Pinkpop 2025

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
320
339
Zouden die fans een dag Pinkpop doen puur om Stapleton te zien? En zijn dat dan fans die de hele dag aan main blijven plakken voor een goed plekje?
Ja, en geen idee. Chris Stapleton is echt GROOT binnen de country. En zoals gezegd eigenlijk nooit buiten de US te zien, dus als een festival zoals Pinkpop m binnenhaalt kan je verwachten dat er een flinke run op tickets gaat zijn (dag en weekend)
 
  • Leuk
Waarderingen: TBK en brutus257

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.649
7.353
Ja, en geen idee. Chris Stapleton is echt GROOT binnen de country. En zoals gezegd eigenlijk nooit buiten de US te zien, dus als een festival zoals Pinkpop m binnenhaalt kan je verwachten dat er een flinke run op tickets gaat zijn (dag en weekend)
Ik heb het idee eigenlijk dat Chris Stapleton ook groot is buiten de country. Ik zie zijn naam vaker opduiken buiten dat hoekje. Ook natuurlijk door slimme samenwerkingen met Ed Sheeran, Taylor Swift etc. Maar zijn solowerk (White Horse, Tennessee Wiskey, Cold) heb ik ook op de mainstream radio voorbij horen komen.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
491
201
Zouden die fans een dag Pinkpop doen puur om Stapleton te zien? En zijn dat dan fans die de hele dag aan main blijven plakken voor een goed plekje?
dat ze een dag pakken puur voor Stapleton ja dat weet ik wel zeker! Dat de hele dag op main blijven plakken betwijfel ik, het is natuurlijk wat anders dan een Justin Bieber, Ed Sheeran, Måneskin etc.
Niks ten nadele van deze artiesten!!

Net even de nieuwe singel van LP gehoord
En een uitvoering van Bleed it out met Emily mag van mij zeker komen 😎🙏
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
89
40
Justin Timberlake - Linkin Park - Billie Eilish dacht ik
Billie Eilish zou ook best wel eens kunnen. Wat mij betreft hoeft het zeker niet, maar van alle vrouwelijke artiesten gok ik vanuit PP oogpunt op haar.
 

Marijn_

Campingartiest
5 nov 2023
55
18
Ja, en geen idee. Chris Stapleton is echt GROOT binnen de country. En zoals gezegd eigenlijk nooit buiten de US te zien, dus als een festival zoals Pinkpop m binnenhaalt kan je verwachten dat er een flinke run op tickets gaat zijn (dag en weekend)
die vent is echt een nationale held daar. Ik verwacht dat zo'n dag gelijk uitverkocht is. ookal zou hij afsluiter noord zijn.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.749
5.254
Pearl Jam stond eerder wel gewoon kort voor of na Pinkpop in de Ziggo, toch?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
Pearl Jam stond eerder wel gewoon kort voor of na Pinkpop in de Ziggo, toch?
dat is wel een uitzonderlijk geval, iets wat ook typisch is voor Pearl Jam.

was overigens in 2018, 12 juni en 13 juni Ziggo en 15 juni Pinkpop.
Denk ook wel dat er een stukje verzoek vanuit de band zelf in zat, Mojo gaat daar wel zonder probleem in mee.

Daarnaast is dat ook wel iets anders dan 3 x Ziggo zoals Eilish doet.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.749
5.254
dat is wel een uitzonderlijk geval, iets wat ook typisch is voor Pearl Jam.

was overigens in 2018, 12 juni en 13 juni Ziggo en 15 juni Pinkpop.
Denk ook wel dat er een stukje verzoek vanuit de band zelf in zat, Mojo gaat daar wel zonder probleem in mee.

Daarnaast is dat ook wel iets anders dan 3 x Ziggo zoals Eilish doet.
Anders als in 1x Ziggo extra?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.279
7.233
Voor mijn gevoel is de vijver van headliners groter dan dit jaar.
Op basis waarvan? Er worden een hoop namen genoemd maar volgens mij ook best veel waarvan we nog geen idee hebben of ze juni 2025 in Europa touren.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken