Rock Werchter 2025

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.915
9.882
Ik zit in dezelfde denkwijze. Traditionele Ziggo Dome-shows + Rock Werchter + nog enkele andere optredens. Voor 2025.
Ik zou er toch geen geld op inzetten. Tot nu toe nog nul indicaties dat die weer op tour gaan toch, laat staan in Europa. Ook niet van die Griek enzo.
 

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
196
170
Ik zou er toch geen geld op inzetten. Tot nu toe nog nul indicaties dat die weer op tour gaan toch, laat staan in Europa. Ook niet van die Griek enzo.
Hebben volgens mij elk jaar sinds corona nog een tour in Europa gedaan, kans zit er dik in inderdaad dat ze een tussenjaar hebben. Zou het wel toejuichen als ze er staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: PK82

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
531
493
Tegen dan zijn ze nog is 4 keer langs geweest, 1 keer daarvan op de Classic is zo een ramp nu ook weer niet.
Als PJ fan vind ik dit helemaal best.
Classic met PJ-The War on Drugs - Pixies , Brutus en nog een Black Box Revelation. Dan ga ik wel een keer een enkele dag ;)
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
452
254

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
452
254
Aankondigingen headliners Werchter: een gok naar namen en datum aankondiging:
The Cure: een november: nieuw album met aankondiging nieuwe tournee inclusief Rock Werchter
Pop headliner: Billie Eilish en/of Olivia Rodrigo: week van 8 november
Linkin Park: aankondiging 17 november bij nieuw album. Wellicht gaan ze in de Benelux eerder voor festivals. Ik zie hen niet op hun eentje
de Werchter wei uitverkopen.
Fred Again...: gaat in Coachella usa optreden als headliner dus ruimte voor Europese festivals nadien: aankondiging rond 24 november
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.275
6.763
Van mij mag een Olivia Rodrigo headliner zijn. Het ambetante is wel: de voorvakken gaan al direct bezet staan met volk dat blijft kamperen. Als er dan iets interessants staat op de main, mag je het vergeten om ze van dichtbij te zien. En als je er dan toch zou staan, interesseert het de rest die rondom u staat, geen zak.
Grappig, want bij tal van andere bands is dat ook het geval en is er nooit gemekker.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.275
6.763
Over Chappell Roan, als die beschikbaar is en in de buurt gaat Herman die niet laten schieten. Geen Billie Eilish toestand, die hebben ze toen laten schieten maar was ook nog niet doorgebroken zoals Roan op ongeveer hetzelfde tijdstip.
Die beelden van die Amerikaanse festivals spreken toch echt wel boekdelen. Misschien daar nóg harder doorgebroken, maar onderschat de power van het internet/TikTok niet hoe hard zo'n artiest leeft - ook bij ons.
 

ChrisV

Dagopener
21 jan 2017
531
493
Aankondigingen headliners Werchter: een gok naar namen en datum aankondiging:
The Cure: een november: nieuw album met aankondiging nieuwe tournee inclusief Rock Werchter
Pop headliner: Billie Eilish en/of Olivia Rodrigo: week van 8 november
Linkin Park: aankondiging 17 november bij nieuw album. Wellicht gaan ze in de Benelux eerder voor festivals. Ik zie hen niet op hun eentje
de Werchter wei uitverkopen.
Fred Again...: gaat in Coachella usa optreden als headliner dus ruimte voor Europese festivals nadien: aankondiging rond 24 november
Nog snel meedoen met het RW voorspel dan ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken