Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Waaronder eind juni een serie in het voorprogramma van Foo Fighters. Maar goed, dat staat al heel lang gepland en Wet Leg doet het komende zomer blijkbaar rustig aan (jammer).
Fall Out Boy misschien? Hebben ook maar een hele minimale tour staan. Kan niet helemaal inschatten hoe groot zij tegenwoordig zijn. Té groot waarschijnlijk.
Enter Shikari, Electric Callboy of Babymetal zou ik voor tekenen. Als het maar iets in hetzelfde genre is (lees: please geen Joost...)
Edit: Ook Royal Republic heeft nog een gat in het tourschema, zou wat mij betreft een hele mooie vervanger zijn.
Fall Out Boy misschien? Hebben ook maar een hele minimale tour staan. Kan niet helemaal inschatten hoe groot zij tegenwoordig zijn. Té groot waarschijnlijk.
Enter Shikari, Electric Callboy of Babymetal zou ik voor tekenen. Als het maar iets in hetzelfde genre is (lees: please geen Joost...)
Edit: Ook Royal Republic heeft nog een gat in het tourschema, zou wat mij betreft een hele mooie vervanger zijn.
Ik vind dat lastig te duiden, Royal Republic draait al nodige tijd mee en is wel een band die, volgens mij, een forse achterban heeft. Het zou denk ik sowieso een vervanger zijn die mensen tevreden zou stellen.
...ik begin uit te kijken naar de shitstorm hier en op socials wanneer ze uiteindelijk met iets als Meltheads of Maria Iskariot op de proppen gaan komen.
...ik begin uit te kijken naar de shitstorm hier en op socials wanneer ze uiteindelijk met iets als Meltheads of Maria Iskariot op de proppen gaan komen.
Gezien de dag voor dat ze de Rock Rally wonnen, live beter dan op plaat maar ik had toch niet de indruk dat ik naar een potentiële Rock Rally winnaar aan het kijken was.