Rock Werchter 2024

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
184
225
Fall Out Boy misschien? Hebben ook maar een hele minimale tour staan. Kan niet helemaal inschatten hoe groot zij tegenwoordig zijn. Té groot waarschijnlijk.

Enter Shikari, Electric Callboy of Babymetal zou ik voor tekenen. Als het maar iets in hetzelfde genre is (lees: please geen Joost...)

Edit: Ook Royal Republic heeft nog een gat in het tourschema, zou wat mij betreft een hele mooie vervanger zijn.
 
Laatst bewerkt:

festirock

Support act
1 dec 2015
895
601
Fall Out Boy misschien? Hebben ook maar een hele minimale tour staan. Kan niet helemaal inschatten hoe groot zij tegenwoordig zijn. Té groot waarschijnlijk.

Enter Shikari, Electric Callboy of Babymetal zou ik voor tekenen. Als het maar iets in hetzelfde genre is (lees: please geen Joost...)

Edit: Ook Royal Republic heeft nog een gat in het tourschema, zou wat mij betreft een hele mooie vervanger zijn.
Fall out boy idd te groot om op dat moment te spelen in de barn. Baby metal zou kunnen maar denk dat hun tour er dan al op zit
 

Cel

Playlistbediener
23 okt 2023
7
3
Wat denken van De Staat od Chef special ipv badomens? Kanshebbers of niet?

Natuurlijk zal The Smile of Nick Cave een mooie droom zijn, maar dat zal wel niet lukken.
 
  • Leuk
Waarderingen: D02

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
315
219
Wat denken van De Staat od Chef special ipv badomens? Kanshebbers of niet?

Natuurlijk zal The Smile of Nick Cave een mooie droom zijn, maar dat zal wel niet lukken.
Oei dan aub De Staat.
Chef' special is zo'n beetje niveau gratis bevrijdingsfestivals.

Buiten IST IST zouden John Coffey en Fleddy Melculy haalbaar zijn en enigszins soortgelijk publiek aantrekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
625
700
Royal Republic lijkt me veels te groot. Zou er wel onwijs blij mee zijn.

Apocalyptica of Sonata Arctica? Beiden kunnen hoewel ik niet weet of ze met een AB concert in het najaar een van die twee willen plaatsen?

Iets dat een zaal voor 3500 (de 013) uit kan verkopen lijkt me niet compleet achterlijk toch?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.356
10.986
Paramore en Enter Shikari lijken me goede vervangers en laat ik eens een onrealistische maar voor mij super leuke naam uit de hoge hoed toveren,

ZZ TOP, staan een paar dagen later in Amsterdam, een mens mag hopen.
Zou ik twee hele leuke vervangers vinden. In dar geval is het opeens jammer voor Odell en mijn groep
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
625
700
Toch niet groter dan Bad Omens?

Ik twijfelde juist om ze te benoemen onder het mom van "te klein voor die spot".
Ik vind dat lastig te duiden, Royal Republic draait al nodige tijd mee en is wel een band die, volgens mij, een forse achterban heeft. Het zou denk ik sowieso een vervanger zijn die mensen tevreden zou stellen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken