Best Kept Secret 2025

DJ_Tjorre

Campingartiest
2 jun 2023
69
110
Die was slecht, maar goed, leuk bucketlistmateriaal. En ook gewoon leuk om een dag te hebben met zoveel contrasten.
Absoluut, oldschool Pukkelpop en Dour waren voor mij muzikaal echt de perfecte festivals. Alle genres door elkaar, waardoor er altijd wel iets was dat me echt kon boeien. Vooral de shelter & de cannibal stage mis ik echt enorm.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.567
2.706
Ik zit wat door de Popronde-playlist te luisteren, waarin vorig jaar o.a. Droom Dit positief opviel. Geen idee hoe klaar ze er live al voor zijn, maar op basis van de liedjes: Heath (soort King Gizzard?), shoom, Zo Lief, Lorem Ipsum en wellicht Royking (Liever Lui dan moe is in ieder geval erg grappig), op naar dat kleine podiumpje!
Ze stonden dit jaar al op dat kleine podiumpje in het bos!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.525
2.035
Zulke platte meuk moet je niet willen op BKS. Zeker niet op de hoogte waarop zij op de line-up zouden willen staan
Dat moet je nergens willen... Wat een ellende. Een keer gezien en ik krijg nog steeds de rillingen als ik eraan terugedenk. Maar goed dat is uiteraard persoonlijk ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: JMWK

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.567
2.706
Weet ik, daar was ik ook ;)

Ik bedoelde dat ik in de selectie van dit jaar zat te speuren naar namen die in de voetsporen van Droom Dit kunnen treden.
Ik las je mail verkeerd. Wat FF doet is dat ze die late spots op het Muziekgieterij-podium gebruiken om nieuwe bands uit hun eigen roster een kans te geven. Dat gold niet alleen voor Droom Dit, maar bijvoorbeeld ook voor Néomi (die naar The Secret promoveerde) en Parker Fans en een jaar eerder met De Toegift. De namen die jij noemt staan zitten nog niet in het roster van FF, maar dat kan natuurlijk nog veranderen.

Ik verwacht dat BKS dit jaar De Toegift terug laten komen, maar dan op The Secret.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken