Rock Werchter 2025

swissepfan

Support act
7 dec 2022
927
815
Fred was het toch niet echt op Pukkelpop. Kan ook aan het overvolle plein, de regen ... gelegen hebben, maar hoewel ik ernaar uitkeek was het me toch tegengevallen. Denk ook niet dat je op de Main weide van Werchter de magie van die show in The Barn gaat kunnen recreëren. Maar goed, mits een sterke co-headliner zie ik niet in waarom dat niet zou kunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.323
2.102
Fred zal ook wel weten dat zijn momentum er nu is, en dit kan weer volledig weg zijn binnen aantal jaar. Het ijzer smeden als het heet is.

In die categorie...

Redelijk zeker dat Goldband nog een paar grote festivals gaat doen volgende zomer. Die weten ook dat na hun tegenvallende tweede plaat het nu nog effe cashen is op die twee uitverkochte Sportpaleizen voor iedereen door krijgt dat de 'hype' over is. Ze gaan sowieso een vrij hoge spot op een Werchter podium krijgen volgend jaar. Hopelijk Boutique omdat dat matcht met Imagine Dragons, maar ik zou niet verbaasd zijn als ze op de vierdaagse staan op een tijdslot waar we hier collectief luid over gaan vloeken.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: ChrisV

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
462
261
Track list van de nieuwe van the Cure. Hoe langer de aankondigingen uitblijven, hoe groter de kans dat the Cure er bij zal zijn op Rock Werchter.
REVEAL_title
mail
ALONE
AND NOTHING IS FOREVER
A FRAGILE THING
WARSONG
DRONE:NODRONE
I CAN NEVER SAY GOODBYE
ALL I EVER AM
END SONG
 

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
212
180
Olivia Rodrigo - Fred Again is wel een attractief duo voor jonge festival bezoekers.
Fred zitten denk ik niet heel veel mensen nog op te wachten, als je die de afgelopen 2 jaar als fan niet hebt gezien leef je wel onder een steen. Hoop dat ze haar dag nog kunnen aanvullen met een band als Within Temptation of Volbeat zodat het nog een beetje gevarieerd is in plaats van een tienerwalhalla
 
  • Leuk
Waarderingen: napril69 en PK82

Yerko_music

Randprogramma
11 sep 2023
124
67
Fred zitten denk ik niet heel veel mensen nog op te wachten, als je die de afgelopen 2 jaar als fan niet hebt gezien leef je wel onder een steen. Hoop dat ze haar dag nog kunnen aanvullen met een band als Within Temptation of Volbeat zodat het nog een beetje gevarieerd is in plaats van een tienerwalhalla
zijn dat niet eerder bands voor graspop?
 

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
212
180
zijn dat niet eerder bands voor graspop?
Nee vind ik niet, Volbeat is qua blazende gitaren misschien wel de meest toegankelijke band die er in de rockwereld is. Within Temptation past op beide festivals perfect denk ik (volbeat trouwens ook). Waar Graspop enkel Metal is vind ik Werchter juist mooi in de diverse line-up. Vorig jaar ook toen we van Parkway Drive naar Dropkick Murphy's en toen naar Lenny Kravitz gingen was ik echt aan het genieten, 3 bands met goede gitaristen en zang maar toch allen verschillend.
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
472
544
Denken jullie echt dat Fred geen volle weide zal trekken?
Jawe, al zal de gemiddelde festivalganger inmiddels wel een beetje Fredmoe zijn. Die heeft toch ongeveer overal gestaan de laatste tijd. Maar als ik de reacties van Lowlands hoorde en las staat het wellicht nog wel vol maar kan het ook zo maar de grootste tegenvaller van het festival worden. Er kwam na de show toen echt een hele bak teleurstelling vanuit de Alpha terug lopen. Het is geen festivalpubliekspleaser die er een greatest hits show van maakt. Ik hoop dan in elk geval dat hij na de headliner staat en dat er iets anders tegenover staat.
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
196
166
The Cure - Fred Again lijkt me dan wel een mooie combinatie. Deden er x aantal jaar geleden niet moeilijk over om Tool achter zich te hebben. Nu misschien ook niet? En waren toen ook heel verschillende genres. The Cure bij de ondergaande zon tot 22.45 uur en dan van 23.45 tot 1 uur Fred Again.

En ook de keren daarvoor was The Cure niet de afsluiter, met in 2004 Basment Jaxx als afsluiter en in 2012 Justice.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en Nelios

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
212
180
The Cure - Fred Again lijkt me dan wel een mooie combinatie. Deden er x aantal jaar geleden niet moeilijk over om Tool achter zich te hebben. Nu misschien ook niet? En waren toen ook heel verschillende genres. The Cure bij de ondergaande zon tot 22.45 uur en dan van 23.45 tot 1 uur Fred Again.
Ik zou ook Olivia en The Cure op 1 avond top vinden, ook al ben ik niet zo gek van Olivia. Maar dit zal wel teveel van het goede zijn.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.769
7.579
Ghost: ‘am I a joke to you?’
Ik gok dat de geschminkte en verklede Zweden met hun jaren 80 metal en mix aan allerlei andere soorten daarvoor en daarna het niet erg vinden minder toegankelijk genoemd te worden dan de rockabilly Johnny Cash metalende Denen ;)
 

TNFke

Support act
16 jan 2014
847
825
Fred was het toch niet echt op Pukkelpop. Kan ook aan het overvolle plein, de regen ... gelegen hebben, maar hoewel ik ernaar uitkeek was het me toch tegengevallen. Denk ook niet dat je op de Main weide van Werchter de magie van die show in The Barn gaat kunnen recreëren. Maar goed, mits een sterke co-headliner zie ik niet in waarom dat niet zou kunnen.
Fred slaagt ook meer aan bij de iets oudere jongeren, de mensen die afzakken naar Horst, Voodoo, Paradise City, ...
Hij gaat sowieso meer volk trekken op Werchter dan op Pukkelpop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken