Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Deze ochtend had Live Nation Belgium een post gemaakt over een laatste EU tour van Sum 41. Zou een show in de ING Arena zijn. Post is inmiddels verwijderd. Enige wat ik van die tour nu nog vind is dat ze op 23 november La Defense Arena zouden doen.
Deze ochtend had Live Nation Belgium een post gemaakt over een laatste EU tour van Sum 41. Zou een show in de ING Arena zijn. Post is inmiddels verwijderd. Enige wat ik van die tour nu nog vind is dat ze op 23 november La Defense Arena zouden doen.
Ik had opgevangen dat dat nieuws inderdaad vandaag al zou komen. Blijkbaar had de zanger het zelf al verklapt tijdens hun optreden op Hurricane dit weekend.
Das best een grote zaal zeg. Ben benieuwd waar ze in Nederland gaan staan, AFAS of misschien zelfs Ziggo?
Toen ik 18 was ooit eens live gezien en zou ze graag nog een allerlaatste keer willen zien als jeugdsentiment
Das best een grote zaal zeg. Ben benieuwd waar ze in Nederland gaan staan, AFAS of misschien zelfs Ziggo?
Toen ik 18 was ooit eens live gezien en zou ze graag nog een allerlaatste keer willen zien als jeugdsentiment
Op maandag 21 oktober 2024 geeft Sum 41 een concert in MAINSTAGE Brabanthallen, 's-Hertogenbosch. Kijk op mojo.nl voor meer info over dit concert en het bestellen van kaarten.