Rock Werchter 2024

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.702
4.746
Gaat wellicht iets Belgisch zijn of een kleiner bandje en de rest doorschuiven. Uit het statement lijkt het me een vrij recente cancel, dus nu nog iets vinden gelijkaardig qua grootte en/of genre zie ik niet meer gebeuren
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
179
211
Amai ongelofelijk hard balen, was samen met high Vis mijn grootste must see, hoop dat Werchter wel iets zoekt in het genre en niet gewoon een Belgisch of Nederlandse vervanger boekt.
Beartooth zit dan in usa
while she sleeps - kan maar graspop
electric callboy - kan maar graspop
Architects - staan die dag in Polen + doen als graspop en alcatraz
Enter shikari - kunnen, tour lijkt week ervoor te stoppen, staan ook op Pukkelpop (en dat is toch uitverkocht dus die zullen niet moeilijk doen)
Knocked loose - kan maar geen data in Europa die periode, mss vullen ze wat data op van bad omens
ooo Entet Shikari zou ik nog beter vinden dan Bad Omens. we gaan maar wachten zeker en geen hoge verwachtingen creëren.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
621
691
Deze annulering doet uitermate veel pijn. Was voor mij met Parkway Drive toch wel de must see van het weekend.

Hoop op een spoedig herstel van de zanger en dat Werchter iets moois kan vinden om het gat op te vullen.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.222
1.729
Daar was ik erstraks ook over aan het denken…

Op zich zou Arsenal - dEUS wel een één tweetje van Belpopklassiekers opleveren dat in de smaak zou vallen bij het grote publiek. Je kan zeggen wat je wil, maar Arsenal is altijd een solide crowdpleaser. Spelen met Olmen ook maar één festival tot nu, dus het zou zomaar gaan kunnen. Ondertussen is het toch ook al weer 6 jaar geleden dat die in de Barn stonden.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.355
10.985
Scheelt wel dat ik nu geen verhaal hoef te bedenken waarom ik naar Tom Odell heb staan kijken en niet naar Bad Omens ben gegaan.

Scared Homer Simpson GIF by reactionseditor
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.355
10.985
Wat was oorspronkelijk de reden daarvoor?
Haha ja dat hoef ik nu tenminste niet meer op te biechten!

Maar vooruit, omdat jij het bent. Bad Omens kan mij niet echt pakken of overtuigen, geen enkel nummer is echt blijven plakken. En Tom Odell heeft best wat aardige nummers en de hele groep waarmee ik ben wil hem sowieso zien. Met zen alle even Another Love mee kelen lijkt me wel genieten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.974
8.032
Haha ja dat hoef ik nu tenminste niet meer op te biechten!

Maar vooruit, omdat jij het bent. Bad Omens kan mij niet echt pakken of overtuigen, geen enkel nummer is echt blijven plakken. En Tom Odell heeft best wat aardige nummers en de hele groep waarmee ik ben wil hem sowieso zien. Met zen alle even Another Love mee kelen lijkt me wel genieten.

Dat is toch niet zo’n dramatisch verhaal? De een doet je niks en bij de ander staan al je vrienden :p
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
158
137
Ik heb hardop gevloekt toen ik de post van Bad Omens zag passeren. Heel jammer.
Daar keek ik het hardst naar uit van alle optredens. Nog nooit gezien live.
Vermoedelijk krijgen we wel weer wat geschuif in de planning met als gemakkelijkheidsoplossing Belgisch opvulsel (en 'opvulsel' bedoel ik niet negatief naar de groep toe (of het is Pommelien))
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.036
1.851
Bad Omens vervanger voor die slapstick artiest Joost? Ieder zijn ding. Ach, aangezien het alternatief Tom Odell is, heb ik wel ineens een window van 3 kwartier om te gaan zitten poepen (de Nederlandse versie van dat woord;))
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken