Rock Werchter 2024

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.183
1.207
Wauw Slowdive in Koninklijk Circus vanavond. Normaal gezien moest deze zaalshow het vergemakkelijken om Slowdive op Rock Werchter vroeger te verlaten voor een goede plek bij PJ Harvey. Nu weet ik het niet meer zo goed ...
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.056
1.144
Wauw Slowdive in Koninklijk Circus vanavond. Normaal gezien moest deze zaalshow het vergemakkelijken om Slowdive op Rock Werchter vroeger te verlaten voor een goede plek bij PJ Harvey. Nu weet ik het niet meer zo goed ...
Het was goed, maar na anderhalf uur shoegazen kan ik er weer even tegen.
Ik hoef ze niet direct terug te zien en ga voor PJ Harvey.
 
  • Leuk
Waarderingen: Festileaks

reaper

Support act
26 okt 2015
1.177
982
iemand hier uit de regio van werchter waar we mits betaling onze volkswagenbus mogen zetten voor 4 dagen en gebruik maken van stroom?
Dit in kader van gezondheidsredenen partner.
(indien meer info nodig, graag een dm)
Klokkeberg neemt geen reservaties aan
en de andere heeft geen elektriciteit meer over.
en 309 euro voor volkswagenbus te parkeren op werchter zelf is er ook los over imo.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
333
260
iemand hier uit de regio van werchter waar we mits betaling onze volkswagenbus mogen zetten voor 4 dagen en gebruik maken van stroom?
Dit in kader van gezondheidsredenen partner.
(indien meer info nodig, graag een dm)
Klokkeberg neemt geen reservaties aan
en de andere heeft geen elektriciteit meer over.
en 309 euro voor volkswagenbus te parkeren op werchter zelf is er ook los over imo.
Goedemiddag Reaper,

Misschien is onderstaande een optie voor je: (vanuit Topic camping-ervaringen) Succes, hopelijk vind je iets!
Ik heb net een oude boerderij gekocht op 15 min stappen van de wei van Werchter. Ik wil graag een centje bij verdienen dus ik stel mijn oud huis ter beschikking voor wie wilt. Het is vrij groot dus er kunnen wel heel wat mensen slapen. Ik kan ook een aantal mobilhomes zetten. Verdere info en reservatie via 0479568439
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.578
7.511
Zeal & Ardor vervangt Bad Omens op een Zwitsers festival. Hebben nog een gat in hun tourschema en staan dit jaar enkel in september als support van Heilung in België. Zou voor Werchter ook een mooie zijn. Ze stonden er al eens in 2019, dus zijn ook geen onbekenden voor Werchter.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.442
11.371
Zeal & Ardor vervangt Bad Omens op een Zwitsers festival. Hebben nog een gat in hun tourschema en staan dit jaar enkel in september als support van Heilung in België. Zou voor Werchter ook een mooie zijn. Ze stonden er al eens in 2019, dus zijn ook geen onbekenden voor Werchter.
Dit zou zo'n ongelofelijke gruwelijke vervanger zijn. F*ck mijn groep en Tom Odell in dat geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.821
12.147
Zeal & Ardor vervangt Bad Omens op een Zwitsers festival. Hebben nog een gat in hun tourschema en staan dit jaar enkel in september als support van Heilung in België. Zou voor Werchter ook een mooie zijn. Ze stonden er al eens in 2019, dus zijn ook geen onbekenden voor Werchter.
Maar dat is gewoon nationale opvulling hè. Niet heel bijzonder. Dat ga je op Werchter ook gewoon krijgen.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.578
7.511
Maar dat is gewoon nationale opvulling hè. Niet heel bijzonder. Dat ga je op Werchter ook gewoon krijgen.
Ik zou niet weten waarom je een dikke maand voor een festival niet een tourende act uit het buitenland zou kunnen bellen, met de vraag of ze komen spelen op een dag waar ze nog geen ander optreden hebben gepland. Sterker nog: dat gebeurt toch vaker?
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.630
4.926
ik zou zeal and ardor zo waanzinnig goed vinden in de barn, maar denk ook dat ik niet spreek voor het merendeel van de werchter gangers. ook niet vergeten dat zeal and ardor een zwitserse groep is en daar waarschijnlijk ietwat in de buurt komt van op gelijke voeting staan met bad omens
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.821
12.147
Ik zou niet weten waarom je een dikke maand voor een festival niet een tourende act uit het buitenland zou kunnen bellen, met de vraag of ze komen spelen op een dag waar ze nog geen ander optreden hebben gepland. Sterker nog: dat gebeurt toch vaker?
Allicht, al is er vaak gewoon een back-uplijstje. Echter, mijn punt was dat Zeal & Ardor uit Zwitserland komt en daarmee voor Caribana (dat Zwitserse festival) een makkelijk gevonden oplossing. Jimmy had hier nog over het feit dat we geen wonderen hoefden te verwachten, maar een Z&A zou toch echt een wonder zijn i.t.t. een nationale stevige Belgische act. Denk dat ze Gary Clark Jr. simpelweg door zullen schuiven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.630
4.926
Allicht, al is er vaak gewoon een back-uplijstje. Echter, mijn punt was dat Zeal & Ardor uit Zwitserland komt en daarmee voor Caribana (dat Zwitserse festival) een makkelijk gevonden oplossing. Jimmy had hier nog over het feit dat we geen wonderen hoefden te verwachten, maar een Z&A zou toch echt een wonder zijn i.t.t. een nationale stevige Belgische act. Denk dat ze Gary Clark Jr. simpelweg door zullen schuiven.
moet wel rekening houden dan Zeal & ardor niet gewoon zomaar 'een zwitserse band' is, die verdienen het equivalent van mia's en spelen grote zalen daar. Ik zou het durven vergelijken met wat Amenra hier is maar met nog meer internationale aantrek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.421
653
Ik zou niet weten waarom je een dikke maand voor een festival niet een tourende act uit het buitenland zou kunnen bellen, met de vraag of ze komen spelen op een dag waar ze nog geen ander optreden hebben gepland. Sterker nog: dat gebeurt toch vaker?
Die mannen hebben natuurlijk ook wel een privéleven. Voor hetzelfde geld hebben die dat weekend een trouw of een verjaardagsfeest staan. Of ligt hij een week aan het strand in Spanje.

Om maar te zeggen: een gat in een tourschema betekent niet automatisch dat ze ruimte hebben voor extra data.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en jimmywe

redle

Randprogramma
15 apr 2019
169
108
Eerst keer Werchter voor mij na jaren Lowlands.

Vraagje: hoe realistisch is het om nog binnen te komen bij the Blaze, als we rond 19:50 weg zouden gaan bij Avril? Is een van de weinige elektronische acts (bij Lowlands garantie voor megadruk zijn), en ben benieuwd of we hier nog binnen gaan komen als we vlak te voren aan komen kakken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken