Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vals Alarm was vet trouwens. Meatbodies was een optreden voor in de boekjes. Nation of Language ook uitzonderlijk goed. Yard was hard, maar ook net iets te eentonig.
Was een geweldige avond. Voor mij Yard de overduidelijke winnaar, want heerlijk hard. Nation Of Language flink van genoten, maar wil ze graag nog een keer in een zaal zien.
Was een geweldige avond. Voor mij Yard de overduidelijke winnaar, want heerlijk hard. Nation Of Language flink van genoten, maar wil ze graag nog een keer in een zaal zien.
Hele goede eerste dag gehad. Heel fijn festival! Meatbodies was echt geweldig. Yard ging er goed hard aan toe en Nation of Language was magisch. Gratis parkeren en 3 euro voor een munt. Het kan dus toch nog… Op naar dag 2!
Valt mee hier maar ik sta vaak wat verder van het midden af. Boven Meule kwamen ze ieder geval niet uit. Leuke show was dat maar na 20 minuten had ik het trucje wel door