WatMagErAbsoluutNietOntbrekenOpJePaklijst?

Spaulding

Randprogramma
6 jul 2024
107
99
Niet verkeerd.

Al had ik het gevoel dat de oude katoenen tenten (die driehoekjes) ook een stuk koeler bleven dan de polyster tentjes.

Net een nieuwe tent besteld, helaas dus geen fresh/black.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
565
579
Een lamp is idd onmisbaar in een fresh&black tent. Ik heb toen deze lamp gekocht en hang ik elke x op in mijn tent. Superveel licht komt er ook vanaf dus ben niks meer kwijt haha
Hoe groot is dat ding? Wordt niet echt duidelijk in de plaatjes.
Ik hang nu een fietslampje op, dat werkt half, maar die zijn natuurlijk wel superklein en dus makkelijk mee te nemen.
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
565
579
Altijd op mijn paklijst: Pannekoekenmix waar alleen water bij moet (+ pan, olie, spatel, gaspitje en evt stroop etc.), want op dag 3 en 4 zijn de broodjes niet lekker meer.
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
853
1.401
Hoe groot is dat ding? Wordt niet echt duidelijk in de plaatjes.
Ik hang nu een fietslampje op, dat werkt half, maar die zijn natuurlijk wel superklein en dus makkelijk mee te nemen.
De lamp is 15,3 cm hoog en heeft een diameter van 11 cm. Hij is niet supergroot dus en heeft 3 standen: 15 (rood) - 100 - 200 lumen | 360°-diffuser voor optimale verlichting. Ik vind hem echt fantastisch
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkvD

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
226
168
Ik had vorig jaar zo’n voetmassagebal bij mij. Erg bejaard maar maakt echt een wereld van verschil om even je zere poten te kunnen ontspannen. Gouden tip, gaat zeker weer mee!
Dit is wel een goede tip!
Heb je van die egelballetjes of gewoon harde?
 

Kaasrasper

Campingartiest
14 jan 2015
96
68
Altijd op mijn paklijst: Pannekoekenmix waar alleen water bij moet (+ pan, olie, spatel, gaspitje en evt stroop etc.), want op dag 3 en 4 zijn de broodjes niet lekker meer.
Ik bak de dag van te voren al pannekoeken! Als het niet te warm is zijn ze op zondag nog lekker (ik ga wel pas vrijdag dus dat scheelt).
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
997
1.161
Je hebt gelijk. Deze heb ik besteld, thanks!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

Gebruikers die dit onderwerp bekijken