Lowlands 2025

jelmer postma

Nieuw lid
25 aug 2024
1
0
EvE die slot in het slotinterview aangeeft met QOSTA te praten over een inhaalshow. Zou ik erg fijn vinden
EvE beantwoord die vraag van met:"God only knows" opzich niet zo vreemd.... verwijzing naar een nummer van Qotsa. (No one knows) Maar ook de slot zinnen in een nummer van Oasis. Namelijk:" stand by me" En laat die band nou net op Glastonbury 2025 staan.

Ik denk oasis op ll 2025
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
313
335
Tyler the Creator zou het meest fenomenaal zijn. Een nieuw album wordt verwacht en hij tourt geen hiphopfestivals meer, wilt alleen algemene festivals doen. Hopelijk tourt hij augustus volgend jaar en weet LL hem dan ook te kapen. Zn show in Afas 2022 staat me nkg steeds bij
Zou Tyler niet meer een BKS naam zijn? Wat alternatiever/snobbiger dan de meeste moderne hiphop, lijkt me wat te niche voor LL?
 

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.535
Nu Oasis waarschijnlijk terugkeert in 2025 mogen die ook wel headlinen als QOTSA niet kan.

Gaat natuurlijk nooit gebeuren, die gaan alleen Wembley doen ofzo.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.535
Tyler the Creator zou het meest fenomenaal zijn. Een nieuw album wordt verwacht en hij tourt geen hiphopfestivals meer, wilt alleen algemene festivals doen. Hopelijk tourt hij augustus volgend jaar en weet LL hem dan ook te kapen. Zn show in Afas 2022 staat me nkg steeds bij
Ik snap de hype rond deze man echt totaal niet? Ik vind het maar saai klinken. Het is sowieso mijn genre niet maar acts als Kendrick Lamar, Nas en 21 Savage spreken me veel meer aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

rrr

Campingartiest
5 feb 2023
63
122
Ik snap de hype rond deze man echt totaal niet? Ik vind het maar saai klinken. Het is sowieso mijn genre niet maar acts als Kendrick Lamar, Nas en 21 Savage spreken me veel meer aan.
De man heeft een ongelooflijk grote stage presence, staat (in tegenstelling tot veel andere hiphop artiesten) nooit zomaar een bandje af te spelen (in de AFAS had hij een decor meegenomen die niet zou misstaan in de Ziggo dome), is met elk nieuw album enorm vooruitstrevend en is daarmee echt een vernieuwer in het genre.

Los daarvan ook qua formaat: idd headliner op Coachella vorig jaar, meerdere nummers met meer dan een miljard streams, zijn AFAS show 2 jaar terug was zo stijf uitverkocht dat hij ook makkelijk in de Ziggo dome had kunnen staan, en is inmiddels nog een slag groter.

Hij zou voor mij echt de droom headliner zijn voor Lowlands, en past wat mij betreft enorm goed bij het festival. Ik denk dat hij ik ieder geval zeker een maatje te groot is voor BKS, en zou op LL waarschijnlijk ook de grootste headliner zijn denk ik.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.539
1.778
Ik denk eerlijk gezegd dat Tyler al een beetje te groot is voor de festivals in NL (op pinkpop zie ik hem niet staan). Zijn momentum in Europa lag inderdaad in de corona jaren, zonde dat die editie van DTRH niet door ging. Doet niet zoveel onder van Drake, Kanye, Kendrick, Dre en Travis.

Hoewel ik Tyler echt enorm graag wil zien, betwijfel ik of het die enorme hap uit de budgetcap waard is... Ik zie het liever zoals dit jaar, zonder écht hele grote dure headliner. Geef mij maar The XX, Charlie XCX, QOTSA oid.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
442
710
Ik denk eerlijk gezegd dat Tyler al een beetje te groot is voor de festivals in NL (op pinkpop zie ik hem niet staan). Zijn momentum in Europa lag inderdaad in de corona jaren, zonde dat die editie van DTRH niet door ging. Doet niet zoveel onder van Drake, Kanye, Kendrick, Dre en Travis.

Hoewel ik Tyler echt enorm graag wil zien, betwijfel ik of het die enorme hap uit de budgetcap waard is... Ik zie het liever zoals dit jaar, zonder écht hele grote dure headliner. Geef mij maar The XX, Charlie XCX, QOTSA oid.
Zou hij echt zo duur zijn? Volgens mij heb ik ergens gelezen dat SZA destijds te duur was, die verkoopt alleen wel een Ziggo Dome. Zit Tyler echt op dat niveau?
 

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
545
826
Zou hij echt zo duur zijn? Volgens mij heb ik ergens gelezen dat SZA destijds te duur was, die verkoopt alleen wel een Ziggo Dome. Zit Tyler echt op dat niveau?
Als Tyler nu zou touren zou hij zonder twijfel de Ziggo Dome uitverkopen. Zou al gelukt zijn in 2022 toen hij de AFAS deed
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Archie

Playlistbediener
17 apr 2024
29
62
Ik snap de hype rond deze man echt totaal niet? Ik vind het maar saai klinken. Het is sowieso mijn genre niet maar acts als Kendrick Lamar, Nas en 21 Savage spreken me veel meer aan.
Ik heb dit ook, maar wat EvE zegt in het slotinterview: 'de show maakt iets headlinerwaardig'. En dat heeft Tyler (zie Coachella) of Childish Gambino (zie sicke huidige tour) goed begrepen, naast dat hun eigenzinnige imago ook veel doet voor de fans.

Ik heb alleen het gevoel dat ze vooral bij hiphop/r&b niet te diep willen gaan, helaas, als een Goldband, Charlotte de Witte of Fred Again.. meer volk trekt (en je wellicht meer budget houdt voor de undercard)? Voor Billie Eilish betalen ze immers wel de hoofdprijs en voor SZA niet.

My dream scenario: QotsA - Rosalia - Tyler/Gambino
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: micham, rrr en Dante

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
545
826
Ik denk eerlijk gezegd dat Tyler al een beetje te groot is voor de festivals in NL (op pinkpop zie ik hem niet staan). Zijn momentum in Europa lag inderdaad in de corona jaren, zonde dat die editie van DTRH niet door ging. Doet niet zoveel onder van Drake, Kanye, Kendrick, Dre en Travis.

Hoewel ik Tyler echt enorm graag wil zien, betwijfel ik of het die enorme hap uit de budgetcap waard is... Ik zie het liever zoals dit jaar, zonder écht hele grote dure headliner. Geef mij maar The XX, Charlie XCX, QOTSA oid.
Ik vind dat we hem alleen mogen overslaan als hij uberhaupt geen Europa tourt dan. Als hij wel alle festivals in Europa aandoet maar LL overslaat zou het triest zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
827
858
Tyler, the Creator zou echt DE headliner zijn voor Lowlands. Zijn echte momentum/piek is al een beetje voorbij idd, maar wat zou dit toch geweldig zijn en goed passen op Lowlands
 
  • Leuk
Waarderingen: tmstms en rrr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken