Pinkpop 2024

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.416
1.908
PinkPop of bester gezegd het PinkSongfestival met maar liefst 7 songfestival acts, wat een trieste bedoening is het aan het worden Joost, Douwe Bob S10, Anouk, IlsedeLange, Maneskin,Loreen misschien kunnen ze volgend jaar gewoon Songfestival op grote schermen uitzenden :ROFLMAO:
De opmaat naar een hologramshow van ABBA volgend jaar als headliner.
 
  • Haha
Waarderingen: Bassie78

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
103
72
Dat brengt het Songfestival gehalte op Pinkpop naar 7 ?

Joost, Anouk, Isle DeLange, Douwe Bob, S10 en winnaars Maneskin en dubbel winnaar / 4 keer deelnemer : Loreen.
Loreen heeft 2 keer meegedaan (en gewonnen). Wel 4x in totaal geprobeerd (d.m.v. de Zweedse voorrondes 'Melodifestivalen')
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.042
464
O nee, o nee. Wij hebben weekend kaarten maar zijn zaterdag helaas verhinderd door de verjaardag van mijn moeder wordt 65 de 23e en geeft een feest op de zaterdag. In 2022 heeft mijn vriend Joost ook al moeten missen door mij. Dat is balen.
Joost is de week na PP op Parkcity Live / zaterdag te zien,is wel uitverkocht.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.229
8.915
Dat brengt het Songfestival gehalte op Pinkpop naar 7 ?

Joost, Anouk, Isle DeLange, Douwe Bob, S10 en winnaars Maneskin en dubbel winnaar / 4 keer deelnemer : Loreen.
En dat na een jaar met Dadi Freyr en Go-A. Ik voel wel een zekere liefde voor het songfestival daar in Landgraaf.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Bassie78

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
625
328
Joost is de week na PP op Parkcity Live / zaterdag te zien,is wel uitverkocht.
Hij is vrijdag 9 augustus in dezelfde provincie (maar dan in Venlo) te zijn op het gratis Zomerparkfeest. Dus Joost zien hoeft inderdaad geen reden te zijn om die zaterdag naar Pinkpop te trekken
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

mickeyfcb

Playlistbediener
14 okt 2022
46
16
Iemand een idee hoe de ticket verkoop voor de vrijdag gaat? Moet omwille van werkomstandigheden nog even afwachten of ik wel kan gaan maar hoop niet te laat te zijn
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.036
1.851
Iemand een idee hoe de ticket verkoop voor de vrijdag gaat? Moet omwille van werkomstandigheden nog even afwachten of ik wel kan gaan maar hoop niet te laat te zijn
Ik steek er mijn hand voor in het vuur dat je nog gewoon een ticket kunt bemachtigen (y)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.269
6.361
Overigens wel grappig dat Pinkpop 29 februari bij de laatste bekendmaking schreef : "Met de toevoeging van deze 21 fantastische acts is het programma voor Pinkpop 2024 officieel compleet! In totaal staan er 67 acts (de meeste ooit op een editie van Pinkpop!) te popelen om jou een onvergetelijke 53e editie van Pinkpop te bezorgen."

inmiddels dus 68 acts...
vrijdag 22
Zaterdag 24
Zondag 22
van de 68 zijn 21 NL acts waarvan 11 op zaterdag, de andere 2 dagen staan 5 NL namen.

en met Joost staan er nu 7 acts die ook op Pinkpop 2022 stonden...
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.042
464
Overigens wel grappig dat Pinkpop 29 februari bij de laatste bekendmaking schreef : "Met de toevoeging van deze 21 fantastische acts is het programma voor Pinkpop 2024 officieel compleet! In totaal staan er 67 acts (de meeste ooit op een editie van Pinkpop!) te popelen om jou een onvergetelijke 53e editie van Pinkpop te bezorgen."

inmiddels dus 68 acts...
vrijdag 22
Zaterdag 24
Zondag 22
van de 68 zijn 21 NL acts waarvan 11 op zaterdag, de andere 2 dagen staan 5 NL namen.

en met Joost staan er nu 7 acts die ook op Pinkpop 2022 stonden...
Joost was dus niet gepland imo ,zo zie je maar wat er in een kleine 3 maanden kan veranderen nu dus als joker ingezet om....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken