Lowlands 2025

Babaloulou

Nieuw lid
22 aug 2024
2
1
Ik had het ooit op RW waar er op dag 3 ineens een gigantische hoeveelheid dikke ouwe mannen in Metallica shirts in het voorvak bivakkeerden die er de dag daarvoor nog niet waren. Was ook een vibekiller voor alle bands die daarvoor speelden (en hun publiek).
Was dit toevallig 2 jaar geleden? Ik moest keihard lachen toen Lewis Capaldi er ontzettend de draak mee stak (en met zichzelf). "Master"

Ik heb vrij spontaan vorig jaar voor het eerst kaartjes voor LL gekocht naast RW en zelfs dit jaar RW ingeruild voor LL. Ik vind het echt wel wat hebben, dat ze geen dagtickets verkopen, ik merk het wel echt aan de sfeer - in positieve zin. Alsof we echt met z'n allen naar een finish lijn aan het rennen zijn :)

Ik zet voor volgend jaar in op:
QOTSA, Foo Fighters, Editors, DI-RECT

En ik hoop dat Horsegirl volgend jaar nog een keer mag komen draaien.
 
  • Leuk
Waarderingen: WTSGD

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
348
324
2018 was een heel sterk jaar. Bizar hoeveel namen er dat jaar op de line ups staan die in 2024 zekere headliners zijn.
DTRH deed het toen met o.a. QOTSA en Nick Cave. BKS met Arctic Monkeys, the National en LCD Soundsystem en met Tyler, the Creator 'slechts' als sub.
Bedoel je de jeugd en de staat? 😂
 

WTSGD

Campingartiest
22 jul 2024
66
164
Zou het trouwens wel tof vinden als er country geboekt wordt. Toch een genre wat erg populair is en alleen maar door blijft groeien, maar echt zelden op Lowlands te vinden is. Al helemaal de wat grotere artiesten.

Maar de Zach Bryans van deze wereld zullen niet snel in de zomer in Europa gaan touren vrees ik, maar paar segmenten daaronder moet toch ook iets leuks zitten?
 
  • Leuk
Waarderingen: Chicken

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.669
654
Zou het trouwens wel tof vinden als er country geboekt wordt. Toch een genre wat erg populair is en alleen maar door blijft groeien, maar echt zelden op Lowlands te vinden is. Al helemaal de wat grotere artiesten.

Maar de Zach Bryans van deze wereld zullen niet snel in de zomer in Europa gaan touren vrees ik, maar paar segmenten daaronder moet toch ook iets leuks zitten?
Segment eronder zit meeer dan genoeg wat mij betreft. Alleen ja, die hebben nog niet zo'n grote hits.
 
  • Leuk
Waarderingen: WTSGD

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
205
210
Zou het trouwens wel tof vinden als er country geboekt wordt. Toch een genre wat erg populair is en alleen maar door blijft groeien, maar echt zelden op Lowlands te vinden is. Al helemaal de wat grotere artiesten.

Maar de Zach Bryans van deze wereld zullen niet snel in de zomer in Europa gaan touren vrees ik, maar paar segmenten daaronder moet toch ook iets leuks zitten?
Misschien vloeken in de kerk en ook niet helemáál mijn ding, maar is Post Malone ook niet een headliner? Maakt laatste tijd country, is een grote artiest (qua naamsbekendheid) en heeft in 2019 Pukkelpop gesubt.
 

WTSGD

Campingartiest
22 jul 2024
66
164
Misschien vloeken in de kerk en ook niet helemáál mijn ding, maar is Post Malone ook niet een headliner? Maakt laatste tijd country, is een grote artiest (qua naamsbekendheid) en heeft in 2019 Pukkelpop gesubt.

Zou ik zeker toejuichen! Denk dat hij ook wel hoog op het verlanglijstje van Pinkpop staat overigens
 
  • Leuk
Waarderingen: Mimi en Falladain

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.535
Dan kan ie mooi even langskomen in die Ierse pub die ik graag op het terrein wil.

 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.535
Ierse pub op de plek van Ikea droomland of de Charlie tunnel😍 Die elke dag tot 3 uur open is, met achtergrond muziek. Een plek om savonds nog even een afzakkertje te doen lijkt me heerlijk.
Mij ook! Ierse stout op de tap, lekkere whiskey en fijne folksessies op het podium. Het zou mn instant hangplek voor tussen de concerten worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95 en Davidd

djessnl

Gouden Tip
16 mrt 2018
254
279
Post Malone zie ik ook zeker nog wel een keer verschijnen als headliner. En afhankelijk van wanneer ze touren lijkt Run the Jewels me ook echt een top optreden, hoewel dat misschien toch meer BKS/DTRH is. Maar misschien ook niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken