Rock Werchter 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.228
5.591
Landsmvrks zag ik op fb voorbijkomen. Zou ik een leuke vinden.

Die hebben alleen rock im park en rock am ring in juni staan… dus ruimte in de agenda.
doen ook main square?

Over Joost, die is natuurlijk trekker op de Lokerse en Suikerrock. Ook uit stal live nation. Gaan ze niet zo snel doen denk ik.
 

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
97
50
Effe buiten gestapt en eens gaan kijken ;) De weide heeft wel wat last gehad van de vele regen en er zijn toch wel wat kleine grondwerken komen bij kijken om alles weer strak te krijgen. Ook het drainagesysteem werd verbeterd precies. Lijkt wel alsof ze een natte editie verwachten... Vooral het gebied van de main heeft wat extra aandacht gekregen. Sinds eind vorige week staat het "geraamte" van deze mastodont van Stagco klaar. Ook de inrit van The Hive is aangepakt. Momenteel ligt een gedeelte van het dak van de aangepast Barn klaar, maar daar is nog wel enkele weken werk aan voordat die helemaal recht staat. De bovenkant van de nieuwe KlubC ligt ook klaar. En die ziet er niet groter uit dan de vorige. Ik verschiet er ieder jaar weer van hoeveel werk hierbij komt kijken en wat een ingenieus opzet dit is, ze proberen ook ieder jaar te verbeteren of pijnpunten aan te pakken. En dan zijn er nog mensen die over alles klagen ;) De hoeveelheid mensen en materiaal die voor een festival als dit erbij komt kijken is gigantisch, ik wil LN niet goedpraten maar dit alles heeft uiteraard ook een prijskaartje...
Is die mainstage nu niet een paar meter opgeschoven? :)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.249
4.407
doen ook main square?

Over Joost, die is natuurlijk trekker op de Lokerse en Suikerrock. Ook uit stal live nation. Gaan ze niet zo snel doen denk ik.
Raar dat ze die niet op eigen website zetten…


Joost lijkt mij sowieso te groot voor die positie.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.428
3.451
Iets 13 in een dozijn noemen en dan zelf naar Coldplay gaan, ai.
Ik ga mee met m'n vriendin, maar goed, zeg het wel af als je je daar beter door voelt?

Edit: maar Coldplay inderdaad niet bijster hoogstaand, in dat opzicht perfecte combinatie met Janelle dus. Alhoewel, ik haar ook nog geen 'Clocks' heb zien schrijven.
 
Laatst bewerkt:

elo

Headliner
3 dec 2013
5.284
4.167
Ja want elke zomer vullen 14 coldplay bands onze stadions..
Persoonlijke smaak, gelukkig bestaat t nog 😉
Zeker, maar kom nu niet doen alsof 14 stadions uitverkopen een teken van kwaliteit is. Ga dat dit weekend maar even checken in de ArenA...
 
  • Leuk
Waarderingen: luukduif

prettyvisitor

Playlistbediener
21 okt 2023
31
30
Zo jammer van Bad Omens… een van mijn meest beluisterde bands en was zeker een absoluut hoogtepunt van het weekend geweest voor mij …💔 Ik hoop enorm dat er een band van GMM kan overkomen! Ik denk echt wel dat er genoeg keuze is binnen het genre dus zou nogal teleurgesteld zijn om iets volledig anders te krijgen. Of misschien iets realistischer, STAKE?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jo &Sky

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
120
76
Gisteren bracht Twenty One Pilots hun nieuwe album uit. Het album wordt over het algemeen goed ontvangen. Hun Europese tour van volgend jaar passeert voorlopig ook nog niet in België. Headlinen ze volgend jaar terug Rock Werchter (zoals in 2022)? Pukkelpop zou natuurlijk ook kunnen (daar waren ze al eens headliner in 2019).
 

luluasas

Campingartiest
9 mei 2023
92
55
Gisteren bracht Twenty One Pilots hun nieuwe album uit. Het album wordt over het algemeen goed ontvangen. Hun Europese tour van volgend jaar passeert voorlopig ook nog niet in België. Headlinen ze volgend jaar terug Rock Werchter (zoals in 2022)? Pukkelpop zou natuurlijk ook kunnen (daar waren ze al eens headliner in 2019).
Zullen misschien komen maar zijn natuurlijk geen headliner.
 
  • Thinking
Waarderingen: Thisso

Jo &Sky

Playlistbediener
18 mei 2023
41
200
Wat doet ne mens op een druilerige zaterdagmorgen? Juist, eens langs de weide wandelen met de woef. En zien dat ze daar momenteel tot aan hun knieën in de modder zitten. Er ik moet op mijn woorden terugkomen: die nieuwe KlubC zit er een stevige klepper uit in vergelijking met de vorige. Ik kan me vergissen want het is "puur op't oog geschat" maar ik heb de indruk dat ze de Barn iets kleiner (korter) gehouden hebben. Uiteraard moeten ze voor de Barn wel plaats voorzien voor de vloer van het "open gedeelte". Als ik hier verveel met de foto's: let me know. Het wil niet zeggen omdat ik die opbouw knap vind dat iedereen daar moet in meegaan ;)
 

Bijlagen

  • tempImagejHm5hl.png
    tempImagejHm5hl.png
    678,8 KB · Weergaven: 132
  • tempImageuAwxLx.png
    tempImageuAwxLx.png
    655,8 KB · Weergaven: 133

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.703
4.747
Wat doet ne mens op een druilerige zaterdagmorgen? Juist, eens langs de weide wandelen met de woef. En zien dat ze daar momenteel tot aan hun knieën in de modder zitten. Er ik moet op mijn woorden terugkomen: die nieuwe KlubC zit er een stevige klepper uit in vergelijking met de vorige. Ik kan me vergissen want het is "puur op't oog geschat" maar ik heb de indruk dat ze de Barn iets kleiner (korter) gehouden hebben. Uiteraard moeten ze voor de Barn wel plaats voorzien voor de vloer van het "open gedeelte". Als ik hier verveel met de foto's: let me know. Het wil niet zeggen omdat ik die opbouw knap vind dat iedereen daar moet in meegaan ;)
Blijven doen, versterkt de voorpret, afgelopen woensdag voorbijgereden en vond het ook gek hoeveel al recht stond met nog meer dan een maand te gaan. Slope leek spijtig genoeg niet echt verder te staan van het podium
 
  • Leuk
Waarderingen: Thieske

Gebruikers die dit onderwerp bekijken