Graspop Metal Meeting 2024

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.778
5.392
Wat is de kans dat Klaus Meine mee op het podium komt voor Dying for an Angel? Die is er toch dat weekend :)
Ook dat was terug te vinden in een eerdere mail:
1712793976291-png.8526
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
326
967
Een stuk van dat refrein doet me eigenlijk denken aan Baby Shark 🤨.
Ik vind zowel EC als Babymetal leuk, dus had verwacht dit nummer ook leuk te vinden. Maar het is echt super saai... Je zou toch verwachten dat twee energieke bands samen een lekker hyper nummer maken.

Beetje net als een spork, twee goede dingen samenbrengen tot iets wat totaal niet werkt
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.523
3.172
Ik vind zowel EC als Babymetal leuk, dus had verwacht dit nummer ook leuk te vinden. Maar het is echt super saai... Je zou toch verwachten dat twee energieke bands samen een lekker hyper nummer maken.

Beetje net als een spork, twee goede dingen samenbrengen tot iets wat totaal niet werkt
Ik vind alleen Babymetal leuk van de 2, maar dit is vlees noch vis helaas. Dan maar Fleddy: geen vlees, wel vis😜
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.552
4.747
Video is weer geniaal, eigenlijk cheatcodes voor electric callboy als de mensen die de video maken gewoon in de band zitten.


 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
586
706
Net de jaarlijkse mail van camping inferno gehad.
Er komt een extra fietsparking zie ik op het plannetje.
Verder is inferno ook weer een heel stuk uitgebreid zo te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
470
664
Net de jaarlijkse mail van camping inferno gehad.
Er komt een extra fietsparking zie ik op het plannetje.
Verder is inferno ook weer een heel stuk uitgebreid zo te zien.
Ze hebben duidelijk dat terrein mogen gebruiken waar ze vorig jaar op aan het crossen waren, anders zal die parking wel krap worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.523
3.172
Het is nu echt wel aftellen naar 19 Juni.
Ik had deze mail vandaag ook echt verwacht. Vorig jaar in principe zelfde tijdstip.
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

johanra

Playlistbediener
13 sep 2021
34
105
Ik ben ook min of meer klaar met mijn planning, vetgedrukt zijn de must-sees, verder nog een paar clashes waarvan de 2 lastigste op zaterdag

Donderdag
  • Night Verses
  • Erra
  • Dying Wish
  • Alien Weaponry / Shadow Of Intent
  • Bury Tomorrow
  • Health (Rat Wars is toch wel een van mijn favoriete platen van vorig jaar met wat NiN invloed hier en een Rammstein riff daar)
  • Kerry King / Textures aangezien Slayer volgend jaar wel zal komen, denk ik eerder Textures
  • Kvelertak
  • Ne Obliviscaris
  • Crosses
  • Polyphia
  • Tool
Vrijdag
  • Khemmis
  • POD / Borknagar
  • Dying Fetus
  • Fear Factory
  • Vltimas
  • Kadavar
  • Nile
  • Fu Manchu
  • Turnstile
  • Pendulum
  • Five Finger Death Punch
Zaterdag
  • Spoil Engine
  • Fleddy Melculy
  • Red
  • Ice Nine Kills / Vola INK topoptreden vorig jaar, weet niet of ze dit nog kunnen evenaren, voorlopig neig ik naar Vola)
  • Mr. Bungle / Rotting Christ Ik hoop op wat hulp van de Graspop organisatie want Dave Lombardo drumt zowel bij Mr. Bungle als Empire State Bastard en die overlappen in het uurschema dus hopelijk wordt hier nog wat verschoven in de goede richting...
  • Uriah Heep
  • Brutus
  • Blind Guardian
  • Wolfmother
  • Kamelot
  • Bring Me The Horizon
Zondag
  • John Coffey / Wargasm
  • Zulu
  • Sanguisugabogg
  • Crystal Lake
  • Ihsahn
  • Ereb Altor
  • Crownshift
  • Karnivool
  • Slaughter To Prevail
  • Igorrr
  • Emperor
  • Machine Head
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.515
7.187
Ik ben ook min of meer klaar met mijn planning, vetgedrukt zijn de must-sees, verder nog een paar clashes waarvan de 2 lastigste op zaterdag

Donderdag
  • Night Verses
  • Erra
  • Dying Wish
  • Alien Weaponry / Shadow Of Intent
  • Bury Tomorrow
  • Health (Rat Wars is toch wel een van mijn favoriete platen van vorig jaar met wat NiN invloed hier en een Rammstein riff daar)
  • Kerry King / Textures aangezien Slayer volgend jaar wel zal komen, denk ik eerder Textures
  • Kvelertak
  • Ne Obliviscaris
  • Crosses
  • Polyphia
  • Tool
Vrijdag
  • Khemmis
  • POD / Borknagar
  • Dying Fetus
  • Fear Factory
  • Vltimas
  • Kadavar
  • Nile
  • Fu Manchu
  • Turnstile
  • Pendulum
  • Five Finger Death Punch
Zaterdag
  • Spoil Engine
  • Fleddy Melculy
  • Red
  • Ice Nine Kills / Vola INK topoptreden vorig jaar, weet niet of ze dit nog kunnen evenaren, voorlopig neig ik naar Vola)
  • Mr. Bungle / Rotting Christ Ik hoop op wat hulp van de Graspop organisatie want Dave Lombardo drumt zowel bij Mr. Bungle als Empire State Bastard en die overlappen in het uurschema dus hopelijk wordt hier nog wat verschoven in de goede richting...
  • Uriah Heep
  • Brutus
  • Blind Guardian
  • Wolfmother
  • Kamelot
  • Bring Me The Horizon
Zondag
  • John Coffey / Wargasm
  • Zulu
  • Sanguisugabogg
  • Crystal Lake
  • Ihsahn
  • Ereb Altor
  • Crownshift
  • Karnivool
  • Slaughter To Prevail
  • Igorrr
  • Emperor
  • Machine Head
Schitterend lijstje, dito avatar. Je hebt een uitstekende smaak!
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra

madeira

Campingartiest
22 dec 2022
84
215
Ik blijf het rare bands vinden ( babymetal, electric callboy)
Het heeft iets maar dan ook weer net niet. Ik ga ze wel bekijken op GMM. Hopelijk een verrassend optreden
Ik denk dat ik oud wordt 🤣
Exact dit.

Behalve dan dat ik Babymetal niet ga kijken. Voelt toch een beetje als blasfemie op een dag waarop Tool ook speelt + betere opties op dat tijdstip.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken