Misty Fields 2024

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.166
3.084
Vals Alarm was vet trouwens. Meatbodies was een optreden voor in de boekjes. Nation of Language ook uitzonderlijk goed. Yard was hard, maar ook net iets te eentonig.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.851
4.809
Was een geweldige avond. Voor mij Yard de overduidelijke winnaar, want heerlijk hard. Nation Of Language flink van genoten, maar wil ze graag nog een keer in een zaal zien.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.586
4.686
Was een geweldige avond. Voor mij Yard de overduidelijke winnaar, want heerlijk hard. Nation Of Language flink van genoten, maar wil ze graag nog een keer in een zaal zien.
gezien in Gebaude9, zeer cool. Dit moet in de Muziekgieterij kunnen... Meatbodies klonk legendarisch van wat ik hoorde.
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
879
1.059
Hele goede eerste dag gehad. Heel fijn festival! Meatbodies was echt geweldig. Yard ging er goed hard aan toe en Nation of Language was magisch. Gratis parkeren en 3 euro voor een munt. Het kan dus toch nog… Op naar dag 2!
 
  • Leuk
Waarderingen: wil

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
343
490
Prima geslapen, ik ben alleen nu al wat post-punk moe en dat gaat vandaag nog erger worden....

Fit was alsof iemand een flinke emmer water in je gezicht gooide. Precies wat je nog heb. Ik ga nu wat eten want Thames doet me niet zoveel.
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
879
1.059
Ik ga ook de selecte bandjes uitkiezen hoor. Moet zeggen dat het hele programma tot aan Meule me niet zo veel doet vandaag
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken