Lowlands 2025

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.834
3.157
Klopt, in 2015 volgens mij nog headliner van Sziget als ik me dat goed herinner.
Ja daar kan je gelijk in hebben, maar dat is er nou net eentje die een beetje een vreemde eend in de bijt is. Doordat het 6/7 dagen duurt hebben die altijd wat mindere headliners en hebben ook al jaren DJ's als headliner. Zie: Calvin Harris, Martin Garrix etc.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.871
6.109
Ja daar kan je gelijk in hebben, maar dat is er nou net eentje die een beetje een vreemde eend in de bijt is. Doordat het 6/7 dagen duurt hebben die altijd wat mindere headliners en hebben ook al jaren DJ's als headliner. Zie: Calvin Harris, Martin Garrix etc.
Major Lazer was ook gewoon een korte foute hype. Ik zie een Fred Again over 5 jaar ook geen Alpha's meer afsluiten hoor. Zijn meestal maar korte hype dingen.

Je had ook zomaar een Baauer destijds als headliner kunnen hebben met die Harlem Shake.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.543
1.778
Ben wel benieuwd wat Fred over 5 jaar gaat brengen inderdaad. Qua formaat blijft het wel aan de bovenkant hangen denk ik eerlijk gezegd, maar waarschijnlijk een stuk minder productief met uitbrengen van eigen muziek dan dat hij nu doet.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
693
415
Ja daar kan je gelijk in hebben, maar dat is er nou net eentje die een beetje een vreemde eend in de bijt is. Doordat het 6/7 dagen duurt hebben die altijd wat mindere headliners en hebben ook al jaren DJ's als headliner. Zie: Calvin Harris, Martin Garrix etc.
True, net ff opgezocht - ze waren sub tijdens pukkelpop 2013, een jaar later die Macklemore & Ryan Lewis headliner, ik haal dat ook altijd door elkaar.
 

WTSGD

Campingartiest
22 jul 2024
66
164
Ben wel benieuwd wat Fred over 5 jaar gaat brengen inderdaad. Qua formaat blijft het wel aan de bovenkant hangen denk ik eerlijk gezegd, maar waarschijnlijk een stuk minder productief met uitbrengen van eigen muziek dan dat hij nu doet.

Vind zijn nieuwe muziek al stuk minder. Die Actual Life LPs in combinatie met de coronaperiode was (voor mij persoonlijk) perfectie, moeilijk om dat opnieuw te recreëren denk ik. Terwijl daar juist zijn kracht ligt imo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris en Dante

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
105
250
Vind zijn nieuwe muziek al stuk minder. Die Actual Life LPs in combinatie met de coronaperiode was (voor mij persoonlijk) perfectie, moeilijk om dat opnieuw te recreëren denk ik. Terwijl daar juist zijn kracht ligt imo.
Ik vind die nieuwe plaat, Places to be, met Anderson Paak. toch wel heel erg lekker hoor.

Overigens mag Anderson Paak. wel weer op lowlands komen. Toch nog steeds het beste wat ik ooit op lowlands heb mogen zien :)
 

WTSGD

Campingartiest
22 jul 2024
66
164
Verwacht trouwens wel een hoge spot voor Eefje de Visser, maar hoe hoog is wel lastig in te schatten. (Sub)headliner in de Bravo?
 
  • Leuk
Waarderingen: Mimi

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
827
858
Fontaines DC spelen 17 en 18 augustus 2025 in Italië. Kans lijkt mij klein dat die op Lowlands gaan komen
 

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.535
Er gaan wel geruchten dat ze (Fontaines DC) op 16 + 17 augustus in het voorprogramma van Oasis in Dublin staan. Of ze de 18de dan nog op LL kunnen komen? Kleine kans.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.765
9.714
Gewoon naar BKS toch?
Zou echt ideaal zijn natuurlijk. Al moeten we opletten om niet weer in een tunnelvisie te vallen. Ik herinner me nog dat The National zowat 100% zeker naar BKS zou gaan dit jaar. Tot ze op DTRH stonden.

Maar op BKS, ik teken ervoor!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken