Graspop Metal Meeting 2024

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.528
3.186
Wat mij wel opvalt: de plattegrond die gister gemaild is wijkt enigszins af van de plattegrond van Ticketmaster waar je destijds de accomodaties op kon kiezen.
Het lijkt er op dat we nu in een andere rij staan en met de ingang van de tent richting het Graspop terrein. Dat was op de Ticketmaster site andersom šŸ¤”
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
470
664
Wat mij wel opvalt: de plattegrond die gister gemaild is wijkt enigszins af van de plattegrond van Ticketmaster waar je destijds de accomodaties op kon kiezen.
Het lijkt er op dat we nu in een andere rij staan en met de ingang van de tent richting het Graspop terrein. Dat was op de Ticketmaster site andersom šŸ¤”
Oei, bij mij is dat nog het zelfde hoor. Misschien hebben ze een deeltje veranderd dan?
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
470
664
Vandaag wat naar Gel zitten luisteren en ik moet zeggen dat ik er wel lekker op ga. Maar ik heb de indruk, als ik de lijstjes bekijk, dat ik de enige ben die aan dat podium ga staan :LOL:
Die spotify lijsten op shuffle slaagt precies toch wat over, ik heb Gel nog niet zien/horen voorbijkomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: banzai

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.528
3.186
Oei, bij mij is dat nog het zelfde hoor. Misschien hebben ze een deeltje veranderd dan?
Het is verder niet heel spannend hoor. Volgens mij zitten we dan iets minder in de zon overdag. Niet echt verkeerd. Het was vorig jaar echt zoeken naar een stukje schaduw. Geen partytent mee, want dat mag niet volgens de regeltjes. En dan tot je verbazing zien dat er toch heel veel partytenten staan.šŸ¤£ Dus dit jaar gaat ie mee in de auto.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.975
8.036
Vandaag wat naar Gel zitten luisteren en ik moet zeggen dat ik er wel lekker op ga. Maar ik heb de indruk, als ik de lijstjes bekijk, dat ik de enige ben die aan dat podium ga staan :LOL:

Je bent niet de enige! Maar het is geen naam als NeO waar het halve forum voor uitrukt. Uit t hoofd wel tegen de 10 personen die ze in t lijstje hadden
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en banzai

banzai

Campingartiest
24 jun 2019
89
90
Je bent niet de enige! Maar het is geen naam als NeO waar het halve forum voor uitrukt. Uit t hoofd wel tegen de 10 personen die ze in t lijstje hadden
Ja klopt natuurlijk wel. En ze spelen vroeg (12u40) dus om dan al los te gaan is misschien niet aan te raden :)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
470
664
Het is verder niet heel spannend hoor. Volgens mij zitten we dan iets minder in de zon overdag. Niet echt verkeerd. Het was vorig jaar echt zoeken naar een stukje schaduw. Geen partytent mee, want dat mag niet volgens de regeltjes. En dan tot je verbazing zien dat er toch heel veel partytenten staan.šŸ¤£ Dus dit jaar gaat ie mee in de auto.
Wij hebben zo een voortent zijl mee, veel compacter en daar zeiden ze niets tegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

won666

Support act
17 mei 2019
1.235
1.307
Gisteren dacht ik het nog op de fiets, toen ik naar het werk reed. Als het nog vaak zo regent wordt het opnieuw een editie zoals 2016. Hopelijk dit jaar geen Wacken toestanden zoals vorig jaar. Terwijl ik dit typ is het weeral eens aan het regenen, maar dit maal is het gewoon wat zever. Maar het weer de laatste weken is echt niet goed te noemen over het algemeen
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
470
664
Hoe luidt het weerbericht? Mag wel even droog gaan worden willen we niet een Graspop Modder Meeting krijgenā€¦
Volgens dit moddel zou het begin juni moeten beteren, probleem is dat het elke dag veranderd en weer regen geeft šŸ¤£ ik veronderstel dat ze nu bij de opbouw veel met heftrucs, gewone trucs,... het veld over gaan. Het zal toch heel hard moeten keren om dat nog droog te krijgen (denk ik)
 

Bijlagen

  • gfs-dessel-be-5125n-5e-1.jpeg
    gfs-dessel-be-5125n-5e-1.jpeg
    160,7 KB · Weergaven: 23
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.391
7.884
Having a blast at Tool's opening night right now - there's a few nice surprises in the setlist. I'm sure we're in for a great headline set at Graspop šŸ¤˜šŸ¼
For how long did they play in Hannover?
Just to know if we should expect 11 songs as well in their 90 minute headline set

Dan mag ik nog wel wat meer inluisteren dusšŸ¤¦
Zo te zien spelen ze nog steeds veel nummers van het laatste album, dus bij inluisteren zou ik hier mee beginnen :)
Wel jammer dat The Pot er niet in staat, maar toch wel een fijne setlist!
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.068
1.331
Wat is de kans dat electric callboy en babymetal donderdag of vrijdag samen op het podium staan? Dit nummer klinkt geweldig? En anders wordt het live mss afgespeeld met een casette waar ik veronderstel babymetal als backingtrack wordt afgespeeld?
 
  • Leuk
Waarderingen: niels485g

Gebruikers die dit onderwerp bekijken