Rock Werchter 2025

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
456
259
Dit verhaal van Frank Ocean was in 2023, dus dan zit er ook weer en extra jaar tussen dat Fred alweer op Coachella zou staan. Laat hen Europa maar even links liggen tbh, is hier op verschillende festivals vaak genoeg geweest de afgelopen 3 jaar.
inderdaad Coachella 2023, dus Coachella 2025 is mogelijk. En Fred Again heeft op heel veel Europese festivals nog niet als headliner op de main gespeeld, ik verwacht hem wel op enkele Europese festivals.
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
313
398
Lijkt me wel meer een band die ze altijd op de main zouden zetten. Beetje a la Simple Plan dit jaar
Denk het ook, hebben toch wel wat festivalhitjes op hun naam staan. Beetja a la Two Door Cinema Club (die overigens ook bezig zijn met nieuwe muziek).

Beide zijn welkom :)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.564
7.553
inderdaad Coachella 2023, dus Coachella 2025 is mogelijk. En Fred Again heeft op heel veel Europese festivals nog niet als headliner op de main gespeeld, ik verwacht hem wel op enkele Europese festivals.
Niet altijd als headliner maar hij is al zo vaak op festivals te zien geweest dat hij 2025 niet again hoeft te komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Gebruikers die dit onderwerp bekijken