Rock Werchter 2025

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.369
3.393
Bon Jovi was zeker eens na RW (in 2019)
In ieder geval heel mooi nieuws voor het reguliere festival!!!
Klopt, TW Classic vond historisch zelfs vaker plaats na het grote festival dan ervoor. Boutique ook al een paar keer erna. Dat al deze losse events de voorbije jaren allemaal in juni gebeurden, is eigenlijk eerder een toevalligheid.
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
877
762
Gewoon een RW headliner eersteklas, in 2019 drukste headliner

We klagen altijd dat ze niet vernieuwend genoeg programmeren maar dan toch steeds weer naar dezelfde vier bands vragen... 😉

Ik stond in 2019 aan te schuiven bij Kylie dus weinig van The Cure meegekregen. IMO ook een band die niet tot z'n recht komt op die wei. In een zaal daarentegen telkens weer fantastisch.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.066
5.421
We klagen altijd dat ze niet vernieuwend genoeg programmeren maar dan toch steeds weer naar dezelfde vier bands vragen... 😉

Ik stond in 2019 aan te schuiven bij Kylie dus weinig van The Cure meegekregen. IMO ook een band die niet tot z'n recht komt op die wei. In een zaal daarentegen telkens weer fantastisch.
De laatste keer was 2019, mijn klacht is vooral als ze er elke 2jaar staan. Voor The Cure is het dus stilaan weer tijd, zeker met een nieuw album
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV en johanra

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.369
3.393
Zelf niet eens zo'n giga fan maar toch alweer 6 jaar geleden, dus als dat nieuw album er eindelijk echt komt, lijkt me dat een no-brainer voor het grote festival. Spreekt ook een breed publiek aan naar mijn gevoel. Wordt geapprecieerd door het iets oudere Werchterpubliek terwijl ze ook heel wat credibility hebben in muzieksferen zoals hier.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.886
5.287
Gewoon een RW headliner eersteklas, in 2019 drukste headliner
volgens mij was dit gewoon een veld vol met wachtende tool fans + the cure fans.

ik weet het want ik was 1 van die mensen die the cure 2 en half uur lang doorstaan heeft om toch maar Tool te kunnen zien, heb er toch ook een deel zien plooien die toch maar vertrokken zijn omdat het te lang duurde en ze gingen tool wel 'vanuit de tent horen'
 
  • Leuk
Waarderingen: Jo &Sky en Joslittel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.883
4.020
IMO ook een band die niet tot z'n recht komt op die wei. In een zaal daarentegen telkens weer fantastisch.
Deze wil ik ontzettend graag tegenspreken. Rotslechte show van hen gehad in het Sportpaleis, dat lag niet per se volledig aan de band, maar je schermen niet gebruiken om iets op te tonen wel, het gruwelijke geluid is dan weer vaak een mooie verdienste van het slecht af te regelen Sportpaleis natuurlijk. Dat concert op Werchter was mijn goedmaker om dat dure, nutteloze ticket van daarvoor te kunnen doorspoelen en of ze dat gedaan hebben. Wat een heerlijke avond was me dat toch! Mooiste muzikale 5u van mijn leven.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.066
5.421
Deze wil ik ontzettend graag tegenspreken. Rotslechte show van hen gehad in het Sportpaleis, dat lag niet per se volledig aan de band, maar je schermen niet gebruiken om iets op te tonen wel, het gruwelijke geluid is dan weer vaak een mooie verdienste van het slecht af te regelen Sportpaleis natuurlijk. Dat concert op Werchter was mijn goedmaker om dat dure, nutteloze ticket van daarvoor te kunnen doorspoelen en of ze dat gedaan hebben. Wat een heerlijke avond was me dat toch! Mooiste muzikale 5u van mijn leven.
Dat hebben ze ook wel goed gemaakt bij hun laatste sportpaleisshow dan, die was ook fantastisch
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

mart1234

Support act
27 nov 2019
909
394
The Cure was een vol pleintje. Maar ook heel veel 50+ mensen het niet weten volhouden daarna bij Tool. Teveel pils, de zon en new wave dansjes waren dodelijk stelde ik vast.
Tool was zeker geen vol terrein.
Is het niet ook gewoon dat TOOL voor het grote publiek niet heel bekend is. TOOL lijkt me toch in een bepaalde hoek heel groot en meer niet
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken