Graspop Metal Meeting 2024

SulpherSouls

Randprogramma
1 dec 2022
212
552
Ik zal heel wat keuzes moeten maken dit jaar... Vorig jaar minder last van gehad

*DONDERDAG*
Silence / Brothers of Metal
Bleed from Within
Alien Weaponry / Amaranthe
Bury Tomorrow
Asinhell
Textures
Kvelertak / Heart
NeO
Megadeth
All them witches / Alice Cooper
*TOOL*😎

*VRIJDAG*
Dynazty / Svartsot
Lansdowne
Brian Downey
P.O.D. / Vintage Caravan
Hammelfall
Dying Fetus
Fear Factory
Vlitimas / Bruce Dickinson
Kadavar
Avanatasia
Fit for a King
Electric Callboy
Tarja
Thursday
Graveyard / Judas Priest / Biohazard
FFDP

*ZATERDAG*
Spoil Engine
Iron Allies
Flotsam Jetsam / Red
Ice nine Kills / Pestilence
Steel Panther
Mammoth WvH
Mr Bungle / Rotting Christ
Empire State Bastard
While She Sleeps
Uriah Heep / Kampfar / Architects
Limp Bizkit / Blind Guardian
Wolfmother
A7X / Kamelot
Bring me the Horizon

*ZONDAG*
Future Palace
The Past Internationale / Skynd
Extreme
Blackstone Cherry / Ishahn
Rival Sons
Malevolence / Eten Altor
Body Count
Corey Taylor
Karnivool
Deep Purple
Dark Funeral / Slaughter to Prevail
Scorpions / Igorr (ff tussendoor) / Scorpions
Machine Head
 

Nutellica

Randprogramma
3 apr 2023
106
302
Zeer benieuwd of ze the grudge ook bij ons doen, die is live vrij zelfzaam

In de US/Canada tour van begin dit jaar lijkt The Grudge een beetje stuivertje te wisselen met Stinkfist*. Ik hoop eigenlijk op beide, maar als het gaat tussen die twee hoop ik ook op the Grudge.

*Bron: Setlist.fm
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
En je stond gewoon frontrow? Hoe ver vooraf moest je daarvoor aan de deur staan?
Ik kwam zelf anderhalf uur voor de deuren bij 013 aan, toen stonden er 10 man.
Maar ik had persaccreditatie dus ik heb enkel eerste 3 nummers voor de barrier gestaan en daarna in de zaal dus stond uit eindelijk halverwege.
Maar een vriendin van me die zo'n 40 min voor de deuren open gingen aankwam stond met gemak tegen de barrier.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.399
7.898
Ik ben hier zeer content mee. Idd echt wel iets mee laatste album nummers maar ik zeker echte toppers van wat oudere albums.
Zeer benieuwd of ze the grudge ook bij ons doen, die is live vrij zelfzaam
Niet alleen voor jou maar aan iedereen, probeer altijd even een spoiler tag te zetten bij dingen over setlists, er zijn mensen die het liever een verrassing houden voor zichzelf.
Voor hen die het interesseert: m'n beste maat is een eindbaas en schiet zojuist raak op ticketswap en heeft een zaterdag ticket voor me. Ik ben er dus definitief bij. 🙏
Top dat je er weer bij bent :)
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass en Jamel

Projunk

Playlistbediener
15 nov 2023
48
52
Niet alleen voor jou maar aan iedereen, probeer altijd even een spoiler tag te zetten bij dingen over setlists, er zijn mensen die het liever een verrassing houden voor zichzelf.

Top dat je er weer bij bent :)
Excuseer mij, wil niks spoilen, maar hoop ook dat ik niks met zekerheid aan het zeggen was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.399
7.898
Excuseer mij, wil niks spoilen, maar hoop ook dat ik niks met zekerheid aan het zeggen was.
Ach als ik zo'n spoiler lees, ben ik het tegen die tijd al weer vergeten en s'avonds op gmm al helemaal...🍻🍻🍻🤘🏻💪🏻👊🏻
Ik heb er zelf ook geen problemen mee hoor, ben ook iemand die graag vantevoren de setlist checkt. Heb hier alleen nogal eens boze reacties gekregen toen ik een setlist van een band deelde, vandaar dat ik het maar even in de groep gooi
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Projunk

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.399
7.898
Overigens zijn vanochtend stilletjes de parking tickets in de voorverkoop gegaan. Die kan je nu dus kopen.

Wel raar dat ze dat niet even op de socials zetten maar wellicht komt dat nog later vandaag.
 

stijn1617899910

Playlistbediener
8 apr 2020
12
2
Even een praktische vraag ivm skullies, was er vorig jaar niet. Klopt het ongeveer dat je 2 skullies moet tellen voor bv hamburger en 1 voor drankje. In voorverkoop 3.50, Ter plaatse dus meer?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.399
7.898
Even een praktische vraag ivm skullies, was er vorig jaar niet. Klopt het ongeveer dat je 2 skullies moet tellen voor bv hamburger en 1 voor drankje.
Ja dat klopt, zie ook de officiële prijslijst
Dit is niet volledig, maar slechts een klein deel van het aanbod. De prijzen kloppen echter wel.
In voorverkoop 3.50, Ter plaatse dus meer?
Nee, de prijs blijft 3,50 ook als je ze ter plaatse koopt.
In de voorverkoop krijg je een skully extra per 20 skullies die je koopt waardoor je effectief minder betaald per skully
zou toch aanraden om het in de voorverkoop te halen, is goedkoper en bespaard een hoop gedoe tijdens het festival zelf. als je munten over hebt kan je het na het festival teruggestort krijgen op je rekening alleen rekenen ze 1 skully (3,50) aan servicekosten
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.705
3.485
Graspop mail!!

NIEUW IN 2024

Op woensdag 19 juni gaan de deuren van de Metal Plaza om 18 uur open. Om 20 uur trappen we de 27e editie van GMM af met een knallende BONEYARD PRE-PARTY hosted by Studio Brussel in de Metal Dome. Ook het Classic Rock Café opent om 18 uur zijn deuren.

LET OP: Op woensdag is het festivalterrein alleen toegankelijk voor festivalgangers met een COMBI-ticket die overnachten op Camping Boneyard!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken