Graspop Metal Meeting 2024

Skut10

Playlistbediener
26 jan 2024
45
70
Ik bedoelde de ticket exchange voor de hoofdingang; grofweg aan het einde vanaf de toegangsweg vanaf Inferno.

Zou niet weten waarom ze het limiteren en verwacht dit ook niet per se maar je kan het reguleren
Ik begrijp de verwarring, maar ik kan mij niet voorstellen dat ze dit gaan doen. Maar we zullen de reactie van ze afwachten ;)
 

Ceeweb

Randprogramma
1 jun 2023
117
242
Ik ben toch ook nieuwsgierig of het echt Boneyard only is (ze noemen het wel Boneyard Preparty).
Normaal gezien vertrek ik pas op donderdagochtend naar de (on)heilige gronden, maar als het niet uitmaakt op welke camping je verblijft, is er een kans dat ik woensdag na het werk al vertrek voor de preparty, maar ik lig op Inferno, dus ik wil mij niet al nutteloos haasten.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
444
780
Deze 50 plusser begrijpt er nog weinig van.
Heb nog 3 weken dus zal wel goed komen.
#systeem
#bekers
#gmm24
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
547
666
:D lekker, goed systeem met die eco coins en zeker gaaf een pre party op woensdag.
maar gooi dan ook de boneyard iets eerder open dan 15.00.
lopen we weer achter dat lint aan, en staan we daarna in de file voor het ticketexchange locket.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.399
7.898
Wellicht dat ze het op deze manier verwoorden omdat ze geen zin hebben om shuttle busses te regelen van Metal park en Devils lake naar het festival op de woensdag, en dat ze daarom maar zeggen dat het alleen voor de campeerders is?
 

wess

Randprogramma
30 jun 2021
144
137
Hopelijk hebben we nog wat te eten daar...

"De politie is op 30/04/2024 binnengevallen bij Melis Events in Dessel. De drie zaakvoerders van het familiebedrijf en nog twee andere personen zijn meegenomen voor verhoor. Het onderzoek zou onder meer draaien om sociale fraude."
 

ReasonsRemeain

Randprogramma
18 okt 2022
123
254
Hopelijk hebben we nog wat te eten daar...

"De politie is op 30/04/2024 binnengevallen bij Melis Events in Dessel. De drie zaakvoerders van het familiebedrijf en nog twee andere personen zijn meegenomen voor verhoor. Het onderzoek zou onder meer draaien om sociale fraude."
Sociale fraude...broodroof...en dat voor een horeca toko haha
 

Ceeweb

Randprogramma
1 jun 2023
117
242
Hopelijk hebben we nog wat te eten daar...

"De politie is op 30/04/2024 binnengevallen bij Melis Events in Dessel. De drie zaakvoerders van het familiebedrijf en nog twee andere personen zijn meegenomen voor verhoor. Het onderzoek zou onder meer draaien om sociale fraude."
Was vorig jaar al Bevers catering op Graspop, dus echt verhongeren zullen we niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: wess

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.989
8.057
Ben benieuwd hoe mensen met dagtickets aan green coins gaan komen voor de Ducks of Trash. Zoals ik de mail nu lees, kan je ze alleen op de campings / metal town krijgen met het inleveren van een volle zak afval.
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
470
664
Ben benieuwd hoe mensen met dagtickets aan green coins gaan komen voor de Ducks of Trash. Zoals ik de mail nu lees, kan je ze alleen op de campings / metal town krijgen met het inleveren van een volle zak afval.
Flesjes en andere verpakkingen van op het terrein wellicht.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.552
4.747
enige wat ik vrees is dat de rij voor de bandjes zo wel terug heel lang zal worden woensdag als je die nodig hebt om binnen te gaan voor de pre party maar voor de rest heel blij dat er toch iets zal zijn de woensdag. ik hoop toch op een paar belgische bands, ik zie bijvoorbeeld dat secondhand saints hun release show gesponsored wordt door studio brussel. Ik schat de kans groot in dat die wel eens in de dome kunnen staan woensdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.705
3.485
enige wat ik vrees is dat de rij voor de bandjes zo wel terug heel lang zal worden woensdag als je die nodig hebt om binnen te gaan voor de pre party maar voor de rest heel blij dat er toch iets zal zijn de woensdag.
Ik hoop dat ze zich daar inderdaad op voorbereiden, vorig jaar hebben wij (en velen met ons) het bandje pas donderdag gehaald omdat die rij zo lang was op woensdag. Hopelijk alle ticketbalies open, zodat dat opgevangen wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.783
5.405
Ja maar als als ze hekken plaatsen voor de ticketexchange bijvoorbeeld, kunnen ze reguleren dat het echt alleen Boneyard is...
Ik heb ze gemaild, even afwachten :)!
Onmogelijk, iedereen met Combi heeft automatisch ook toegang tot Boneyard.
Bezoekers die elders overnachten moeten zelfs letterlijk de Boneyard oversteken als ze aankomen met een shuttlebus.
Ik verblijf zelf op Devil's Lake, maar als ik zou willen kan en mag ik net zo goed nog een tentje opzetten op de Boneyard, of bij iemand anders in de tent slapen ofzo.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.074
1.343
Ja het is me iets te specifiek benoemd om te negeren haha...ik ga de inbox refreshen...morgen is de dag ;)...
Keep you posted!
Kan je dan ook eens even namailen hoe het zit voor de mensen van inter die geen inferno bandje hebben maar op de camping van inferno slapen? Inter is mensen met een beperking. Kunnen zij ook gewoon naar de pre-party?
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.783
5.405
Ik bedoelde de ticket exchange voor de hoofdingang; grofweg aan het einde vanaf de toegangsweg vanaf Inferno.

Zou niet weten waarom ze het limiteren en verwacht dit ook niet per se maar je kan het reguleren
Nee, ook dat kan niet.
Mensen moeten van Boneyard naar bv. auto/shuttlebus en terug kunnen.
Zelfs al zouden ze die weg blokkeren, waardoor er maar één ingang van de Boneyard is, dan kunnen andere bezoekers toch gewoon omlopen?
 
  • Leuk
Waarderingen: ReasonsRemeain

Gebruikers die dit onderwerp bekijken