Lowlands 2025

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.699
Ongeveer even populair als IDLES, dus dan denk ik aan hun plekje van dit jaar.
Fontaines DC is voor mijn gevoel wel een stuk groter dan IDLES. Op spotify heeft Fontaines DC 3,7 miljoen en IDLES 1,3 Miljoen maandelijkse luisteraars, al zegt dat misschien niet zo heel veel.
Note: Nieuwe album van Fontaines DC heeft daar natuurlijk wel veel invloed op nu, dus mijn gevoel dat Fontaines DC groter is, miss onterecht.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.767
9.714
Fontaines DC is voor mijn gevoel wel een stuk groter dan IDLES. Op spotify heeft Fontaines DC 3,7 miljoen en IDLES 1,3 Miljoen maandelijkse luisteraars, al zegt dat misschien niet zo heel veel.
Note: Nieuwe album van Fontaines DC heeft daar natuurlijk wel veel invloed op nu, dus mijn gevoel dat Fontaines DC groter is, miss onterecht.
Ja hoe wordt zoiets berekend? Is dat de laatste maand? Want op dit moment heeft die laatste wel net een album uit. In pakweg januari zal dat wel weer ongeveer gelijk kunnen lopen natuurlijk.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.699
Ja hoe wordt zoiets berekend? Is dat de laatste maand? Want op dit moment heeft die laatste wel net een album uit. In pakweg januari zal dat wel weer ongeveer gelijk kunnen lopen natuurlijk.
Laatste 28 dagen. Dus nieuwe album heeft daar inderdaad invloed op. "Your monthly listeners are your total listeners in the last 28 days - including people who've streamed your music from active and programmed sources".
 
  • Leuk
Waarderingen: Archie en mattman

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.535
Ik heb weinig problemen met een kwartiertje van QOTSA missen hiervoor, maar laat maar lekker clashen met de krokantste (of gewoon de meest de Pijp vriendelijke) headliner van dat jaar inderdaad.
Neh liever Alpha double bill. Even die heuvel op voor wat bier en go!
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.699
Zijn er nog zaken qua randprogramma en terrein die jullie graag anders zien volgend jaar tov dit jaar?
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
442
425
Dan op Zondag
Empire of the Sun
En als afsluiter Radiohead

Als dat toch eens mocht gebeuren😳
Het zou maar zo kunnen dat EvE wat gespaard
Heeft voor zijn afscheidsfeestje😉
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.166
3.084
Fontaines DC is voor mijn gevoel wel een stuk groter dan IDLES. Op spotify heeft Fontaines DC 3,7 miljoen en IDLES 1,3 Miljoen maandelijkse luisteraars, al zegt dat misschien niet zo heel veel.
Note: Nieuwe album van Fontaines DC heeft daar natuurlijk wel veel invloed op nu, dus mijn gevoel dat Fontaines DC groter is, miss onterecht.
Zien we IDLES 2x de Afas uitverkopen in een zucht? Denk persoonlijk dat dat niet gebeurt.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.535
Zijn er nog zaken qua randprogramma en terrein die jullie graag anders zien volgend jaar tov dit jaar?
- straattheater terug
- festivalingang nabij Lima voor groepscamping / camping 0
- dood aan het KIA camp
- the block aantrekkelijker maken als chillplek
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken