Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik verwacht Chappell Roan er ook wel, maar om haar meteen tot sub-head te bombarderen lijkt me inderdaad toch een tikkeltje te vroeg. De combo Eilish-Rodrigo klinkt geweldig en chapeau als ze die tandem zo kunnen boeken, maar ik verwacht het in alle eerlijkheid niet.
Als die tekst klopt vind ik het tamelijk bizar en best een naaistreek naar de festivalorganisatoren toe. Er stonden dus al festivals geboekt maar meneer denkt opeens: nah toch maar niet. In de zomer wil ik op het strand liggen en in de herfst spelen is leuker. Sta je dan als festival.
Als die tekst klopt vind ik het tamelijk bizar en best een naaistreek naar de festivalorganisatoren toe. Er stonden dus al festivals geboekt maar meneer denkt opeens: nah toch maar niet. In de zomer wil ik op het strand liggen en in de herfst spelen is leuker. Sta je dan als festival.
Ik ga er eigenlijk stiekem al vanuit dat we volgende week, uiterlijk die week erna de eerste naam/namen krijgen, zien jullie dit als realistisch of ben ik weer eens te hoopvol?
Ik ga er eigenlijk stiekem al vanuit dat we volgende week, uiterlijk die week erna de eerste naam/namen krijgen, zien jullie dit als realistisch of ben ik weer eens te hoopvol?
Wie zegt dat er:
1) een afzegging is
2) het van the cure afhing
3) the cure er zou spelen
Het is gewoon hetzelfde als elk jaar hoor. Er worden meerdere balletjes in de lucht gehouden uit lijst opties van potentiële headliners en je hoopt dat er paar balletjes goed landen.
En zoals Chiquita al zei. Dagelijkse kost. Hoe vaak dat een band aangeeft een tour te overwegen, die deal rond is maar ze toch wordt afgeblazen.
Wie zegt dat er:
1) een afzegging is
2) het van the cure afhing
3) the cure er zou spelen
Het is gewoon hetzelfde als elk jaar hoor. Er worden meerdere balletjes in de lucht gehouden uit lijst opties van potentiële headliners en je hoopt dat er paar balletjes goed landen.
En zoals Chiquita al zei. Dagelijkse kost. Hoe vaak dat een band aangeeft een tour te overwegen, die deal rond is maar ze toch wordt afgeblazen.
Moet heel eerlijk zeggen dat ik niet erg wakker lig van het missen van The Cure. Natuurlijk, steady band, maar die ene keer dat ik ze zag vond ik ze naast steengoed ook wel een beetje langdradig en niet de hele tijd heel interessant.
Blur stond de laatste keer op de lokerse feesten en dat concert was pas enkele weken op voorhand uitverkocht, dus zie die niet meteen als werchter headliner.
Main Stage
Fred Again.. - Nick Cave (donderdag)
Green Day - Electric Callboy (vrijdag)
Olivia Rodrigo - Angèle (zaterdag)
The Cure - Jack White (zondag)
Barn Heads
Elbow
London Grammar
Charli XCX
Oscar and the Wolf
Ik zou persoonlijk ook liever ertussen Linkin Park zien, maar zie ze misschien ook nog verkassen naar Graspop als 'frisse' headliner.