Pinkpop 2025

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.276
7.232
Laat die maar mooi een ZiggoDome doen oid. (En snel ook, ik wil kaartjes haha)
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
491
201
Lainey Wilson, Dasha, Zach Bryan en mindere bekende namen als Kyshona, Megan Moroney, Orville Peck, Charley Crockett, Sam Outlaw en Wyatt Flores zouden ook best kunnen.
Ben er vast nog een hoop vergeten
Probeer dan Chris Stapleton te strikken als headliner.. en je bent in een mum van tijd uitverkocht!
Lijkt me idd wel fijn country vervangen voor de pop naam 🙏
 
  • Leuk
Waarderingen: bootje76

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.745
5.254
Als het uit deze vijver komt, gaat het in ieder geval een mooie editie worden. Waar ik persoonlijk dan eigenlijk weinig met Justin heb. Al zijn er natuurlijk ergere Justins.
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

Marijn_

Campingartiest
5 nov 2023
55
18
Probeer dan Chris Stapleton te strikken als headliner.. en je bent in een mum van tijd uitverkocht!
Lijkt me idd wel fijn country vervangen voor de pop naam 🙏
ik ben wel benieuwd wanneer zach bryan, luke combs en chris stapleton naar europa komen. ik denk dat europa nu echt wel ready is voor country. Morgen Wallen was deze week al in de ziggo dome.

Vraag me alleen af of ze dan festivals gaan doen om nog iets meer europese fans te krijgen, of gelijk de zalen in gaan.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.745
5.254
ik ben wel benieuwd wanneer zach bryan, luke combs en chris stapleton naar europa komen. ik denk dat europa nu echt wel ready is voor country. Morgen Wallen was deze week al in de ziggo dome.

Vraag me alleen af of ze dan festivals gaan doen om nog iets meer europese fans te krijgen, of gelijk de zalen in gaan.
Voor mij persoonlijk hoeft dit niet perse op festivals. Althans, daar zouden ze dan hoge spots innemen en daar vind ik het zelf niet leuk genoeg voor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.670
654
ik ben wel benieuwd wanneer zach bryan, luke combs en chris stapleton naar europa komen. ik denk dat europa nu echt wel ready is voor country. Morgen Wallen was deze week al in de ziggo dome.

Vraag me alleen af of ze dan festivals gaan doen om nog iets meer europese fans te krijgen, of gelijk de zalen in gaan.
Luke Combs stond een tijdje terug nog in AFAS en Zach Bryan in Tivoli. Alleen Chris Stapleton blijft maar in de US. Wordt echt tijd dat die Europa gaat ontdekken.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.670
654
Zonet Ashe's haar nieuwe album beluisterd, lijkt me wel Pinkpop materiaal ergens midden op de dag.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
491
201
ik ben wel benieuwd wanneer zach bryan, luke combs en chris stapleton naar europa komen. ik denk dat europa nu echt wel ready is voor country. Morgen Wallen was deze week al in de ziggo dome.

Vraag me alleen af of ze dan festivals gaan doen om nog iets meer europese fans te krijgen, of gelijk de zalen in gaan.
Daarom zou het ook een unieke boeking zijn! Vele Chris Stapleton fans moeten nu Amerika opzoeken om hun artiest te kunnen zien (dit is al enorm duur vergeleken een 300,- voor een weekend pinkpop).
Ook daarmee zou je vernieuwen en een leuke doelgroep binnenhalen..
Het draait in ieder geval toch allemaal om de muziek!

Ik zet weer opnieuw in

Headliners
Linkin Park - Post Malone - FF
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.276
7.232
Zouden die fans een dag Pinkpop doen puur om Stapleton te zien? En zijn dat dan fans die de hele dag aan main blijven plakken voor een goed plekje?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken