Rock Werchter 2024

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.552
4.747
zou werchter echt niet een klein beetje moeite proberen doen om iets te booken die toch in de buurt komt van wat er weggevallen is?
Joost en bad omens heeft zowat geen enkel raakvlak, zou toch een dikke middelvinger zijn naar de bad omen fans dan.

mijn gok gaat naar enter shikari als vervanger
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.459
1.959
zou werchter echt niet een klein beetje moeite proberen doen om iets te booken die toch in de buurt komt van wat er weggevallen is?
Joost en bad omens heeft zowat geen enkel raakvlak, zou toch een dikke middelvinger zijn naar de bad omen fans dan.
Als je alle vervangen na gaat in het verleden werd er maar zelden met raakvlakken geboekt. Vorig jaar nog Mumford en Stromae of Rateliff en Froukje.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.459
1.959
Joost lijkt me te groot voor die spot.
Is ondertussen een act geworden die rond dat uur op de Main kan staan. Als hij het zou zijn moet je hem eigenlijk met Simple Plan wisselen. Maar dat is op papier natuurlijk, in het echt werkt het zo 'simpel' niet.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.228
8.912
zou werchter echt niet een klein beetje moeite proberen doen om iets te booken die toch in de buurt komt van wat er weggevallen is?
Joost en bad omens heeft zowat geen enkel raakvlak, zou toch een dikke middelvinger zijn naar de bad omen fans dan.
Hoe erg ik ook géén fan ben van Bad Omens, vind ik dat je wel gelijk hebt. Naar de fans toe toch altijd wel fijner. Ik hoop met jullie mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.759
2.328
zou werchter echt niet een klein beetje moeite proberen doen om iets te booken die toch in de buurt komt van wat er weggevallen is?
Joost en bad omens heeft zowat geen enkel raakvlak, zou toch een dikke middelvinger zijn naar de bad omen fans dan.

mijn gok gaat naar enter shikari als vervanger
Maar bij zo'n last minute uitvaller is dat niet zo makkelijk te realiseren als wij willen denken natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
620
478
Had Amyl and the Sniffers echt op RW verwacht dit jaar. Ook vanwege die tour met Foo Fighters. Nu verwacht ik niet dat ze de spot van Bad Omens in zullen nemen, qua genre ook geen perfecte match. Wel hebben ze een (misschien wat te) groot gat waar RW in past, ongeveer anderhalve maand tussen hun laatste festival en start USA tour met de foos.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
895
601
Op zich zou Arsenal - dEUS wel een één tweetje van Belpopklassiekers opleveren dat in de smaak zou vallen bij het grote publiek. Je kan zeggen wat je wil, maar Arsenal is altijd een solide crowdpleaser. Spelen met Olmen ook maar één festival tot nu, dus het zou zomaar gaan kunnen. Ondertussen is het toch ook al weer 6 jaar geleden dat die in de Barn stonden.
Of Black Box? Doen voorprogramma van Bruce.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.355
10.986
Ik zet in op een naam uit het sterke reservoir van Belgische metalbands. Vorig jaar Amenra, dit jaar Brutus. Dan mogen Stake of Psychonaut nu wel volgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jo &Sky en Skut10

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
278
135
Nu ook officieel gedeeld door Rock Werchter:

Sad news regarding @badomensofficial reached us yesterday, but health should always come first. Everyone at Rock Werchter wishes Noah all the best in his recovery.

We are working to secure a replacement, so stay tuned for updates. Thank you for your understanding.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken