Rock Werchter 2025

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
403
220
De set van Only the Poets had de pech te komen na een bomvolle tent op Crammerock voor Pommelien Thijs.
Na een overhit concert van Pommelien wilde iedereen de tent verlaten voor frisse lucht zodat maar een paar
honderd die-hardfans in het begin overbleven voor het concert van Only the poets. Gelukkig breidde dit snel uit.
Wel een sympathieke band ondanks de technische problemen met hun oortjes.
Ze vertelden op het einde van het concert dat ze volgend jaar zouden headlinen op Belgische festivals, dus ik neem aan dat Only the Poets al genoteerd
staan voor Werchter 2025.
 

PK82

Playlistbediener
8 jul 2024
28
25
De set van Only the Poets had de pech te komen na een bomvolle tent op Crammerock voor Pommelien Thijs.
Na een overhit concert van Pommelien wilde iedereen de tent verlaten voor frisse lucht zodat maar een paar
honderd die-hardfans in het begin overbleven voor het concert van Only the poets. Gelukkig breidde dit snel uit.
Wel een sympathieke band ondanks de technische problemen met hun oortjes.
Ze vertelden op het einde van het concert dat ze volgend jaar zouden headlinen op Belgische festivals, dus ik neem aan dat Only the Poets al genoteerd
staan voor Werchter 2025.
Goh ... Headlinen van rock Werchter na een passage dit jaar op Crammerock lijkt me straf.
Maar dat ze er staan zou best kunnen.
 
  • Haha
Waarderingen: Joslittel

Tinus101

Support act
21 nov 2022
880
1.063
Dat was echt zo bizar slecht vorig jaar op Pukkelpop. Die mogen lekker thuis blijven
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.257
1.316
De set van Only the Poets had de pech te komen na een bomvolle tent op Crammerock voor Pommelien Thijs.
Na een overhit concert van Pommelien wilde iedereen de tent verlaten voor frisse lucht zodat maar een paar
honderd die-hardfans in het begin overbleven voor het concert van Only the poets. Gelukkig breidde dit snel uit.
Wel een sympathieke band ondanks de technische problemen met hun oortjes.
Ze vertelden op het einde van het concert dat ze volgend jaar zouden headlinen op Belgische festivals, dus ik neem aan dat Only the Poets al genoteerd
staan voor Werchter 2025.
En gisterenavond stond Pommelien al op de Hopduvelfeesten in Asse. Uitstekende show, goede attitude op het podium. Nu enkel nog de stukjes achtergrondzang op tape laten vallen.
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
175
145
Waarop Ken laat weten dat Dua meerdere avonden in Antwerpen zal spelen in juni, Sportpaleis neem ik dan aan. En dat Billie effectief in Werchter zal staan, of dat dat toch het plan was een tijdje geleden. Mogelijk dagevent dan? Sowieso zou er al heeeel snel een eerste tipje van de sluier gelicht worden, door middel van een eerste dagevent aankondiging. Aldus Ken!
 
Laatst bewerkt:

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.257
1.316
Verkoopt ze wel voldoende tickets voor een dagevent? In betwijfel dat. Zet ze maar op de "normale" Rock Werchter.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
411
616
So someone on Efests has said he has info that Billie Eilish isn’t playing RW
Latest info from Ken19:

Dua Lipa is playing multiple evenings in Antwerp in june.
Normally is Billie in Werchter next year, this was the plan some time ago. But you know, anything can happen.

more very very soon, a day event will share news
 

Sisco1481

Campingartiest
14 jul 2024
69
54
Latest info from Ken19:

Dua Lipa is playing multiple evenings in Antwerp in june.
Normally is Billie in Werchter next year, this was the plan some time ago. But you know, anything can happen.

more very very soon, a day event will share news
Yeah was very ironic that someone posted that info and a few hours later we had the return of Ken!
 

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
315
439
458914480_911678221006679_6565886999380332692_n.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken