Live is Live 2024

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.182
1.653
Dus die delen voor 342.000 euro aan tickets gratis uit? Amai zoveel 😲

Ik begin te vrezen dat we er best dubbel en dik van genieten in Juni, dit zou wel eens de finale editie kunnen worden.

Dat die wederom zo veel gratis tickets moeten uitdelen een maand of twee voor de eerste noten weerklinken is toch geen goed teken. En dat met zo een sterke affiche.
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: nikita en MadMandra27

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
576
424
Hier vandaag weer de hele dag aan het proberen, maar nog geen prijs.

Dus ook hier, mocht iemand voor vrijdag of zaterdag nog overhebben, graag😁
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.590
4.556
Ik begin te vrezen dat we er best dubbel en dik van genieten in Juni, dit zou wel eens de finale editie kunnen worden.

Dat die wederom zo veel gratis tickets moeten uitdelen een maand of twee voor de eerste noten weerklinken is toch geen goed teken. En dat met zo een sterke affiche.
Met zo´n golden circle op een festival vind ik dat eigenlijk wel mooi.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
233
87
Dat begint toch zeer wanhopig te worden.
Met CERA AANDELEN kan je als voordeel een grote korting krijgen voor diverse festivals die KBC en CERA sponsoren oa Beach Festival in Nieuwpoort, Dranouter, Rijvers festival en Life is Life festival. Het laatste weliswaar 'slechts' aan 45 procent korting.
Exclusief voor Cera-vennoten
Dankzij Cera kan je voor € 49,50 een dagticket voor Live is Live 2024 strikken.

Datum:
  • Vrijdag 28, zaterdag 29 en zondag 30 juni 2024
  • Middenvijver, Antwerpen
Prijs:
  • Een dagticket aan € 49,50 i.p.v. € 90
  • Wil je op de tribune zitten of in de frontstage staan, dan kan je je ticket ter plaatse aan de infostand betalend upgraden.
Voorwaarden:
  • Aanbod geldig van 22/04/2024 t.e.m. 30/06/2024 of zolang de voorraad van 3000 tickets strekt.
  • Per vennotennummer mag je 2 tickets bestellen.
  • Wil je meer dan 2 tickets bestellen? Plaats dan een nieuwe bestelling met een ander vennotennummer.
Levering:
  • Je ontvangt je tickets na betaling van je bestelling via de ticket partner Paylogic.
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
150
157
Dit 2 maanden van te voren lijkt me ook niet veel goeds te betekenen, maar al wel veel gelukkige festileakers!

Ik probeer zo nu en dan nog eens aan tickets te geraken voor de gene die nog niets hebben mogen winnen/niet hun favoriete dag hebben gewonnen.
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
373
298
Weet iemand of er een doorverkoopplatform actief is hiervoor? Ik heb 2x zondagtickets betaald voordat deze actie begon en zou, als ik nog zondagtickets win, deze graag nog met hopelijk niet te veel verlies, willen verkopen…
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
465
254
Dit 2 maanden van te voren lijkt me ook niet veel goeds te betekenen, maar al wel veel gelukkige festileakers!

Ik probeer zo nu en dan nog eens aan tickets te geraken voor de gene die nog niets hebben mogen winnen/niet hun favoriete dag hebben gewonnen.
Helaas zelf nog niets gewonnen, moest je zaterdag of zondag tickets extra hebben heb ik veel interesse.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.121
944
Wat een held @Martijn
1x zaterdag binnen.
Nog op zoek naar 1 extra.
Moest het mij lukke en win ik er ook 2 dan zet ik de extra hier ook ter aanbieding
 

Tompie

Playlistbediener
12 dec 2018
15
2
Ik heb 2x zaterdag gewonnen terwijl ik voor vrijdag meedeed. Iemand die 2x vrijdag wil ruilen voor 2x zaterdag?
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
373
298
Weet iemand of er een doorverkoopplatform actief is hiervoor? Ik heb 2x zondagtickets betaald voordat deze actie begon en zou, als ik nog zondagtickets win, deze graag nog met hopelijk niet te veel verlies, willen verkopen…
Ik heb net 2 zondagtickets gekregen, dus ik wil er graag van m’n gekochte tickets af😅
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken