Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Goeie. Ik ben echt heel erg te spreken over de SleepDeep doppen van Alpine. Perfect voor zijslapers en houden echt heel veel geluid tegen. Zijn ook in twee maten te krijgen, voor kleinere en grotere oren. Voor 14 euro echt een no-brainer, slaap er makkelijker 1/2 uur extra mee op een festivalnacht (lichte slaper)
Als man strompel ik ‘s nachts nog wel naar de eerste de beste boom of sloot. Juist voor vrouwen schijnt dit wel handig te zijn. Tijdens Werchter heeft een vriendin nog een pitcher van het terrein afgesmokkeld met deze functie.
Ik had vorig jaar zo’n voetmassagebal bij mij. Erg bejaard maar maakt echt een wereld van verschil om even je zere poten te kunnen ontspannen. Gouden tip, gaat zeker weer mee!
Een lamp is idd onmisbaar in een fresh&black tent. Ik heb toen deze lamp gekocht en hang ik elke x op in mijn tent. Superveel licht komt er ook vanaf dus ben niks meer kwijt haha
Als je tegenwoordig op een festivalcamping staan zijn alle tenten grijs en niet meer gekleurd, dat is puur en alleen omdat bijna iedereen fresh&black tenten heeft.
Het werkt echt best goed, scheelt op warme dagen toch een beetje hitte en zonlicht, waardoor je net wat langer doorslaapt.