Nice! De vraag van de week is: Is Gurriers vanavond beter?Ja het was echt gruwelijk! Iets minder dan een uur vol gas! Langer had ik ook niet volgehouden trouwens![]()
Nice! De vraag van de week is: Is Gurriers vanavond beter?Ja het was echt gruwelijk! Iets minder dan een uur vol gas! Langer had ik ook niet volgehouden trouwens![]()
Ah het is jullie wel gelukt om ze een nummer opnieuw te laten spelen, jaloers! In Amsterdam stonden ze na een hoop gejoel te twijfelen, maar toen de drumkruk uit elkaar bleek te zijn gevallen was het toch klaar. Verder eens met iedereen: fantastisch album, fantastische liveband, ik ben fan.Zit nu ook in de trein terug van Gurriers en dit is samen met IDLES en King Gizz toch wel mijn favoriete liveband hoor. Ben echt fan van deze mannen. Gitarist en bassist die gewoon moshend de nummers aan het spelen zijn. De hele band kwam na het optreden nog even praten en uiteindelijk hebben we ze zo ver gekregen Des Goblin nog eens te doen, aangezien ze niet meer nummers hadden. Mocht je zaterdag op Here’s the Thing zijn mag je ze niet missen!!!
Nu 10x gezien en worden alleen maar beter. Spelen elke show of er geen morgen is. Aardige gasten ook. Zet ze op je wensenlijst voor de festivals, stalk je lokale boekers, koop de merch en draag het tot de draadjes! Het is lekker om ze in kleine zalen te zien, maar verdienen met hun live show om naar de wat grotere podia door te groeien. En als je naar Left of the Dial gaat check dan ook Nerves (oude band van de bassist)Ah het is jullie wel gelukt om ze een nummer opnieuw te laten spelen, jaloers! In Amsterdam stonden ze na een hoop gejoel te twijfelen, maar toen de drumkruk uit elkaar bleek te zijn gevallen was het toch klaar. Verder eens met iedereen: fantastisch album, fantastische liveband, ik ben fan.

Aah jij wel! Toen ik eindelijk aan de beurt was lukte de betaling maar niet. Wat bleek: ze hadden de maandelijkse ontvangstlimiet van hun Revolut-account bereikt. Op dag 1 van de tour. Hoeveel maandsalarissen aan merch had jij precies ingeslagen?Nu 10x gezien en worden alleen maar beter. Spelen elke show of er geen morgen is. Aardige gasten ook. Zet ze op je wensenlijst voor de festivals, stalk je lokale boekers, koop de merch en draag het tot de draadjes! Het is lekker om ze in kleine zalen te zien, maar verdienen met hun live show om naar de wat grotere podia door te groeien. En als je naar Left of the Dial gaat check dan ook Nerves (oude band van de bassist)Bekijk bijlage 10640
Het is allebei feest, het is allebei wat lomp maar verder vind in het lastig te vergelijken. IDLES is meer noisey en Fat Dog meer klezmer.Oke, voor iedereen die de laatste tijd naar Fat Dog is geweest. In hoeverre kunnen jullie dat vergelijken met IDLES? wat zijn de overeenkomsten en de verschillen?
Dan hadden we net nog geluk denk ik. Hoeveelheid merch viel nog wel meeAah jij wel! Toen ik eindelijk aan de beurt was lukte de betaling maar niet. Wat bleek: ze hadden de maandelijkse ontvangstlimiet van hun Revolut-account bereikt. Op dag 1 van de tour. Hoeveel maandsalarissen aan merch had jij precies ingeslagen?![]()
Fat dog is als een koortsdroom waarbij de hele tent verbouwd wordt en Idles is meer een goed beukend concert met een boodschap, waarbij vaak ook de tent verbouwd wordtOke, voor iedereen die de laatste tijd naar Fat Dog is geweest. In hoeverre kunnen jullie dat vergelijken met IDLES? wat zijn de overeenkomsten en de verschillen?
Ik heb Idles in hun beginjaren gezien met hun eerste album. Dat debuutalbum pakte mij meer op plaat dan die van Fat Dog. Maar live vind ik Fat Dog van sound dan veel ruimer dan Idles.Oke, voor iedereen die de laatste tijd naar Fat Dog is geweest. In hoeverre kunnen jullie dat vergelijken met IDLES? wat zijn de overeenkomsten en de verschillen?
Ik neem de muziek van IDLES op zichzelf iets serieuzer. 'We moeten godverdomme lief voor elkaar zijn', in de wereld waarin we nu leven is die boodschap voor mij in ieder geval wel heel relevant, maar volgens mij gaf je al eerder aan dat jij er niet zoveel mee kon.Oke, voor iedereen die de laatste tijd naar Fat Dog is geweest. In hoeverre kunnen jullie dat vergelijken met IDLES? wat zijn de overeenkomsten en de verschillen?
Zoals enkelen al zeiden:Oke, voor iedereen die de laatste tijd naar Fat Dog is geweest. In hoeverre kunnen jullie dat vergelijken met IDLES? wat zijn de overeenkomsten en de verschillen?
Ik had ook mijn Idles shirt aan bij Fat Dog in de Bota!Qua publiek zal er vast overeenkomst zijn met IDLES-publiek. Ik zag hier in het Skatecafe ook alweer iemand lopen met een IDLES-shirt
Maar wat mij betreft is Fat Dog juist ook het tegenantwoord op een band als IDLES waarbij alles een serieuze boodschap moet hebben. Bij Fat Dog is alles zo min mogelijk serieus, en gaat het er vooral om om er met z'n allen een feest van te maken
Dit interview in de Volkskrant geeft wel een goed beeld denk ik https://www.volkskrant.nl/muziek/fa...wil-gewoon-knaller-na-knaller-maken~be045210/
En ik moest ook heel erg lachen om dit recente interview in Humo https://www.humo.be/muziek/fat-dog-...t-franse-buldogs-en-ik-haat-slakken~b77b2caa/