Lowlands 2025

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.542
1.778
Tyler, the Creator zou echt DE headliner zijn voor Lowlands. Zijn echte momentum/piek is al een beetje voorbij idd, maar wat zou dit toch geweldig zijn en goed passen op Lowlands
Ik bedoelde meer het momentum van mid-grote headliner die enigszins betaalbaar is. Ik schat hem nu echt in als hele dure jongen. Kendrick hetzelfde verhaal, die zie ik ook niet echt meer terugkomen op LL. Maar misschien zie ik dat verkeerd hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: micham en Lowlandicus

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.831
3.157
Ik bedoelde meer het momentum van mid-grote headliner die enigszins betaalbaar is. Ik schat hem nu echt in als hele dure jongen. Kendrick hetzelfde verhaal, die zie ik ook niet echt meer terugkomen op LL. Maar misschien zie ik dat verkeerd hoor.
Als hij nu op de line-up zou staan zou dat waarschijnlijk de grootste naam zijn inderdaad. Dat ben ik wel met je eens.
 

Archie

Playlistbediener
17 apr 2024
29
62
Ik bedoelde meer het momentum van mid-grote headliner die enigszins betaalbaar is. Ik schat hem nu echt in als hele dure jongen. Kendrick hetzelfde verhaal, die zie ik ook niet echt meer terugkomen op LL. Maar misschien zie ik dat verkeerd hoor.
Denk dat Kendrick in 2018 ook al tot de dure jongens gerekend mocht worden. DAMN is nog steeds zijn commerciële hoogtepunt (plus een Pulitzer Prize), alleen misschien wilde hij zich toen nog wel iets meer bewijzen met een lange wereldtour. Hij deed voor Mr. Morale wel twee shows in Amsterdam, maar dat had hij voor DAMN volgens mij even zo goed kunnen doen.

Alles is nu natuurlijk véél duurder, maar Kendrick-Gorillaz leek me in 2018 ook best fors. En als je vorig jaar een Billie Eilish-Florence kan neerzetten, zou volgend jaar een Tyler-QotsA dan ook niet moeten kunnen?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en koekebakker

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
406
425
Hoe werken die cancellations financieel? Krijgen FATM en QOTSA geen geld of een deel? Dat zou toch wel wat extra ruimte geven voor 2025.
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.831
3.157
Maar volgens mij is het idee van een contract dat je er gewoon in zet waar je aan moet voldoen om je geld te krijgen. Kan je hier niet aan voldoen krijg je het geld niet. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat er wel voor bevestigen al een bedrag is, maar dat zal maar een klein deel zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
470
634
Vorig jaar had ik incl de vervanger toch best wat goed 😅.

QOTSA, De Jeugd van Tegenwoordig (gaat gewoon gebeuren, 20jaar, greatest hits album uitbrengen, LL), The Prodigy

Major Lazer, Fontaines DC, een willekeurige rapper
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
690
414
Vorig jaar had ik incl de vervanger toch best wat goed 😅.

QOTSA, De Jeugd van Tegenwoordig (gaat gewoon gebeuren, 20jaar, greatest hits album uitbrengen, LL), The Prodigy

Major Lazer, Fontaines DC, een willekeurige rapper
Major lazer? Doen die nog wat? Altijd een hele matige act gevonden.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Vorig jaar had ik incl de vervanger toch best wat goed 😅.

QOTSA, De Jeugd van Tegenwoordig (gaat gewoon gebeuren, 20jaar, greatest hits album uitbrengen, LL), The Prodigy

Major Lazer, Fontaines DC, een willekeurige rapper
Een willekeuirige rapper ! Ja zo heb ik er ook elk jaar wel een aantal goed ;-) haha

Maar in die categorie gok ik op Central Cee.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.831
3.157
Oja die waren ook gewoon headliner in 2015 😅
We klagen terecht over Goldband maar 9 jaar geleden was het niet heel veel beter, wat een platte meuk was dat zeg
Net als Skirllex als headliner. Leuke act natuurlijk, maar moest dat echt als headliner?
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.871
6.109
Nee maar daar was destijds kritiek over. Dat soort acts zijn vaak "leuk" zo lang ze geen headliner zijn. Iets wat ik ook een beetje bij Fred Again had dit jaar. Discoslure ook destijds

Major Lazer toen in de Heineken was wel een "feest" maar om het daarna headliner te worden was maar meh. Kan het me ook amper meer herinneren eigenlijk, zal vast voor iets anders gekozen hebben toen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.831
3.157
Nee maar daar was destijds kritiek over. Dat soort acts zijn vaak "leuk" zo lang ze geen headliner zijn. Iets wat ik ook een beetje bij Fred Again had dit jaar. Discoslure ook destijds

Major Lazer toen in de Heineken was wel een "feest" maar om het daarna headliner te worden was maar meh. Kan het me ook amper meer herinneren eigenlijk, zal vast voor iets anders gekozen hebben toen.
Fred again is het laatste jaar wel al overal headliner, volgensmij kon je dat van Major Lazor niet zeggen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken