer was bijvoorbeeld al door een 'insider' bevestigd voor DTRH).

Twee namen die ik mis, maar waar ik wel voor vrees zijn Cigarettes after sex (uitverkochte Ziggo; Friendly Fire) en Fred Again. Vooral die laatste is precies zo'n uitgemolken naam waarmee ze achter LL en DTRH aanlopen, net als afgelopen jaar met Disclosure. Ik hoop dat deze aan BKS voorbij gaat, maar vrees ervoor...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

Gebruikers die dit onderwerp bekijken