Ik ben naar … geweest en het was …

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
210
494
Zit nu ook in de trein terug van Gurriers en dit is samen met IDLES en King Gizz toch wel mijn favoriete liveband hoor. Ben echt fan van deze mannen. Gitarist en bassist die gewoon moshend de nummers aan het spelen zijn. De hele band kwam na het optreden nog even praten en uiteindelijk hebben we ze zo ver gekregen Des Goblin nog eens te doen, aangezien ze niet meer nummers hadden. Mocht je zaterdag op Here’s the Thing zijn mag je ze niet missen!!!
Ah het is jullie wel gelukt om ze een nummer opnieuw te laten spelen, jaloers! In Amsterdam stonden ze na een hoop gejoel te twijfelen, maar toen de drumkruk uit elkaar bleek te zijn gevallen was het toch klaar. Verder eens met iedereen: fantastisch album, fantastische liveband, ik ben fan.
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
471
541
Ah het is jullie wel gelukt om ze een nummer opnieuw te laten spelen, jaloers! In Amsterdam stonden ze na een hoop gejoel te twijfelen, maar toen de drumkruk uit elkaar bleek te zijn gevallen was het toch klaar. Verder eens met iedereen: fantastisch album, fantastische liveband, ik ben fan.
Nu 10x gezien en worden alleen maar beter. Spelen elke show of er geen morgen is. Aardige gasten ook. Zet ze op je wensenlijst voor de festivals, stalk je lokale boekers, koop de merch en draag het tot de draadjes! Het is lekker om ze in kleine zalen te zien, maar verdienen met hun live show om naar de wat grotere podia door te groeien. En als je naar Left of the Dial gaat check dan ook Nerves (oude band van de bassist)IMG_2069.jpeg
 

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
210
494
Nu 10x gezien en worden alleen maar beter. Spelen elke show of er geen morgen is. Aardige gasten ook. Zet ze op je wensenlijst voor de festivals, stalk je lokale boekers, koop de merch en draag het tot de draadjes! Het is lekker om ze in kleine zalen te zien, maar verdienen met hun live show om naar de wat grotere podia door te groeien. En als je naar Left of the Dial gaat check dan ook Nerves (oude band van de bassist)Bekijk bijlage 10640
Aah jij wel! Toen ik eindelijk aan de beurt was lukte de betaling maar niet. Wat bleek: ze hadden de maandelijkse ontvangstlimiet van hun Revolut-account bereikt. Op dag 1 van de tour. Hoeveel maandsalarissen aan merch had jij precies ingeslagen? 🤪
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken