Lowlands 2025

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
320
339
Zou echt ideaal zijn natuurlijk. Al moeten we opletten om niet weer in een tunnelvisie te vallen. Ik herinner me nog dat The National zowat 100% zeker naar BKS zou gaan dit jaar. Tot ze op DTRH stonden.

Maar op BKS, ik teken ervoor!
Hadden ze waarschijnlijk wel beter publiek gehad dan op DTRH. Niet dat ik ze niet goed vond op DTRH, maar ze hadden meer verdiend.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Mimi

Playlistbediener
4 jul 2023
49
161
Verwacht trouwens wel een hoge spot voor Eefje de Visser, maar hoe hoog is wel lastig in te schatten. (Sub)headliner in de Bravo?
Ik gun haar een hoge spot, ze heeft vaak zo'n sterke lichtshow die ook goed bij de muziek past. Ik heb haar wel twee keer overdag bij dtrh gezien en dan valt dat element weg en is ook meteen de show minder sterk. Terwijl haar show in Carré een van de beste shows was die ik dat jaar heb gezien. Dus Bravo zou imo beter passen, iets intiemer dan de alpha. Maar eigenlijk zie ik haar dan nog het liefst headlinen op BKS, heb het idee dat het publiek haar wel meer zou omarmen als (sub)headliner. Er zit simpelweg niet genoeg prikkels of tempo in haar muziek om het publiek op een zaterdagavond op een alpha te vermaken ben ik bang 🙃
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: WTSGD

Mimi

Playlistbediener
4 jul 2023
49
161
Maar verder zou ik van een headliner als Childish Gambino of the Gorillaz echt blij worden, beide alternatief maar ook toegankelijk genoeg voor headliner LL of DtRH (same vibe). Ik hoop dat Childish Gambino bekend genoeg is om mensen die een of twee nummertjes kennen te trekken, en dan met een sterke show iedereen in pakt. En hij is te politiek/alternatief voor een headliner spot op PP
 

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
545
826
Maar verder zou ik van een headliner als Childish Gambino of the Gorillaz echt blij worden, beide alternatief maar ook toegankelijk genoeg voor headliner LL of DtRH (same vibe). Ik hoop dat Childish Gambino bekend genoeg is om mensen die een of twee nummertjes kennen te trekken, en dan met een sterke show iedereen in pakt. En hij is te politiek/alternatief voor een headliner spot op PP
Childish Gambino zou heel tof zijn, ik heb zin in zn Ziggo show. De productie daar ziet er echt fenomenaal uit en zet een nieuwe standaard voor technologie bij concerten
 
  • Leuk
Waarderingen: Mimi en micham

Archie

Playlistbediener
17 apr 2024
29
62
Childish Gambino zou heel tof zijn, ik heb zin in zn Ziggo show. De productie daar ziet er echt fenomenaal uit en zet een nieuwe standaard voor technologie bij concerten
Ik vrees alleen dat hij niet heel hoog op het lijstje staat van de organisatie.. Ik ben ook meer fan van het fenomeen dan van de muziek, maar wel echt enorm blij dat ik toch tickets had gehaald nu ik die waanzinnige beelden/setlist heb gezien!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Mimi

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.699
Net even in het BKS topic gespiekt en toch steeds sterkere geruchten dat Fontaines D.C. naar Lowlands gaat. Weet niet hoe betrouwbaar het allemaal is. Zou er zelf erg blij van worden aangezien de kans dat ik naar Lowlands ga een stuk groter is dan de kans dat ik naar BKS ga.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95 en davadude

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
179
557
Net even in het BKS topic gespiekt en toch steeds sterkere geruchten dat Fontaines D.C. naar Lowlands gaat. Weet niet hoe betrouwbaar het allemaal is. Zou er zelf erg blij van worden aangezien de kans dat ik naar Lowlands ga een stuk groter is dan de kans dat ik naar BKS ga.
Helemaal mee eens. Als ze naar BKS waren gekomen, was dat voor mij de reden geweest om daar mijn (dag)debuut te maken volgend jaar. Als ze inderdaad naar Lowlands komen, is dat echt het ideale scenario.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Fontaines zou natuurlijk ook nog naar pinkpop of dtrh kunnen gaan. Het is niet dat als ze niet op bks staan, ze sowieso op LL staan lijkt me. Hoop er natuurlijk wel op.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.699
Fontaines zou natuurlijk ook nog naar pinkpop of dtrh kunnen gaan. Het is niet dat als ze niet op bks staan, ze sowieso op LL staan lijkt me. Hoop er natuurlijk wel op.
Ja klopt, ze staan tijdens DTRH wel al op de zaterdag al in Londen, maar ze zouden in principe dan alsnog wel op dtrh kunnen staan. Ik hoop zelf heel erg op Lowlands. Wel benieuwd welke positie ze dan zouden in nemen op LL. Zelfde plek als IDLES? Of Bravo headliner?
 
Laatst bewerkt:

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
827
858
Ja klopt, ze staan tijdens DTRH wel al op de zaterdag al in Londen, maar ze zouden in principe dan alsnog wel op dtrh kunnen staan. Ik hoop zelf heel erg op Lowlands. Wel benieuwd welke positie ze dan zouden in nemen op LL. Zelfde plek als IDLES? Of Bravo headliner?

Als Fontaines komt sub Alpha denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.699
Ja die kans acht ik ook vrij groot, Ik heb ze dan persoonlijk liever als headliner van de Bravo. Lekker weg van de Alpha in een mooie tent met liefhebbers en de mogelijkheid tot gebruik van veel lichten.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaigalaar

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Ik zie een een-tweetje fontaines-qotsa op de alpha wel zitten hoor. Zou de eerste keer zijn dat ik op lowlands voor een sub in het voorvak ga staan en er vervolgens niet meer uitkom.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaigalaar

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.535
Ik geloof nog steeds het gerucht dat Fontaines het voorprogramma van Oasis is en tijdens het LL weekend dus in Dublin staat.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.836
3.160
Ik geloof nog steeds het gerucht dat Fontaines het voorprogramma van Oasis is en tijdens het LL weekend dus in Dublin staat.
Op de tweede Cardiff datum hebben die hun eigen show in Finsbury Park, dus ik vind het een lastige om te geloven.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.836
3.160
Fontaines op de Alpha zou ik toch zonde vinden eigenlijk. Die gun je toch een plek in het donker.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken