Alcatraz Open Air 2025

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.885
5.283
voor hell's balls zijn beide sick of it all en crowbar afgevallen, vervangers worden momenteel gezocht,
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.458
698
voor hell's balls zijn beide sick of it all en crowbar afgevallen, vervangers worden momenteel gezocht,
Crowbar is een vreemd verhaal. Die touren de hele maand november door de VS, en die shows waren al aangekondigd voor Hell's Balls met hun eerste poster kwam.
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
636
914
Even gepikt van een (onofficiële) facebook-groep:
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240826_100904_Facebook.jpg
    Screenshot_20240826_100904_Facebook.jpg
    240 KB · Weergaven: 53

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
437
686
De Eagle Plaza tickets/tenten zijn nu te koop. Vreemd dat Alcatraz hier niets over communiceert?
 

CradleOfFrance

Campingartiest
16 nov 2023
60
146
Crowbar heeft in deze periode andere data geannuleerd?
Misschien een reünie van "Down" gepland voor een tour in 2025?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.885
5.283
Crowbar heeft in deze periode andere data geannuleerd?
Misschien een reünie van "Down" gepland voor een tour in 2025?
crowbar was support van sick of it all, lijkt me dat het logistiek niet mogelijk was om die tour nog rendabel te maken en dus hebben ze die periode in eigen achtertuin wat shows geplanned.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
267
749
De Eagle Plaza tickets/tenten zijn nu te koop. Vreemd dat Alcatraz hier niets over communiceert?
In de mail die ik gekregen heb stond dat ze eerst de trouwe klanten de kans willen geven dus daarom zullen ze het wat low profile houden voorlopig
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
267
749
Leuk nieuwtje deze ochtend. A Year of No Light is zo goed als zeker voor komend jaar. De show op Pelagic Fest had voor mij hetzelfde hypnotiserende effect als de eerste keer Amenra. Gaat daar bij zijn mensen.
Dat zal voor de Helldorado zijn toch ? Als die dubbele drumkit ook op het podium moet met 6 muzikanten en nog een paar synthesizers dan wordt het wel krap op het podium van La Morgue :)
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: nikita en Joslittel

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
267
749
Rockstadt Extreme Fest 2025 (30 juli - 3 Aug) heeft sinds de eerste aankondiging begin augustus ook nog wat nieuwe namen toegevoegd en nog wat info over speciale sets.

Powerwolf (headliner)
Emperor (EMPEROR's show will be part of a truly legendary night in the works and we hope to have more news on this very soon)
Midnight (Complete And Total Hell album, front to back)
Night Demon (celebrating 10 years of Curse Of The Damned)
Hellripper
As I Lay Dying
Within Temptation
The Kovenant was al eerder aangekondigd maar doen blijkbaar een Nexus Polaris set

Eerder waren dus al aangekondigd
Gojira, Static X, Wind Rose, Obituary, Dying Fetus, Fit For A King, Devildriver, The Kovenant, Bane and Oranssi Pazuzu

Van de nieuwe namen is alleen As I Lay Dying nog niet gepasseerd op andere festival line-ups denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: won666 en Jamel

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
267
749
Na die toch wel ontgoochelende RaR aankondiging tijd voor iets waar ik wel vrolijk van wordt

Wardruna is toegevoegd aan de line-up van Rockstadt Extreme Fest 2025

Dat was in 2023 1 van mijn topoptredens op Werchter.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.878
4.011
Dat zou ik wel een héél mooie naam vinden. Ze hebben ooit eens op een van de corona-edities van Graspop ook gestaan, dus kan nog wel beide kanten op, maar zou hen heel graag weer eens zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en johanra

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.878
4.011
Ik vrees dat Wardruna wat groot is voor de Morgue, die hun shows zijn altijd meteen uitverkocht, aan best dure prijzen...
Zou hen eerder in de Helldorado verwachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck, Joslittel en Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.964
8.892
Ik vrees dat Wardruna wat groot is voor de Morgue, die hun shows zijn altijd meteen uitverkocht, aan best dure prijzen...
Zou hen eerder in de Helldorado verwachten.
Ah oké, wist niet dat die zo groot zijn. 's Avonds Helldorado vind ik ook prima. Als het maar in het donker is. Die show lijkt me lastig werken in het licht.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
267
749
Ik vrees dat Wardruna wat groot is voor de Morgue, die hun shows zijn altijd meteen uitverkocht, aan best dure prijzen...
Zou hen eerder in de Helldorado verwachten.
dat denk ik ook en Me And That Men stond de Metaldome zeker aan het begin ook goed vol om naar die van Behemoth eens te gaan kijken
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken