Primavera Sound Festivals 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.240
5.608
Anderhalfuur Vampire Weekend, meteen gevolgd door anderhalfuur Pulp en dan afsluiten met 5 kwartier Justice. Wat een fantastische 5 uur! Mazzelaars.


2u en een lekker slot. Mooie setting voor The National. Ik begrijp er wel steeds minder van. Ik dacht dat zij een eis hadden van 2,5u minimaal? (@jimmywe ?) Nu staan ze hier en op DTRH voor 2u en op Hurricane kan ik maar anderhalf uur van ze genieten zelfs.
Ja vreemd... is me expliciet verteld.
 
  • Thinking
Waarderingen: Brian

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
126
124
Het gaat allemaal vrij onmogelijk worden, maar dit wordt een beetje mijn schema hopelijk, schuingedrukt de absolute must sees en uiteraard veel dat last minute besloten gaat worden.

Maandag
Cranes
Chameleons
Johnny Jewel


Dinsdag
Voxtrot
Mountain Goats

Woensdag
Tropical Fuckstorm
Ratboys
Stella Maris
Phoenix

Donderdag
William Basinski
Freddie Gibbs & Madlib
Blonde Redhead
Vampire Weekend (de clash der clashes met Beth Gibbons & Duster, huilen)
Pulp

Sofia Kourtesis
Peggy Gou/ Justice / The Armed
AG Cook


Vrijdag
Charlemagne Palestine
Joanna Sternberg / Ethel Cain
Last Dinner Party / Scowl / Armand Hammer DJ Set
Chelsea Wolfe / Yo La Tengo
BADBADNOTGOOD
Lana Del Rey
Clipse

Barry Can’t Swim
Mount Kimbie / Obangyajar / Mica Levi
Arcs
Sega Bodega

Zaterdag
Nala Sinephro
Lankum / Water from your eyes / Slow Pulp
Lisabö / Militarie Gun
Crumb
PJ Harvey

Mitski (de helft denk ik)
American Football
Romy / Channel One / SZA
Roisin Murphy / Atarashi Gaikko
Charli XCX / Model Actriz
Legowelt
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
870
782
De nachtbussen van Primavera naar het centrum zijn nu ook al betalend geworden. 3 euro voor een ritje.
 
12 nov 2016
670
398
Afzetters!!! En nu komen er nog langere rijen omdat de helft van de mensen hier niets van af zal weten en gegarandeerd traag gaan doen met het kopen van tickets en de boel ophouden voor de rest.
 
12 nov 2016
670
398
Het festival is dit jaar opnieuw niet uitverkocht, dus ik verwacht geen 2022 toestanden. De plattegrond heeft dit jaar ook veel meer waterpunten.

Het nachtprogramma is op alle drie dagen in orde, dus het beste lijkt mij om door te gaan totdat de metro weer open gaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: snoeperd

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.682
913
Momenteel al in Barcelona, maar gisteren hier een enkelblessure opgelopen.
Geen Primavera sound meer mogelijk voor mij... 😭
Mocht iemand nog een combiticket willen overkopen voor verminderde prijs, last maar iets weten.
Ik had het wel al geregistreerd in AccessTicket, maar van daaruit kan ik het nog doorsturen naar een ander AccessTicket account...
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
870
782
Momenteel al in Barcelona, maar gisteren hier een enkelblessure opgelopen.
Geen Primavera sound meer mogelijk voor mij... 😭
Mocht iemand nog een combiticket willen overkopen voor verminderde prijs, last maar iets weten.
Ik had het wel al geregistreerd in AccessTicket, maar van daaruit kan ik het nog doorsturen naar een ander AccessTicket account...
Op krukken lukt dat ook wel!
 
12 nov 2016
670
398
Momenteel al in Barcelona, maar gisteren hier een enkelblessure opgelopen.
Geen Primavera sound meer mogelijk voor mij... 😭
Mocht iemand nog een combiticket willen overkopen voor verminderde prijs, last maar iets weten.
Ik had het wel al geregistreerd in AccessTicket, maar van daaruit kan ik het nog doorsturen naar een ander AccessTicket account...
Balen! Je kan je aanmelden voor toegang tot de mindervalidenpodia.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.682
913
Voor diegenen die nog afreizen: niet te warm inpakken, want het is hier echt wel mooi warm weer.
Wel grappig om te zien dat sommige locals hier 's nachts een jas dragen, terwijl het nog 20 graden is buiten.

Geniet ervan! Ik ben wel benieuwd naar jullie verslagjes! 😉
 
Laatst bewerkt:

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
114
138
Mijn eerste keer op Primavera, heel veel zin in! Ik zie dat ze twee main stages naast elkaar hebben en ik ben wel benieuwd hoe dat gaat werken. Gaat het mogelijk zijn om bij Amyl and the Sniffers vooraan te staan in de moshpit en dan ook nog door te schuiven naar een goed plekje voor Vampire Weekend? Of is het echt kiezen tussen een van beide?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken