Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vind zowel EC als Babymetal leuk, dus had verwacht dit nummer ook leuk te vinden. Maar het is echt super saai... Je zou toch verwachten dat twee energieke bands samen een lekker hyper nummer maken.
Beetje net als een spork, twee goede dingen samenbrengen tot iets wat totaal niet werkt
Ik vind zowel EC als Babymetal leuk, dus had verwacht dit nummer ook leuk te vinden. Maar het is echt super saai... Je zou toch verwachten dat twee energieke bands samen een lekker hyper nummer maken.
Beetje net als een spork, twee goede dingen samenbrengen tot iets wat totaal niet werkt
Ik blijf het rare bands vinden ( babymetal, electric callboy)
Het heeft iets maar dan ook weer net niet. Ik ga ze wel bekijken op GMM. Hopelijk een verrassend optreden
Ik denk dat ik oud wordt
Net de jaarlijkse mail van camping inferno gehad.
Er komt een extra fietsparking zie ik op het plannetje.
Verder is inferno ook weer een heel stuk uitgebreid zo te zien.
Het heeft iets maar dan ook weer net niet. Ik ga ze wel bekijken op GMM. Hopelijk een verrassend optreden
Ik denk dat ik oud wordt
Ik ben ook min of meer klaar met mijn planning, vetgedrukt zijn de must-sees, verder nog een paar clashes waarvan de 2 lastigste op zaterdag
Donderdag
Night Verses
Erra
Dying Wish
Alien Weaponry / Shadow Of Intent
Bury Tomorrow
Health (Rat Wars is toch wel een van mijn favoriete platen van vorig jaar met wat NiN invloed hier en een Rammstein riff daar)
Kerry King / Textures aangezien Slayer volgend jaar wel zal komen, denk ik eerder Textures
Kvelertak
Ne Obliviscaris
Crosses
Polyphia
Tool
Vrijdag
Khemmis
POD / Borknagar
Dying Fetus
Fear Factory
Vltimas
Kadavar
Nile
Fu Manchu
Turnstile
Pendulum
Five Finger Death Punch
Zaterdag
Spoil Engine
Fleddy Melculy
Red
Ice Nine Kills / Vola INK topoptreden vorig jaar, weet niet of ze dit nog kunnen evenaren, voorlopig neig ik naar Vola)
Mr. Bungle / Rotting Christ Ik hoop op wat hulp van de Graspop organisatie want Dave Lombardo drumt zowel bij Mr. Bungle als Empire State Bastard en die overlappen in het uurschema dus hopelijk wordt hier nog wat verschoven in de goede richting...
Ik ben ook min of meer klaar met mijn planning, vetgedrukt zijn de must-sees, verder nog een paar clashes waarvan de 2 lastigste op zaterdag
Donderdag
Night Verses
Erra
Dying Wish
Alien Weaponry / Shadow Of Intent
Bury Tomorrow
Health (Rat Wars is toch wel een van mijn favoriete platen van vorig jaar met wat NiN invloed hier en een Rammstein riff daar)
Kerry King / Textures aangezien Slayer volgend jaar wel zal komen, denk ik eerder Textures
Kvelertak
Ne Obliviscaris
Crosses
Polyphia
Tool
Vrijdag
Khemmis
POD / Borknagar
Dying Fetus
Fear Factory
Vltimas
Kadavar
Nile
Fu Manchu
Turnstile
Pendulum
Five Finger Death Punch
Zaterdag
Spoil Engine
Fleddy Melculy
Red
Ice Nine Kills / Vola INK topoptreden vorig jaar, weet niet of ze dit nog kunnen evenaren, voorlopig neig ik naar Vola)
Mr. Bungle / Rotting Christ Ik hoop op wat hulp van de Graspop organisatie want Dave Lombardo drumt zowel bij Mr. Bungle als Empire State Bastard en die overlappen in het uurschema dus hopelijk wordt hier nog wat verschoven in de goede richting...
Ik denk dat ik oud wordt