Rock Werchter 2024

Jo &Sky

Playlistbediener
18 mei 2023
41
200
Blijven doen, versterkt de voorpret, afgelopen woensdag voorbijgereden en vond het ook gek hoeveel al recht stond met nog meer dan een maand te gaan. Slope leek spijtig genoeg niet echt verder te staan van het podium
Klopt, Slope staat ongeveer waar ze vorig jaar stond. En er is nog een pak werk, geloof me ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.177
1.201
Slecht nieuws dat van de Slope dan. Was onze grootste ergernis vorig jaar .. dan heb ik liever de Slope op de vroegere locatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

festirock

Support act
1 dec 2015
895
601
Wat doet ne mens op een druilerige zaterdagmorgen? Juist, eens langs de weide wandelen met de woef. En zien dat ze daar momenteel tot aan hun knieën in de modder zitten. Er ik moet op mijn woorden terugkomen: die nieuwe KlubC zit er een stevige klepper uit in vergelijking met de vorige. Ik kan me vergissen want het is "puur op't oog geschat" maar ik heb de indruk dat ze de Barn iets kleiner (korter) gehouden hebben. Uiteraard moeten ze voor de Barn wel plaats voorzien voor de vloer van het "open gedeelte". Als ik hier verveel met de foto's: let me know. Het wil niet zeggen omdat ik die opbouw knap vind dat iedereen daar moet in meegaan ;)
Hopelijk gaat het een paar weken voor het festival droog blijven want de hele regio rotselaar zit inderdaad wat in het water.

Benieuwd ook wat er nu komt ipv casa bacardi
 

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
167
166
Wat doet ne mens op een druilerige zaterdagmorgen? Juist, eens langs de weide wandelen met de woef. En zien dat ze daar momenteel tot aan hun knieën in de modder zitten. Er ik moet op mijn woorden terugkomen: die nieuwe KlubC zit er een stevige klepper uit in vergelijking met de vorige. Ik kan me vergissen want het is "puur op't oog geschat" maar ik heb de indruk dat ze de Barn iets kleiner (korter) gehouden hebben. Uiteraard moeten ze voor de Barn wel plaats voorzien voor de vloer van het "open gedeelte". Als ik hier verveel met de foto's: let me know. Het wil niet zeggen omdat ik die opbouw knap vind dat iedereen daar moet in meegaan ;)
Je verveelt zeker niet! Stuur maar door. Geweldig vind ik dat;
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.226
1.738
Op het Nerdlandfestival, waar B&B dacht ik ook de catering doet...

7,80 euro voor een bakje friet met mayo

8,80 voor een Bicky Burger. Doe eens gek.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.226
1.738
Nogmaals, de eventorganisator bepaalt de prijzen grotendeels. Niet B&B alleen.

En nogmaals nogmaals. Het maakt niet echt uit wie er wat bepaalt, de prijzen voor food op dit soort events beginnen de spuigaten uit te lopen. Bijna 9 Euro voor een simpele Bicky. 😅🤣
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
722
651
Hopelijk gaat het een paar weken voor het festival droog blijven want de hele regio rotselaar zit inderdaad wat in het water.

Benieuwd ook wat er nu komt ipv casa bacardi
Er staat alleszins wel al iets op die plek vandaag, maar nog ruimte er naast voor wat extra’s. Weet niet of dat uiteindelijk de vervanger wordt want het lijkt me ook wat kleiner!
 

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
97
50
Hier op Nerdland zijn ze 5 Euro..wel zonder suiker. Al bij al is dat allemaal ook geen ramp, ik vond het gewoon grappig. Aan de prijs van de Bicky kun je zien hoe het steeds duurder wordt. Het is allemaal Bickyflatie.
Even advocaat van de duivel: het feit dat Bicky duurder wordt doet mij vermoeden dat voor die organisator ook alles duurder wordt. En Nerdland heeft geen boite zoals LN achter zich. Neem maar aan dat zo'n event voor WCH toch wel wat risico's zal inhouden. Dan moet je keuzes maken, al die bonnenprijzen wikken en wegen en soms niet al te populaire beslissingen nemen qua prijssetting. Trouwens knap van hen hoe zij dat event op poten hebben gezet. Los van de dure Bicky's.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.226
1.738
Even advocaat van de duivel: het feit dat Bicky duurder wordt doet mij vermoeden dat voor die organisator ook alles duurder wordt. En Nerdland heeft geen boite zoals LN achter zich. Neem maar aan dat zo'n event voor WCH toch wel wat risico's zal inhouden. Dan moet je keuzes maken, al die bonnenprijzen wikken en wegen en soms niet al te populaire beslissingen nemen qua prijssetting. Trouwens knap van hen hoe zij dat event op poten hebben gezet. Los van de dure Bicky's.

Nerdland? Yup. Is gewoon een leuk event dat duidelijk moeite doet om groeipijnen aan te pakken en er uit te leren. Ook ondanks het absolute rotweer dat ze gehaf hebben, hebben ze er het beste van gemaakt om wetenschap, technologie en ander geeky dingen laagdrempelig naar een groot publiek te brengen.

To be fair trouwens...drankjes kosten maar 3,10 Euro en er is roomijs met gekke smaken. Het is niet allemaal slecht. Het is een leuke amuse bouche voor de Rock Werchter catering binnen een dikke maand.
 
  • Leuk
Waarderingen: micvet

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
113
40
Welke artiesten zijn kanshebbers voor de plek van Bad Omens? Moeten we een artiest verwachten die een beetje zoals Bad Omens is of zou er ook iets totaal anders kunnen komen?
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
315
219
Welke artiesten zijn kanshebbers voor de plek van Bad Omens? Moeten we een artiest verwachten die een beetje zoals Bad Omens is of zou er ook iets totaal anders kunnen komen?
Ik hooooop dat ze iets vergelijkbaars pakken, in hoeverre je ze kunt vergelijken. Maar ze zullen het vooral moeten doen met hetgeen wat voorhanden is.

Fleddy Melcully wordt geopperd, De Staat, John Coffey. Dat zijn er die geen verre reizen hoeven om te leggen.
De Enter Shikari's hebben al meer shows staan en zullen ze misschien niet wegzetten (als ze uberhaupt al willen) als de verdere shows niet uitverkocht zijn.

Maargoed; in het verleden stonden bands vaker op 2 Belse festivals in 1 seizoen. Een overlap met Graspop zou het best passen voor de doelgroep.
Een Pendulum treed ook op. Tussen 30-juni en 11 juli staat er nog niks voor hen. Dat zou een knappe boeking zijn.

Maaarrr; Krezip heeft ook Depeche Mode wel eens "vervangen" op Pinkpop. En zo zijn er wel meer voorbeelden van een totaal andere band i.p.v.
BE-NL artiesten zijn er volop. The Haunted Youth bv., Black Box Revelation speelt voor Bruce op de wei, die kunnen de tourbus laten staan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.229
8.915
Intussen is Jane's Addiction aan hun tour begonnen. Mét ... Dave Navarro! Of zoals er bij setlist.fm staat: "First show with classic line-up since March 1, 2010".
Leuke setlists ook. Maar heb het gevoel dat hun eerste EU tour in zoveel jaar niet echt leeft onder het publiek. Er zijn nog altijd kaarten te koop voor hun showtje in de AB (!).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken