Rock Werchter 2025

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.747
7.526
Als Werchter Olivia Rodrigo neer kan zetten moeten ze dat ook als headliner doen, ook al zou ze evt in een cohead constructie als voorlaatste akkoord gaan. Op die manier doorbreek je nog meer uit dezelfde vijver vissen en voeg je er eentje aan toe die nog lang mee kan. Frisse popshow die ook nog eens live is, kan haast niet mis gaan zou je zeggen. Ik zou er iig wel blij van worden
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: azi10 en Timmetje

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.160
5.562
Als Werchter Olivia Rodrigo neer kan zetten moeten ze dat ook als headliner doen, ook al zou ze evt in een cohead constructie als voorlaatste akkoord gaan. Op die manier doorbreek je nog meer uit dezelfde vijver vissen en voeg je er eentje aan toe die nog lang mee kan. Frisse popshow die ook nog eens live is, kan haast niet mis gaan zou je zeggen. Ik zou er iig wel blij van worden
Dat is ook een nonargument, al die dingen gelden even goed als ze er als cohead staat als 1e vd 2. Sterker nog, veel mensen die dan staan te wachten op de band erna kunnen blij verrast worden
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.747
7.526
Dat is ook een nonargument, al die dingen gelden even goed als ze er als cohead staat als 1e vd 2. Sterker nog, veel mensen die dan staan te wachten op de band erna kunnen blij verrast worden
Ligt er ook aan wat je erna zet. Metallica fans (ik heb dat op Pinkpop en Werchter in het voorval wel gezien) zitten er niet op te wachten. Maar bij een enigszins overlappende doelgroep zou het kunnen. Ik zie het alsnog niet gebeuren en ik vind zelf ook wel dat zij als de headliner mag optreden
 

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
551
540
Laat de eerste headliner(s) maar komen volgende week met de wishlist die zondag sluit is de kans groot. Vind wel dat ze de wishlist lang hebben geopend deze keer , Andere jaren was dat toch minder lang?!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.756
1.338
Als Werchter Olivia Rodrigo neer kan zetten moeten ze dat ook als headliner doen, ook al zou ze evt in een cohead constructie als voorlaatste akkoord gaan. Op die manier doorbreek je nog meer uit dezelfde vijver vissen en voeg je er eentje aan toe die nog lang mee kan. Frisse popshow die ook nog eens live is, kan haast niet mis gaan zou je zeggen. Ik zou er iig wel blij van worden
Ik denk dat ze vorig jaar wel een trend hebben gezet die ze gaan willen volgen (wat betreft headliners die er niet elk 2 a 3 jaar staan.

Dua Lipa -> nooit (als headliner)
Maneskin -> nooit (als headliner)
Lenny -> 9 jaar geleden
Foo Fighters -> 7 jaar geleden

Als je dan de geruchten hoort, denk ik wel dat ze bewust een ommekeer aan het maken zijn van de Kings Of Leon, Editors, Muse, Pearl Jam jaren.
Eminem -> nooit
Billie Eilish -> nooit
Olivia Rodrigo -> nooit
Green Day -> 12 jaar geleden
The Cure -> 6 jaar geleden
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
3.002
4.067
Ik denk dat ze vorig jaar wel een trend hebben gezet die ze gaan willen volgen (wat betreft headliners die er niet elk 2 a 3 jaar staan.

Dua Lipa -> nooit (als headliner)
Maneskin -> nooit (als headliner)
Lenny -> 9 jaar geleden
Foo Fighters -> 7 jaar geleden

Als je dan de geruchten hoort, denk ik wel dat ze bewust een ommekeer aan het maken zijn van de Kings Of Leon, Editors, Muse, Pearl Jam jaren.
Eminem -> nooit
Billie Eilish -> nooit
Olivia Rodrigo -> nooit
Green Day -> 12 jaar geleden
The Cure -> 6 jaar geleden
Ooffffff....het was vorig jaar even niet anders
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken