The Cure is nog even relevant, die begonnen nog maar te hinten naar een nieuw album en ook dat was heel de dag door op StuBru te horen (na 9u werken per dag tot vervelens toe). Dat het te moeilijk is voor jou maakt het geen slechte headliner voor RWDie is wel nog relevant met zijn laatste album, frogs heeft het heel goed gedaan
Genoeg jongeren die het kennen, was te zien in het Sportpaleis; hoe vaak het (niet eens door mij ) nog op de chiro werd gespeeld.Nuja The Cure is niet echt het beste voorbeeld. Die hebben nu el écht veel mainstream hits. Een Close To Me, Just Like Heaven, Friday I'm In Love, A Forest, Inbetween Days en Boys Don't Cry zijn toch wel nummers die de gemiddelde StuBru, Tijdloze, maar ook Nostalgie, JOE, Radio 2 luisteraar wel zal herkennen. Of veel Gen Z'ers het kennen, dat weet ik dan weer niet.
Maar voor de rest zeer eens: headlinewaardigheid is veel meer dan 'hitjes tellen'. Of het moet er een voor Pinkpop zijn.
Olivia Rodrigo zou een terechte headliner zijn, maar RW zou RW niet zijn als ze weer wat namen hebben op een veel lagere positie dan je zou verwachten. (Als headliner denk ik niet dat ze op RW zal staan dit jaar, maar dat is buikgevoel)