Rock Werchter 2025

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.773
9.723
Jawadde 131 of 184 (!!!!) flappen voor Imagine Dragons. Maar heugelijk nieuws idd dat we waar geen headlinerspot aan kwijt zijn!
Nuja, ik denk dat dit wel gewoon een volledig dagprogramma wordt hoor, 'meer namen volgen binnenkort'.

Maar sowieso wel veel geld voor zo'n dagfestival.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.479
3.631
Is zo'n dagevenement al vaker geweest ná RW zelf? Want die flexibiliteit is wel fijn. Ik heb er zelf niks mee, maar het is fijn voor fans dat ze wél geboekt kunnen worden ook al is het pas na Rock Werchter zelf.
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
877
762
Nuja, ik denk dat dit wel gewoon een volledig dagprogramma wordt hoor, 'meer namen volgen binnenkort'.

Maar sowieso wel veel geld voor zo'n dagfestival.

Ik gok dat daar naar goede gewoonte weer veel goedkope acts gaan staan. Noteer maar Pommelien Thijs, Froukje, evtl Goldband en nog een internationale popact en dat zal het wel zijn dan. 🤷
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
183
156
Ik gok dat daar naar goede gewoonte weer veel goedkope acts gaan staan. Noteer maar Pommelien Thijs, Froukje, evtl Goldband en nog een internationale popact en dat zal het wel zijn dan. 🤷
Dit zou helemaal top zijn. Zou er perfect ook bijpassen.
Pommelien Thijs afgelopen weekend op Crammerock gezien... Ondanks de lovende commentaren heeft het/ze mij niet kunnen bekoren. Qua opzet en sound redelijk eentonig. Maar ik kan wel begrijpen dat dit als opener van een festivaldag kan werken.
Edit: Ook Johnny Marr gezien. Fantastisch. Heel blij dat ik hem nog kon zien nadat ik hem op RW had gemist (Parkway Drive).
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
877
762
Zal toch een stevige sub bij staan vermoed ik

Ik denk dat je onderschat hoeveel tickets Imagine Dragons schuift. Is populair bij Q-Music tot StuBru luisteraars, dus denk dat die niet heel beel extra steun nodig hebben.

Edit: Oh ja Oscar & The Wolf ervoor als sub lijkt mij een ideale combo en beter voor iedereen eigenlijk. 😂
 
  • On fire
Waarderingen: Joe

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.352
2.689
Ik denk dat je onderschat hoeveel tickets Imagine Dragons schuift. Is populair bij Q-Music tot StuBru luisteraars, dus denk dat die niet heel beel extra steun nodig hebben.

Edit: Oh ja Oscar & The Wolf ervoor als sub lijkt mij een ideale combo en beter voor iedereen eigenlijk. 😂
Ik hoop mee
 
  • Geweldig
Waarderingen: swissepfan

Gebruikers die dit onderwerp bekijken