Rock Werchter 2024

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.072
667
Mensen hier ervaring met op donderdagochtend pas op The Hive aankomen? Is er dan nog beetje een plek te kiezen of is het simpelweg je tent ergens tussen proppen. We zijn met zijn tweetjes met een klein tentje dus moet sowieso lukken, maar ben wel benieuwd of het grootste deel vandaag al komt of dat er ook veel morgen pas komen
Wij komen altijd op donderdag en er is dan nog steeds ruim voldoende plek. Wel weer aanschuiven in de rij, want ook dan wordt het veld vak voor vak geopend voor nieuwe kampeerders. Dus houdt er rekening mee dat ook dat nog wat vertraging oplevert.
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
494
422
Wij komen altijd op donderdag en er is dan nog steeds ruim voldoende plek. Wel weer aanschuiven in de rij, want ook dan wordt het veld vak voor vak geopend voor nieuwe kampeerders. Dus houdt er rekening mee dat ook dat nog wat vertraging oplevert.
Ik hoorde ook dat er een vak leegblijft voor vrijdag en later aankomers. Er is nog een heel vak leeg naast de feesttent op de Hive. Niet te meest ideale plek allesinds, maar dan hoef je iig niet je tent ergens tussen te vrotten. Hoop dat dat zo is voor jullie
 

Nicklord

Playlistbediener
8 dec 2022
5
2
Sorry for English. Did someone figure out the water situation in My Space and when are they going to turn it on? There's no water at all in showers and the tent with taps next to it in the area next to the My Space entrance
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.072
667
Ik hoorde ook dat er een vak leegblijft voor vrijdag en later aankomers. Er is nog een heel vak leeg naast de feesttent op de Hive. Niet te meest ideale plek allesinds, maar dan hoef je iig niet je tent ergens tussen te vrotten. Hoop dat dat zo is voor jullie
Klopt inderdaad, volgens mij is dat ook een soort backup. Kan me herinneren dat die in voorgaande jaren ook zo goed als leeg bleef het hele weekend.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.151
2.360
Nog even op kantoor en straks voor het derde jaar aanzetten richting Rockvillage. Voor the Hive en toestanden ben ik als prille vijftiger net te oud geworden. Mijn rug kraakt nog een beetje van drie nachten GMM op een matje.
Have fun! Geniet hard van de muziek en het feest allemaal.
Ik zie je daar.
 

kevinr

Randprogramma
16 dec 2019
133
164
Wanneer is het Rock Werchter? Geniet er daar van allemaal. Ik had dinsdag een zeker Bruce uitgenodigd om dat podium te verwarmen... Ik moet zeggen het staat heet en mijn voorspelling... Door De Hives gaat het de eerste keer helemaal in brand staan. Wel een paar opmerkingen: Om zat te worden zal je toch wel 80 euro moeten overhebben, Die tenten dat ze wat hebben aangepast gaan nog te klein zijn, de doorstroom om overal te raken is echt super georganiseerd!
 

festirock

Support act
1 dec 2015
948
641
Wanneer is het Rock Werchter? Geniet er daar van allemaal. Ik had dinsdag een zeker Bruce uitgenodigd om dat podium te verwarmen... Ik moet zeggen het staat heet en mijn voorspelling... Door De Hives gaat het de eerste keer helemaal in brand staan. Wel een paar opmerkingen: Om zat te worden zal je toch wel 80 euro moeten overhebben, Die tenten dat ze wat hebben aangepast gaan nog te klein zijn, de doorstroom om overal te raken is echt super georganiseerd!

Wat is 80 euro op 4 dagen 😉
Tenten zullen altijd te klein zijn maar met wat er staat mogen we superblij zijn.
Groetjes aan karen btw 🙃
 

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
286
424
Nog even op kantoor en straks voor het derde jaar aanzetten richting Rockvillage. Voor the Hive en toestanden ben ik als prille vijftiger net te oud geworden. Mijn rug kraakt nog een beetje van drie nachten GMM op een matje.
Have fun! Geniet hard van de muziek en het feest allemaal.
Matjes sucken echt zwaar. Cheapo luchtmatras doet het echt pakken beter imo!
 

kevinr

Randprogramma
16 dec 2019
133
164
Wat is 80 euro op 4 dagen 😉
Tenten zullen altijd te klein zijn maar met wat er staat mogen we superblij zijn.
Groetjes aan karen btw 🙃
Groetjes terug, enkel weet ik niet aan wie :). het gaat wel over 80 euro voor één keer eventjes zat te worden natuurlijk
 

daejim

Playlistbediener
15 nov 2018
46
20
Eerste dag Werchter:
16 bekers ingeleverd niks ontvangen van de return. Smorgens wakker in tent vol water. Security dat langs komt dat onze tent verplaatst moet worden, desondanks er VIJF mensen van de My Space camping bij ons stonden wanneer we de tent opgezet hadden. Super start!
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: redle en visdave34

Gebruikers die dit onderwerp bekijken