Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wel veel volk buiten ook hoor. Al is drie keer op vier edities veel. Maar gezien er de afgelopen vijf jaar al heel veel zo'n voorbeelden zijn, zou dat wel toepasselijk zijn om dergelijke herhaling ook op de jubileumeditie te hebben.
We stonden vooraan met een groep van dit Forum maar halverwege ben ik naar achteren gegaan en toen was de barn echt al wel een kwart leeg. Dan zijn er vermoedelijk veel mensen toch weer afgedruipt of na korte tijd afgehaakt.
Hoewel ik Michael Kiwanuka liever in de Barn heb, heeft hij als 2 na laatste gespeeld op het hoofdpodium van Glastonbury dit jaar. Misschien ook een keer het hoofdpodium gunnen?
En dat aan 60 euro per ticket. Maf. Maar vorige keer ook maar vanaf buiten meegevolgd, en daar was het weliswaar nog steeds goed, maar geen overrompeling.
Als Khruangbin het dit jaar kon, kan zij het volgend jaar ook. Je mag natuurlijk hopen van niet. Uitermate vervelende act met een nog vervelendere fanbase.
Inderdaad als hij volgend jaar festivals doet in Belgie verwacht ik ook dat het Pukkelpop wordt daar is het dan ook al 10 jaar geleden dat kiwanuka er (volgens mij de eerste en enige keer tot nog toe) stond bij de 30st verjaardag in 2015.
Als Khruangbin het dit jaar kon, kan zij het volgend jaar ook. Je mag natuurlijk hopen van niet. Uitermate vervelende act met een nog vervelendere fanbase.
Khruangbin was toch gewoon omwille van de beperkte podiuminkleding die ze hadden, zodat er tijd genoeg was om dat van Dua Lipa op te bouwen (?) Anders stonden die volgens mij ook niet zo hoog hoor