Sologangers Lowlands

Moi332

Playlistbediener
24 mei 2023
32
45
Dag iedereen,

Voor degenen die solo naar Lowlands gaan, kunnen we evt. een whatsappgroep aanmaken. Zo zit je toch nergens aan vast, doe je gewoon je eigen ding maar kan je altijd nog even dubbel checken of er iemand is die toevallig hetzelfde wil gaan zien als jij. Vorig jaar ook via dit forum zo’n groepje aangemaakt voor BKS, en dat werkte heel fijn (ik zie nog steeds mensen uit dat groepje op festivals / concerten). Mocht er animo voor zijn laat maar weten dan maak ik uiteindelijk zo’n whatsapp groep aan!
 

Moi332

Playlistbediener
24 mei 2023
32
45
@MisterIks heb je ook interesse? So far zijn we met z’n drieën, en kan dus een whatsapp groep aanmaken (wordt morgen dan waarschijnlijk) 😃.
 

E.M.

Nieuw lid
7 aug 2024
1
1
Ik heb me aangemeld bij de initiatiefnemer. Lijkt me leuk om een solisten app groepje met festileakers te vormen.
Dag iedereen,

Voor degenen die solo naar Lowlands gaan, kunnen we evt. een whatsappgroep aanmaken. Zo zit je toch nergens aan vast, doe je gewoon je eigen ding maar kan je altijd nog even dubbel checken of er iemand is die toevallig hetzelfde wil gaan zien als jij. Vorig jaar ook via dit forum zo’n groepje aangemaakt voor BKS, en dat werkte heel fijn (ik zie nog steeds mensen uit dat groepje op festivals / concerten). Mocht er animo voor zijn laat maar weten dan maak ik uiteindelijk zo’n whatsapp groep aan!
Top!
 
  • Leuk
Waarderingen: Moi332

Suzer

Nieuw lid
7 aug 2024
1
1
Ik twijfel al een tijdje of ik wel alleen naar Lowlands zou gaan/durven, maar een whatsapp groep lijkt me een super idee! Ik meld me graag aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: freezeroz

Moi332

Playlistbediener
24 mei 2023
32
45
Ik twijfel al een tijdje of ik wel alleen naar Lowlands zou gaan/durven, maar een whatsapp groep lijkt me een super idee! Ik meld me graag aan.
Leuk Suzer! Stuur mij maar een privé berichtje met je nummer, dan maak ik morgen de groep aan:)
 

Stoenoes97

Nieuw lid
8 aug 2024
1
1
Dag iedereen,

Voor degenen die solo naar Lowlands gaan, kunnen we evt. een whatsappgroep aanmaken. Zo zit je toch nergens aan vast, doe je gewoon je eigen ding maar kan je altijd nog even dubbel checken of er iemand is die toevallig hetzelfde wil gaan zien als jij. Vorig jaar ook via dit forum zo’n groepje aangemaakt voor BKS, en dat werkte heel fijn (ik zie nog steeds mensen uit dat groepje op festivals / concerten). Mocht er animo voor zijn laat maar weten dan maak ik uiteindelijk zo’n whatsapp groep aan!
Heyy, ik ga dit jaar (net als vorig jaar) weer solo naar Lowlands. Ondanks dat ik wel wat mensen ken die ook gaan, besloten om zelf te gaan. Lijkt me erg leuk om in de whatsappgroep te komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Moi332

Moi332

Playlistbediener
24 mei 2023
32
45
Heyy, ik ga dit jaar (net als vorig jaar) weer solo naar Lowlands. Ondanks dat ik wel wat mensen ken die ook gaan, besloten om zelf te gaan. Lijkt me erg leuk om in de whatsappgroep te komen!
Tuurkijk leuk! Stuur me maar een privé bericht met je nummer dan voeg ik je toe :)
 

marije94

Nieuw lid
14 aug 2024
1
0
Hoihoi, mijn vrienden willen deze editie niet mee naar Lowlands. Dus ik zoek ook nog een leuke groep om bij aan te haken :) Groetjes
 

Moi332

Playlistbediener
24 mei 2023
32
45
Was het gezellig?
Hey! Ja zeker:) ik heb zelf zeker 4 sologangers ontmoet via de appgroep. Verder ook veel nog met kennisjes omgegaan en er kwam ook nog een vriend langs, en met buren op de camping. Ik vind het toch een heel fijn, sociaal festival. Twee jaar geleden toen ik er ook ‘semi’ solo was had ik een andere ervaring, sfeer is naar mijn idee wel verbeterd.
 
  • Leuk
Waarderingen: pietmoeskops en Joris

Gebruikers die dit onderwerp bekijken