Graspop Metal Meeting 2024

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.394
7.893
Wat is de kans dat electric callboy en babymetal donderdag of vrijdag samen op het podium staan? Dit nummer klinkt geweldig? En anders wordt het live mss afgespeeld met een casette waar ik veronderstel babymetal als backingtrack wordt afgespeeld?
kans is vrijwel nihil lijkt me aangezien ze op een andere dag staan
als ze het spelen zal wel wel met backing track zijn inderdaad net als bmth doet met Kingslayer
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage en Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.068
1.335
kans is vrijwel nihil lijkt me aangezien ze op een andere dag staan
als ze het spelen zal wel wel met backing track zijn inderdaad net als bmth doet met Kingslayer
Als babymetal vrijdag speelde konden ze samen spelen met judas priest en electric callboy. Indien zaterdag konden ze dat met bmth doen. Op dit moment kingslayer aan het ontdekken. :D
Edit: voor degene die niks van deze soort artiesten moeten hebben: de volgende quote: Ieder zijn ding, maar metal mag toch ook eens fun zijn. :D
 
Laatst bewerkt:

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
210
332
Wat is de kans dat electric callboy en babymetal donderdag of vrijdag samen op het podium staan? Dit nummer klinkt geweldig? En anders wordt het live mss afgespeeld met een casette waar ik veronderstel babymetal als backingtrack wordt afgespeeld?
Babymetal speelt op vrijdag ergens anders, dus die zullen niet bij electric callboy op het podium staan, maar electric callboy heeft geen plannen op donderdag. Ik heb hoop dat ze bij babymetal op het podium verschijnen, al verwacht ik het niet.

Ik ben er zelf ook nog steeds niet over uit of het nou electric callboy ft babymetal of Babymetal ft electric callboy is 🤔 de manier waarop ze het presenteren is echt een samenwerking geloof ik. (Hoewel het me tof lijkt om ze samen te zien optreden moet ik wel zeggen dat ik het niet het beste electric callboy of Babymetal nummer vind)
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.068
1.335
Babymetal speelt op vrijdag ergens anders, dus die zullen niet bij electric callboy op het podium staan, maar electric callboy heeft geen plannen op donderdag. Ik heb hoop dat ze bij babymetal op het podium verschijnen, al verwacht ik het niet.

Ik ben er zelf ook nog steeds niet over uit of het nou electric callboy ft babymetal of Babymetal ft electric callboy is 🤔 de manier waarop ze het presenteren is echt een samenwerking geloof ik. (Hoewel het me tof lijkt om ze samen te zien optreden moet ik wel zeggen dat ik het niet het beste electric callboy of Babymetal nummer vind)
Ik denk dat elk electric callboy nummer het beste nummer is totdat je het te veel hebt geluisterd als dat mogelijk is. haha. Ik kan pas zeggen of het het beste nummer is binnen een jaar ofzo als er weer wat anders is uitgekomen en als ik het 30 keer heb geluisterd en 50 reacties heb gezien. haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Rellikagem

Playlistbediener
8 mei 2022
37
64
Vandaag om 10u start de verkoop van de parking en treintickets voor Graspop, hopelijk icm nog wat extra info.

Ik ben nog altijd enorm nieuwsgierig naar de supermarkt die aanwezig zou moeten zijn op de camping. Als dit een volwaardige supermarkt zou zijn dan neem ik toch heel wat minder eten en drinken mee van thuis. En dan nog zien met welke keten ze gaan samenwerken, als ze überhaupt samenwerken met een keten.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.359
10.991
Vandaag een poging gedaan om het nieuwe album van bring me the horizon te luisteren. Nou dat was een hele opgave, verschrikkelijk. Gaan die serieus de zaterdag het veld tot 01.30 volkrijgen.
Mensen hier die dit wel vet vinden..?
Ja ik word oud..ik weet het..😊
#rolator
#gmm24
#zaterdag
#bmth
Nieuwe muziek ben ik ook niet enthousiast over. Teveel veel commerciële meuk. Maar het oude werk is wel echt sterk en gecombineerd met een dikke show (laat ik me vertellen) gaan die wel een overtuigende show neerzetten. Ik ga er iig klaar voor staan als afsluiter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en MarcoReusel

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.529
3.189
Vandaag een poging gedaan om het nieuwe album van bring me the horizon te luisteren. Nou dat was een hele opgave, verschrikkelijk. Gaan die serieus de zaterdag het veld tot 01.30 volkrijgen.
Mensen hier die dit wel vet vinden..?
Ja ik word oud..ik weet het..😊
#rolator
#gmm24
#zaterdag
#bmth
Zie mijn post van een paar pagina's terug over te oud zijn😜
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
900
996
Volgens dit moddel zou het begin juni moeten beteren, probleem is dat het elke dag veranderd en weer regen geeft 🤣 ik veronderstel dat ze nu bij de opbouw veel met heftrucs, gewone trucs,... het veld over gaan. Het zal toch heel hard moeten keren om dat nog droog te krijgen (denk ik)
Op Graspop is het verboden om met trucks en andere voertuigen over het veld te rijden tijdens te opbouw. Je zal er ook nooit of zelden een rijspoor vinden tijdens het festival. Zo blijft het grasveld intact tot aan de opening. Op dit moment wel moeilijk in te schatten met het weer, veel regen.
 
  • Wow
Waarderingen: Simoni

Jeroen

Randprogramma
9 feb 2015
101
92
Vandaag een poging gedaan om het nieuwe album van bring me the horizon te luisteren. Nou dat was een hele opgave, verschrikkelijk. Gaan die serieus de zaterdag het veld tot 01.30 volkrijgen.
Mensen hier die dit wel vet vinden..?
Ja ik word oud..ik weet het..😊
#rolator
#gmm24
#zaterdag
#bmth
ik ben het zomaar met je eens.. ik had BMTH ook op mijn lijstje staan om te kijken, eigenlijk ook omdat er rond die tijd verder toch niks is, maar ik vond het echt dramatisch.. Mooiste was wel dat mijn zoon kwam , die dit jaar zijn Graspop ontmaagding krijgt, en zei : "Zit je nou Emo te luisteren"... dat was de bevestiging die ik zocht...
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.132
2.878
Vandaag om 10u start de verkoop van de parking en treintickets voor Graspop, hopelijk icm nog wat extra info.

Ik ben nog altijd enorm nieuwsgierig naar de supermarkt die aanwezig zou moeten zijn op de camping. Als dit een volwaardige supermarkt zou zijn dan neem ik toch heel wat minder eten en drinken mee van thuis. En dan nog zien met welke keten ze gaan samenwerken, als ze überhaupt samenwerken met een keten.
In 2012 was er ook een supermarkt, maar dat was gewoon een dubbeldekker bus. Geen uitgebreid aanbod dus.

Kan zijn dat ze er dit jaar met een uitgebreide supermarkt staan zoals in Rock Am Ring. Rock Am Ring heeft een grote tent waar er een Lidl georganiseerd wordt. Maar als ik zou kamperen, zou ik er gewoon vanuit gaan dat het iets kleins is en al mijn eten zelf meenemen. Als het toch deftig is, dan kan je alsnog op GMM 2025 wat dingen thuis laten zodat je op de camping dingen kan kopen.

Ik zou er alleszins van uit gaan da je er geen drank kunt kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
470
664
Op Graspop is het verboden om met trucks en andere voertuigen over het veld te rijden tijdens te opbouw. Je zal er ook nooit of zelden een rijspoor vinden tijdens het festival. Zo blijft het grasveld intact tot aan de opening. Op dit moment wel moeilijk in te schatten met het weer, veel regen.
Die leggen dan toch rijplaten mag ik hopen? Of gaan die echt alles met de hand dragen tot op de plaats waar het moet staan? Of met kleine karretjes, anders toch onbegonnen werk voor sommige onderdelen van tenten en podia's.
 

Nutellica

Randprogramma
3 apr 2023
106
302
ik ben het zomaar met je eens.. ik had BMTH ook op mijn lijstje staan om te kijken, eigenlijk ook omdat er rond die tijd verder toch niks is, maar ik vond het echt dramatisch.. Mooiste was wel dat mijn zoon kwam , die dit jaar zijn Graspop ontmaagding krijgt, en zei : "Zit je nou Emo te luisteren"... dat was de bevestiging die ik zocht...
Het nieuw album is door de bank genomen erg poppy/toegankelijk/mainstream. En toch verwacht ik een goeie show. Veel van hun muziek is erg energiek, de band draait echt al een tijd mee op het hoogste niveau, Oli is een goede charismatische frontman en BMTH heeft een rijk repertoire om uit te putten.

Ik hoop dat ze de setlist enigszins aanpassen op het publiek en dus vooral stevige metalcore neerzetten met af een toe misschien een weeïg emo-nummertje voor de school vijftienjarige bakvissen vlak voor het podium…

Was gesproken,

Een veertig-plusser
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.704
4.749
Het nieuwe album van BMTH is inderdaad niet hun beste werk
Ik vond een paar nummers wel oke, maar dat waren vooral singles die al eerder uit waren
Er mist een beetje pit over het algemeen, breakdowns etc.
Kool-aid bijvoorbeeld vind ik dan wel een lekker nummer
Is een beetje het verhaal van die band geworden sinds een aantal jaar. Paar goede nummers (meestal de singles) en de rest vd plaat ondermaats. Live brengen ze gelukkig meestal enkel de ´hardere´ nummers ook van die nieuwe platen, waardoor de show op zich goed is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken