WatMagErAbsoluutNietOntbrekenOpJePaklijst?

Wow

Nieuw lid
6 aug 2024
2
6
Ieder jaar is er wel iets dat je bij een andere Lowlander ziet waarbij je denkt: 'Handig! Niet aan gedacht!'

Laat hieronder jouw ultieme tip weten.

Om te beginnen: Opvouwbare watertank
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

stnvw

Playlistbediener
17 aug 2023
11
18
Limonadesiroop, altijd prik is niet prettig en je haalt zo water bij de wc's
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.793
3.121
Goeie. Ik ben echt heel erg te spreken over de SleepDeep doppen van Alpine. Perfect voor zijslapers en houden echt heel veel geluid tegen. Zijn ook in twee maten te krijgen, voor kleinere en grotere oren. Voor 14 euro echt een no-brainer, slaap er makkelijker 1/2 uur extra mee op een festivalnacht (lichte slaper)
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
852
1.017
Zakdoekjes/tissues/wc papier!! Werd afgelopen Werchter wakker met een bloedneus, was geen pretje kan ik vertellen
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.431
4.733
In het geval dat je man bent: een emergencyplasfles voor als je 's nachts of 's ochtends met grote plasdrang wakker wordt.
Als man strompel ik ‘s nachts nog wel naar de eerste de beste boom of sloot. Juist voor vrouwen schijnt dit wel handig te zijn. Tijdens Werchter heeft een vriendin nog een pitcher van het terrein afgesmokkeld met deze functie.
 
  • Winning
Waarderingen: Camping2

WTSGD

Campingartiest
22 jul 2024
66
164
Ik had vorig jaar zo’n voetmassagebal bij mij. Erg bejaard maar maakt echt een wereld van verschil om even je zere poten te kunnen ontspannen. Gouden tip, gaat zeker weer mee!
 

Spaulding

Randprogramma
6 jul 2024
107
99
Fresh and Black tenten heb ik nog nooit van gehoord.

Is dat nieuw? En werkt het?
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.793
3.121
Fresh and Black tenten heb ik nog nooit van gehoord.

Is dat nieuw? En werkt het?
Als je tegenwoordig op een festivalcamping staan zijn alle tenten grijs en niet meer gekleurd, dat is puur en alleen omdat bijna iedereen fresh&black tenten heeft.

Het werkt echt best goed, scheelt op warme dagen toch een beetje hitte en zonlicht, waardoor je net wat langer doorslaapt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken