Alcatraz Open Air 2025

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.878
4.011
Gelukkig dat er festivalverslagen zijn , KlubC zat dus in ieder geval niet bomvol
Haha geweldig. Maar goed, dat is Werchter, als ik dat publiek bij hun show (in Cirque Royal) zag was dat toch echt heel duidelijk een metalpubliek.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.885
5.284
Heel grote namen spelen niet in Cirque Royal voor 2000 mensen... Maar goed, het kan natuurlijk, tenslotte stond Watain daar dit jaar ook.
back to back wardruna into heilung in de swamp kan wel een leuke dag worden
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.167
13.321
Wardruna / Eivor / Me And That Man lijkt mij een heel mooi rijtje om een dag La Morgue af te sluiten.
Lijkt erop dat Eivørs tour van festivalshows naar zaalshows gaat. Zou daardoor ook zomaar kunnen dat ze niet op Alcatraz staat, al is de kans natuurlijk wel groot.
 
  • Wow
Waarderingen: Jamel

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
268
753
Heel grote namen spelen niet in Cirque Royal voor 2000 mensen... Maar goed, het kan natuurlijk, tenslotte stond Watain daar dit jaar ook.
Ik denk dat Wardruna op het niveau van Alcatraz toch een publiekstrekker kan zijn heeft sinds 2022 en dus op 2 jaar tijd naast een passage op Werchter toch 1 x OLT en 2x Koninklijk Circus uitverkocht. Dat zijn toch telkens 2000 mensen en belangrijk zij doen dit op eigen kracht zonder uitgebreid voorprogramma. Denk niet dat er veel tent headliners dat kunnen doen.
En wat je ook al aangaf die optredens zijn meestal redelijk duur, fans betalen dat blijkbaar makkelijk dus dan zullen die wellicht ook een dagticket overwegen zeker als er nog wat anders geprogrammeerd wordt dat er wat bij aansluit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en nikita

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.878
4.011
Daar valt niets tegenin te brengen want allemaal waar.
Alleen... Ik hou meer van de Helldorado en de morgue. 🥲
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Jamel

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
268
753
Daar valt niets tegenin te brengen want allemaal waar.
Alleen... Ik hou meer van de Helldorado en de morgue. 🥲
Kan ook gewoon in de Helldorado staan zeker in de avond, in die podcast met Vic is toch gezegd dat Swamp/Helldorado gelijkaardige capaciteit hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.816
2.566
Much to our regret, Crowbar won’t be able to make it to the sophomore edition of Hell’s Balls Belgium.
Still, with CRO-MAGS blistering set at Alcatraz Open Air fresh in our memory, finding a suitable replacement was not that difficult!
🤘

Unfortunately, Sick Of It All are also forced to cancel as frontman Lou Koller is currently battling cancer. We wish Lou all the best!
When we find a replacement, you’ll be the first to know.

457361095_1080604413423426_8065404155772676544_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra

stengels

Playlistbediener
19 okt 2022
27
70
Prima vervanger, persoonlijk vind ik Cro-Mags ook leuker dan Crowbar. Dat gezegd hebbende, op de 1 of andere manier kon ik er niet inkomen tijdens hun Alcatraz optreden. Zal wel aan mij gelegen hebben...
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.844
4.802
Prima vervanger, persoonlijk vind ik Cro-Mags ook leuker dan Crowbar. Dat gezegd hebbende, op de 1 of andere manier kon ik er niet inkomen tijdens hun Alcatraz optreden. Zal wel aan mij gelegen hebben...
Altijd groot fan geweest van Cro-Mags. Al blijft die battle tussen John en Harley wel vervelend. Songs nog altijd tijdloos. Death Camps blijft mijn favoriet.
 
  • Leuk
Waarderingen: stengels

Jones86

Nieuw lid
9 sep 2024
1
0
Iemand een voorspelling welke dagen Emperor en Dimmu zouden kunnen headlinen?

Of wanneer dit bekend gemaakt wordt?
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.878
4.011
Iemand een voorspelling welke dagen Emperor en Dimmu zouden kunnen headlinen?

Of wanneer dit bekend gemaakt wordt?
Ergens einde van het jaar. Voor editie 2023 kwamen de day splits op 16/12 en afgelopen jaar was dit vlak voor kerst.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken