Lowlands 2025

jaigalaar

Randprogramma
18 feb 2020
122
178
Ik ga even optimistisch zijn: QOTSA, The XX en Childish Gambino. Subheadliners: Marlon Hoffstadt, de Jeugd en Bonobo. Verder nog Frank Carter, Solo Thom Yorke en een paar namen van DTRH dit jaar (Kneecap, Last Dinner Party, Bad Nerves, DEADLETTER, TLM Airlines).
 

Bamischijf

Playlistbediener
30 jul 2024
30
73
Glazen bol even leegkieperen / “manifesteren”:
Robyn, Jamie XX, Gesaffelstein, Phoenix, Tourist, Khruangbin, Rein, Sofia Kourtesis, Lone, Martinou, Octo Octa, Toro Y Moi, Ivy Lab, Machinedrum, Jimmy Edgar, Kelly Lee Owens, SAULT, Bibio, Flume, Ki/Ki live, Floating Points, Joy Orbison (inhalen na afzegging), SBTRKT.

Zit van alles bij, zelfs een rijtje India op de zondagnacht / freaken in de X-Ray tussendoor.

Wat mij betreft geen simpele DJs op de Alpha. Moet wel wat meer te bieden hebben zoals Fred Again deed (hem los zien gaan op die sampler op de schermen vind ik cool) of zoals Flume met wat live elementen / sample pads erbij. Wat Charlotte de Witte bracht met extra productie vond ik tof, geluid was echt dik. Wat Peggy Gou bracht was onvoldoende voor die spot. Dus nee, absoluut geen Marlon op de Alpha voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: piep, micham en WTSGD

micham

Playlistbediener
27 dec 2023
29
47
Mag een mens dromen? New Order . . . .

eerder genoemde Jack White, Last Dinner Party, Phoenix en MGMT zou ik ook tof vinden. misschien toch nog Death Cab for Cutie / The Postal Service? Mannequin Pussy en Dayglow zouden ook top zijn, misschien nog Japanese Breakfast ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Spaulding en Dante

Davidd

Support act
7 jul 2021
932
1.698
FAITHLESS
JACK WHITE
EMPIRE OF THE SUN
RADIOHEAD
QOSTA
FOSTER THE PEOPLE
FRANK CARTER
WUNDERHORSE
HIGH VIS
DEADLETTER
FONTAINES DC
EN uit de oude doos THE CULT.
Mooi lijstje, verwacht alleen dat er hooguit 3 a 4 van dit lijstje op LL25 komen. Ik vermoed dat Fontaines D.C. BKS gaat headlinen en Wunderhorse stond er dit jaar al.
Daarnaast verwacht ik QOtSA en Foster the people wel op Lowlands. En wie weet the Smile ook. Frank Carter zou ik ook erg leuk vinden.
 

jaigalaar

Randprogramma
18 feb 2020
122
178
Waar haalt iedereen Radiohead vandaan 😅, is het nog ergens op gegrond of puur wishful thinking? Voor zover ik weet is Thom Yorke voorlopig nog niet klaar met The Smile. Zou daarna eerder gokken op weer een solo album dan op Radiohead..
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

Davidd

Support act
7 jul 2021
932
1.698
Waar haalt iedereen Radiohead vandaan 😅, is het nog ergens op gegrond of puur wishful thinking? Voor zover ik weet is Thom Yorke voorlopig nog niet klaar met The Smile. Zou daarna eerder gokken op weer een solo album dan op Radiohead..
Misschien omdat het EvE zijn laatste jaar is en ik dacht ooit gelezen te hebben dat het een droom zou zijn om Radiohead nog een x op Lowlands te hebben? Maar realistisch is het inderdaad niet, zie eerder the Smile komen.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
441
425
Misschien omdat het EvE zijn laatste jaar is en ik dacht ooit gelezen te hebben dat het een droom zou zijn om Radiohead nog een x op Lowlands te hebben? Maar realistisch is het inderdaad niet, zie eerder the Smile komen.
EvE zijn natte droom🤫 en van heel veel hier ook wel. Maar inderdaad dit zal niet gebeuren🙏
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd en micham

micham

Playlistbediener
27 dec 2023
29
47
FAITHLESS
JACK WHITE
EMPIRE OF THE SUN
RADIOHEAD
QOSTA
FOSTER THE PEOPLE
FRANK CARTER
WUNDERHORSE
HIGH VIS
DEADLETTER
FONTAINES DC
EN uit de oude doos THE CULT.
The Cult zou heel tof zijn, wist niet dat ze nog actief zijn als band! en Foster the People ook leuk, inkopper voor LL natuurlijk:)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.157
13.297
The Cult zou heel tof zijn, wist niet dat ze nog actief zijn als band! en Foster the People ook leuk, inkopper voor LL natuurlijk:)
Ai, iemand heeft de shows in 013 en Paradiso van drie weken geleden gemist... The Cult doet trouwens ook niet zo gek veel festivals, volgens mij, dus zal wel ijdele hoop zijn.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.956
2.692
Ai, iemand heeft de shows in 013 en Paradiso van drie weken geleden gemist... The Cult doet trouwens ook niet zo gek veel festivals, volgens mij, dus zal wel ijdele hoop zijn.
Was een prima show in 013 maar wel wat te oubollig voor Lowlands ben ik bang. Zonde om een band die 013 en Paradiso uitverkoopt te laten verzuipen voor een halflege tent
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

reendje

Nieuw lid
25 jul 2024
1
0
Qua country: Dasha stond op Pukkelpop en deed het tof afgelopen woensdag in de Melkweg. Als die een goed jaar heeft zou ik het een leuk middagding vinden volgend jaar!
 

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
105
250
QOTSA, Post Malone en Chemical Brothers

Als techno liefhebber wordt het eens tijd om wat drumcode namen naar de polder te halen. Nederlandse techno held Bart Skils bijvoorbeeld (2011 voor het laatst op Lowlands zie ik)
 

marksi

Playlistbediener
11 feb 2024
14
42
Voor 2025 hoop ik voor de Alpha op Jamie XX, Chase & Status, Sef (ik denk dat ie het inmiddels wel aankan op een gunstige spot zoals vrijdagmiddag), Post Malone, weer een grote Hip Hop act (bijvoorbeeld Wutang, maar een J. Cole zou ook hrel hard zijn).
 

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
545
826
Voor 2025 hoop ik voor de Alpha op Jamie XX, Chase & Status, Sef (ik denk dat ie het inmiddels wel aankan op een gunstige spot zoals vrijdagmiddag), Post Malone, weer een grote Hip Hop act (bijvoorbeeld Wutang, maar een J. Cole zou ook hrel hard zijn).
Tyler the Creator zou het meest fenomenaal zijn. Een nieuw album wordt verwacht en hij tourt geen hiphopfestivals meer, wilt alleen algemene festivals doen. Hopelijk tourt hij augustus volgend jaar en weet LL hem dan ook te kapen. Zn show in Afas 2022 staat me nkg steeds bij
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken