Rock Werchter 2025

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.681
2.310
Fred slaagt ook meer aan bij de iets oudere jongeren, de mensen die afzakken naar Horst, Voodoo, Paradise City, ...
Hij gaat sowieso meer volk trekken op Werchter dan op Pukkelpop.
Wat raar is want Pukkelpop draait toch meer rond elektronische muziek dan RW.
 
  • Leuk
Waarderingen: redle

beschuitfluiter

Playlistbediener
5 dec 2023
49
40
Vorige maand trouwens Zeal and Ardor live gezien in Afas; die mogen van mij ook wel komen raggen op Werchter; rete strak live en de stem van die lead zanger is echt bizar goed
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.479
6.286
Fred is nog steeds zeer actueel. Nieuwe single doet het ook weer goed.
Gewoon op dit moment een terechte headliner. Denk ook dat de mega Main stage van RW beter zal werken dan Main stage Pkp.
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
927
815
Fred is nog steeds zeer actueel. Nieuwe single doet het ook weer goed.
Gewoon op dit moment een terechte headliner. Denk ook dat de mega Main stage van RW beter zal werken dan Main stage Pkp.
In ieder geval zal het minder belachelijk druk aanvoelen dan op Pukkelpop en hopelijk het geluid pakken beter zijn (al was dat dit jaar ook best wisselvallig bij momenten)
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
212
180
Tjah ik zou het eeuwig zonde blijven vinden als een elektronische act de headliner wordt. Zijn toch genoeg acts zowel nieuw als oud die je als headliner er neer kan zetten, elektronische act komen sowieso veel beter tot zijn recht in de Barn
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.121
598
Ik denk dat Fred Again ... in eerste instantie een volle weide krijgt. Deels omdat ze hem willen zien, deels omdat ze nieuwsgierig zijn. Ik denk dat na een kwartier al een hoop mensen het voor gezien houden.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
953
942
Ik denk dat Fred Again ... in eerste instantie een volle weide krijgt. Deels omdat ze hem willen zien, deels omdat ze nieuwsgierig zijn. Ik denk dat na een kwartier al een hoop mensen het voor gezien houden.
Fred Again... is totaal niet de muzi(e)k(ant) waar ik een ticket voor zou kopen. Echter in the Barn heb ik genoten, sfeer en performance vond ik te gek. Dat zal hij denk ik nooit meer evenaren op welke mainstage dan ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
330
257
Fred is nog steeds zeer actueel. Nieuwe single doet het ook weer goed.
Gewoon op dit moment een terechte headliner. Denk ook dat de mega Main stage van RW beter zal werken dan Main stage Pkp.
Hij heeft zijn artiestennaam alleszins niet gestolen...
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.921
5.350
Zou disturbed trouwens niks zijn voor rock Werchter? Best al vaak op Graspop gestaan, gaan weer touren. Lijkt mij wat vlug om opnieuw Graspop te doen. En hebben vorige keer best wel wat pers gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
556
545
Ben normaal geen Pommelien Thijs of Meau fan maar hun nieuwe singel “in het midden” kan mij wel smaken ik vind het zelfs super goed beide mogen van mij op de line-up volgende editie.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
462
261
Fred Again trok toch extreem veel volk op Pukkelpop? Ik denk dat heel de wei daar bijna stond. De meeste tenten waren vrij leeg, zelfs de boiler.
Eerste keer sinds heel lang dat ALLE combitickets Pukkelpop op 48h de deur uit waren en met vrijdag met Fred Again..als best verkopende dag. Bovendien een kwotering van vier en een halve ster in Humo voor dat optreden. Fred Again.....trekt massaal volk aan en is een terechte headliner voor Rock Werchter 2025.
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.137
2.125
Zoals hier correct gesteld. Meesten liggen er helemaal niet wakker van als een act meermaals komt en perceptie van een forum loopt daar helemaal niet mee gelijk.
Je gaat ook dit jaar zien dat mensen gaan roepen achter Foo Fighters bvb.
Jimmy zie jij Pearl Jam volgend jaar touren door Europa of heb je daar geen info over?
Er gaan wel wat geruchten en zelf vond ik hun Europese tour dit jaar (met nieuw album) erg mager en daarbij zijn België en Nederland ook nog eens overgeslagen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken